Of passen ze van een ander model (bijv clio) ook? t gaat er dus om dat de diameter gelijk is
Spoorverbreders R5 Baccara
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jamex had ze vroeger met een centreerring erin.
geloof dat autostyle ze ook wel heeft
geloof dat autostyle ze ook wel heeft
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik heb contact gehad met Efka Imports, die mij het volgende terug mailde:
Weet iemand zo te vertellen of alle R5's (of iig mijn baccara) een naafgat hebben van 60,1?
En in t mailtje dat ik daarna kreeg stond:
Is dit zo te zeggen of dit bij mij problemen op gaat leveren of is t puur een kwestie van uitproberen?
Dit type komt niet specifiek op onze lijsten voor alleen een korte vermelding van de R5. Die hebben steek 4/100 naafgat 60,1 met bouten M12x1.5. Als dit overeenkomt met uw auto kunnen we leveren:
5 mm. per schijf bestelnummer 10221. Prijs per set (=2 stuks) â,¬ 32,00 ex btw
10 mm. per schijf bestelnummer 12205. Prijs per set â,¬ 63,00 ex btw. Dit type past echter niet op elke auto. Door de geringe dikte van de schijf kan het zijn dat de velg niet helemaal aanligt.
Wij zijn importeur dus leveren niet direkt aan particulieren - levering gaat via dealers van ons. Als u ons opgeeft waar u woont zullen we u de dichtstbijzijnde dealer opgeven.
Met vriendelijke groeten,
Emmy Mettes
EFKA IMPORT BV
Weet iemand zo te vertellen of alle R5's (of iig mijn baccara) een naafgat hebben van 60,1?
En in t mailtje dat ik daarna kreeg stond:
De 10 mm. schijven hebben een dubbele centrering dus met opstaande rand en die kan het probleem geven. (v.a. 15 mm. per schijf is dat gevaar er niet)
Is dit zo te zeggen of dit bij mij problemen op gaat leveren of is t puur een kwestie van uitproberen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de naafgaten van de 4x100 Renault is allemaal 60,1 dus dat zou geen problemen moeten leveren
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Probeer het anders eens bij http://www.dutchpowertrading.nl Die kan je ze ook zeker leveren. ook van een goed merk. en gecentreerd enz.
GR.Frits
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb onder de Coupé ook spoorverbreders van 5mm (per kant). Alleen hebben deze het naafgat universeel, dus te groot. Is niet zo'n probleem, met zorgvuldig monteren leg je hem zo gecentreerd op de bouten.
Leverancier: Autostyle (Dabeko Dalfsen), merk: H&R, typenr.: HS 102646
Leverancier: Autostyle (Dabeko Dalfsen), merk: H&R, typenr.: HS 102646
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ja dat is bij de spacers die ik nu heb ook zo, tis meer voor de handigheid
. Kheb de laatste tijd best wel vaak de wielen eraf gehad (verlagen, andere wielen geprobeerd, enz) en heb altijd het idee dat deze die ik nu heb niet helemaal in t midden willen ofzo, tis dus gewoon een puntje op de I