fijn hoor een twingo!!!

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Plaats reactie
ilonatje

nou ik dacht een twingo is niet inbraakgevoelig maar wel dus tis me vanmorgen overkomen ze hebben gewoon mijn slot geforceerd, maar gelukkig heb ik centrale deurvergrendeling maar ja nu zijn de kosten hoger dan wat ze hebben gestolen uit mijn auto.
het enigste waar ze naar opzoek waren is waarschijnlijk mijn radio maar die neem ik gelukkig altijd mee uit de auto dus hebben ze maar een akje sigaretten en een zakje snoep meegenomen wat dus niet in t zicht lag want dit lag in mijn armsteun nou leuk hoor een twingo hebben :@

hebben meer mensen dit gehad ik wist namelijk niet dat een twingo zo makkelijk open te maken was!!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Elke auto hebben ze zo open als ze erin willen zijn.

Niets erin -> niets eruit. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ilonatje

nou ja daar mag je blij mee zijn nu zit ik met de kosten voor het slot
opgescheepd
pierre

autobezit kost geld, inbraakverzekering betaald de kosten.
ilonatje

ja dat wel maar dan ga ik vrij ver omhoog met mn premie nou dan laat ik m liever gewoon maken dan kost t me niet zoveel
pierre

het ligt aan jouw maatschappij en voorwaarden of er een malusclausule van toepassing is, veel verzekeringen betalen braak uit, zonder premieverhoging.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Bij mij is een aantal weken geleden ook in mijn Twingo ingebroken, radio en alle cd's gejat, het slot is nie meer dan een cilindertje met een borgplaatje (N) Mensen moeten er gewoon met de poten vanaf blijven :(
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Mooie tijd om de schade goed te laten maken. en gelijk de sloten eruit te werken. Probeer hem dan nog maar eens open te krijgen :lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

ik wil niet heel vervelend zijn, maar hoezo is een twingo inbraakgevoelig? bij elke auto (zonder alarm) is de kans op inbraak even groot, nog groter als je dingen erin laat zitten, maar dat doe je gelukkig niet! (Y)
misschien ergens een alarmpje scoren? als mensen zo'n ledje zien knipperen denken ze vaak toch een keer extra na..dat scheelt alweer
-jacco-
Über-Spammer

Ook bij mijn Twingo zijn de sporen van braak nog zichtbaar...
Toen de wagen nog in het bezit van mijn zus was, hebben ze de radio er ook even uitgewipt... (N)

Wat doe je ertegen?
Alarmpie derop, zoals Paul al aangeeft scheelt al natuurlijk...
Anders binnen zetten, in de garage :D
(Als je die hebt natuurlijk :P )

Je kan natuurlijk ook verhuizen :P
Hier in Heukelum hebben we gelukkig niet zo'n last van inbraken :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ilonatje

ik ben al blij dat ik niet de enigste ben gelukkig maar.
maar ja verhuizen heeft ook niet veel zin ze doen het toch overal al staat er iemand langs je dan doen ze het nog. ze zijn tegenwoordig zo brutaal
Ferdy
Über-Spammer

Paul1916v schreef:ik wil niet heel vervelend zijn, maar hoezo is een twingo inbraakgevoelig? bij elke auto (zonder alarm) is de kans op inbraak even groot, nog groter als je dingen erin laat zitten, maar dat doe je gelukkig niet! (Y)
misschien ergens een alarmpje scoren? als mensen zo'n ledje zien knipperen denken ze vaak toch een keer extra na..dat scheelt alweer
precies :D
Ron RS

Bij de mij hebben ze het ook al twee keer geprobeerd.Gewoon een schroevendraaier achter het slot , met als gevolg een kapot slot en een deuk er in. :(

Maar gelukkig kwamen ze er niet in anders ben je verder van huis :)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Ferdy schreef:
Paul1916v schreef:ik wil niet heel vervelend zijn, maar hoezo is een twingo inbraakgevoelig? bij elke auto (zonder alarm) is de kans op inbraak even groot, nog groter als je dingen erin laat zitten, maar dat doe je gelukkig niet! (Y)
precies :D
Bij de twingo knippert er tog ook een rood ledje/lampje in het dash? Of is dat alleen bij de nieuwere types?De twingo van me ma knippert een rood ledje iig net zoals bij mijn clio. Dat is dan wel niet van het alarm maar van de startonderbreker
Maarten.nl

