en graag gedaan hoor

Tering... netjes man!!!Chris schreef:Net Steyn autotaxaties gesproken, en na een week van overleg in binnen en buitenland zijn ze op een bedrag uitgekomen van negen duizend Euro.....
Maar er komt waarschijnlijk op hun advies een hertaxatie omdat er nog wat gaat veranderen aan de auto.
wat dan.....Chris schreef:omdat er nog wat gaat veranderen aan de auto.
Chris schreef:Net Steyn autotaxaties gesproken, en na een week van overleg in binnen en buitenland zijn ze op een bedrag uitgekomen van negen duizend Euro.....
Maar er komt waarschijnlijk op hun advies een hertaxatie omdat er nog wat gaat veranderen aan de auto.
100 punten voor steven.Steven schreef:Zal wel motorisch zijn denkEdwin16v schreef:Maarre wat gaat er nou aan veranderen??
Vandaag zijn we er even onderdoor gerent:Vervaldatum APK 15-05-2005
Ben er zelf ook geen fan van, maar zo in de opslag vond ik het niet verkeerd, heb destijds een setje OZ's voor de 5 gekocht:PatrickG schreef: Ik ben zelf niet zo'n fan van de velgen die in de kleur van de auto gespoten zijn, maar het is standaard. Het hoort erop en maakt hem toch wel weer erg speciaal, zo in originele staat
Ik heb alles dubbel laten spuiten, dus zowel de grille en achterklep kunnen gemakkelijk gewisseld worden... De originele embleempjes voor op de deur liggen ook nieuw klaar.Merijn schreef:Jammer van de grille...![]()
Florus schreef:Die deur wordt iig weer lekker subtiel dichtgedaan....
De rest van de APK punten vielen me na zes jaar geen keuring echt alles mee!Jochem de Haas schreef:Leuk klusje de tank vervangen
Inderdaad, het is wel speciaal zo helemaal in originele staat. Maar die OZ's staan echt geweldigChris schreef: Ben er zelf ook geen fan van, maar zo in de opslag vond ik het niet verkeerd, heb destijds een setje OZ's voor de 5 gekocht:
http://www.5gt.nl/images/04c8910b3d8fd2 ... 6-1468.jpg