Had een beetje haast, net ff na 5 uur gearriveerd en snel weer door, vandaar geen foto als hij normaal staat. Vanavond ff de auto afspuiten en dan foto's maken. Heb al wel een verbeteringspuntje gezien, voorkant moet omlaag
Mooi zwart is niet lelijk. Hoeveel inch heb jij eronder liggen en hoeveel is ie verlaagd ??
*edit 14:53 * Sorry. Ik zie nu 17".
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Mooi zwart is niet lelijk. Hoeveel inch heb jij eronder liggen en hoeveel is ie verlaagd ??
euh... weet niet hoeveel MarcoG de auto naar beneden gesoept heeft . Heeft een optische tuning gedaan en dit kwam eruit, zie mijn post erboven voor de originele foto. Vind het wel netjes gedaan, dat wel alleen de moeten nog ff komen voor verlaging.
Ik vroeg het me af, omdat ik afgelopen zaterdag die zilveren coupé met 17" velgen heb verlaagd met 30 mm. (zie topic "Ff voorstellen : Arco a.k.a. Arie van de Hoek & topic "Ff voorstellen : Kier").
En deze zwarte coupé lijkt me lager te liggen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie van de Hoek schreef:
euh... weet niet hoeveel MarcoG de auto naar beneden gesoept heeft . Heeft een optische tuning gedaan en dit kwam eruit, zie mijn post erboven voor de originele foto. Vind het wel netjes gedaan, dat wel alleen de moeten nog ff komen voor verlaging.
Ik heb die skelter niet veel lager gezet, hou ook niet bij hoeveel dat is, was maar even op het oog. Maar als ik het goed bekijk is het nog minder dan een banddikte..zie je?
Mijn buurjongen heeft die foto gemaakt en staat (of stond) hier in de buurt te koop. Kan ff kijken voor je maar wordt niet eerder dan vrijdag of die winkel moet morgen al open zijn.
Jasper16v schreef:Mijn buurjongen heeft die foto gemaakt en staat (of stond) hier in de buurt te koop. Kan ff kijken voor je maar wordt niet eerder dan vrijdag of die winkel moet morgen al open zijn.
In dit zaakje (Automat) werkt een Renoo-fanatiekeling. Rijdt al 13 jaar in een 5 Alpine en een uitgebreide Renoo-historie. Heb donderdag even met hem gebabbeld.
(@ Jasper 't is de eigenaar van die 5 Alpine in Bargermeer, de 11 Turbo die er staat is trouwens van z'n buurman)