Mijn twingo was ook het doelwit van een inbraak. (N) Gelukkig nix er uit maar wel de schade :@ .
Sukkels :gun:
ilonatje

nou mij auto is dus uit 98 en daar zit niet zon rood lichtje in maar ja ook daar schrikken ze niet meer van dit is al de derde keer dat ze bij ons voor de deur inbreken 2 keer in n golf met zon rood lampje en nu mijn twingo dus ja daar trekken ze zich niks van aan ook niet omdat mn auto onder een lantaarnpaal stond ook nog op de hoek van de straat dus zo zie je maar ze doen t toch wel
paulvanrooij
Contacteer:

alarm kopen dan maar?
ilonatje

ja dat lijkt me wel t beste ja
maar ik heb t erover gehad met mn moeder om een camera neer te hangen want ik word er wel n beetje ziek van elke keer dat gedoe en de daders kunnen ze toch niet vinden en als je een camera hangt wel
paulvanrooij
Contacteer:

dan moet je wel ff uitzoeken of dat zomaar kan, en of je dat als 'bewijs' kan gebruiken..anders heb je er nog niks aan...
gewoon alarmpje erin met flinke sirene, stickertje op je raam dat er alarm op zit
ilonatje

nou het is nu eind goed al goed er zit nu een nieuw slotje in dus nu maar hopen dat ze er vanaf blijven.
-jacco-
Über-Spammer

Beter dat het weer is opgelost (Y)

Nu maar hopen dat ze van je Twingootje afblijven ;)

Over die camera:
Ik ben bang dat het niet gebruikt mag worden als bewijs.
(***Even net zo krom denkend als de wetgeving hier in Nederland: Dat is inbreuk op de privacy!!!***)
ilonatje

ja dat is idd erg jammer maar we hadden toch gehopd dat t zou mogen nou zijn de dieven vorige wek weer langs geweest maar dan voor de golf en wat ze daar nou aan gedaan hebben ze wilden de xenonlampen jatten maar is ze niet gelukt ze zijn gelukkig ergens van geschrokken haha..
maar ja dan zou en camera wel goed zijn helaas dat t niet mag
-jacco-
Über-Spammer

Golf? Die mogen ze bij mij voor de deur weg halen hoor ;)

Graag zelfs :D :p

Maarreuh... Ik weet niet zeker hoor, of het mag of niet...
Je kunt het altijd proberen ;) :D
Gerard race GT

Als je een alarm inbouwt moet je de sirene niet onder de motorkap maar onder het dashboard bouwen en het liefst een van 120 decibel ofzo, moet je dan maar eens proberen om er in te blijven als dat ding loeit :D :D :D :D (een scheepshoorn ofzo, lekker hard!!!!)
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
stokerrr

Waar kan je zo'n rood knipperend ledje halen dan, ik wil er graag ook eentje, met en par van die leuke stickertjes erbij, bij halfords kost zon ding 8 eu... zonder stickertjes....

aangezien ik een behoorlijk prijzige Cdwisselaar, JBL subwoofer met JBL versterker achterin heb liggen, en heel mijn hometown me ondertussen herkent met dat geluid, is het wel nodig denk ik om en alarm erin te zetten...

Ik zeg hem nu telkens met zijn kont tegen mijn garagedeur aan, dat de achterklep in iedergeval niet zomaar open kan, moeten ze eerst t raampje in tikken, uit z`n versnelling en van de handrem, naar voren duwen, dan achterklep open maken.... denk toch dat het scheelt....

Verder kan de radio die erin zit me gestolen worden ;)
GTE (Sjoerd)

daarom rij ik nooit met m'n radio hard door m'n dorp en zeker niet door de straat, wat ze niet weten kunnen ze d'r ook niet uithalen
Tycho Meijn

GTE (Sjoerd) schreef:daarom rij ik nooit met m'n radio hard door m'n dorp en zeker niet door de straat, wat ze niet weten kunnen ze d'r ook niet uithalen
...daarom woon ik niet in een dorp :D
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Tycho Meijn schreef:
GTE (Sjoerd) schreef:daarom rij ik nooit met m'n radio hard door m'n dorp en zeker niet door de straat, wat ze niet weten kunnen ze d'r ook niet uithalen
...daarom woon ik niet in een dorp :D
maar haal je wel een post uit begin 2006 omhoog?
Siempie

dat vraag ik me wel eens vaker af, waarom mensen dat doen.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

:~ :klop: bij wie is wie is t lollig :D
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie