ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
mmm die heeft dus de verkoper aansprakelijk gesteld, die hier ook op het forum komt.
dat kan nog gezellig worden.
het verhaaltje van de verkoper was naar mijn idee ietsje anders dan "normaal"gebruik.
dat kan nog gezellig worden.
het verhaaltje van de verkoper was naar mijn idee ietsje anders dan "normaal"gebruik.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Geinig:
Onderstaande GT was van Marco, hij verkocht hem een jaar of wat geleden aan Nick uit Breda. De auto ging weer terug naar Maatricht, maar is nu weer naar Breda!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16580
Onderstaande GT was van Marco, hij verkocht hem een jaar of wat geleden aan Nick uit Breda. De auto ging weer terug naar Maatricht, maar is nu weer naar Breda!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16580
Even een vraagje:
Komt het vaker voor dat de lak rond de achterruit van een (witte) GTT 'eraf' is? Op de afronding van waar het raam begint is het donker grijs/zwart. Het loopt langs het hele raam, en is maar ongeveer 2mm breed. Het is zeker geen roest, maar wat het wel is? ..
Komt het vaker voor dat de lak rond de achterruit van een (witte) GTT 'eraf' is? Op de afronding van waar het raam begint is het donker grijs/zwart. Het loopt langs het hele raam, en is maar ongeveer 2mm breed. Het is zeker geen roest, maar wat het wel is? ..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
geen last van,
maar maak er eens een foto van
maar maak er eens een foto van
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik ben toch bang dat dit wel roest is hoor
en erik bij jou auto heeft dit ook echt aandacht nodig hoor

en erik bij jou auto heeft dit ook echt aandacht nodig hoor

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
bij hem is het eraf
en bij de mijne heb ik besloten er niets meer aan te doen
en bij de mijne heb ik besloten er niets meer aan te doen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD

[img]http://i18.ebayimg.com/02/i/03/ca/74/f9_1_b.JPG[/img]
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... otohosting
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Soort: Vijfdeurs
Deurs: 3

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
en toch doen die velgen het goed onder een 5je 

Immer wieder die verdammte Holländer
goed doen en niet echt af kan je onder 1 noemer plaatsen, alleen jij hangt net wat dichter naar de negatieve kant 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
de Raider is de engelse uitvoering van de Blue Sport.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Morgen komen hopelijk foto's, als het weer meezit.Erik Olijnsma schreef:geen last van,
maar maak er eens een foto van
Update:
Het weer zat niet mee dus..

Paar nieuwe vraagjes:
- Een ratelende ventilatie aanjager. Is zoiets makkelijk te maken en wat kost het ongeveer?
- Een snelheidsmeter die weigert. Kwestie van contactjes nakijken? Of is er meer aan de hand.
- Onderkant van het blok + versnellingsbak zit vol met olie. Het drupt niet, maar het is wel echt nat. Is zoiets normaal voor een GTT of is het dan echt foute boel.
- Radiateur is niet meer 100%, wat kost ongeveer een nieuw (origineel) expemplaar?
- Bij een redelijk abrupte bocht hoor je soms een ratelend geluid. Wat is daarvan de oorzaak? En kan het veel kwaad?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Deze stond vorige week volgens mij ergens anders te koop:
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 103197.jpg[/img]
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 103197.jpg[/img]
Hij staat ook pas sinds 7-4 op naam.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... it1%3DZoek
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 103197.jpg[/img]
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 103197.jpg[/img]
Hij staat ook pas sinds 7-4 op naam.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... it1%3DZoek
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
hmm raar,
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
ook omdat er in de ad bijstaat dat ie naar het buitenland gaat
zoiets weet je toch ruim van te voren?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
stond hiervoor te koop in Vierpolders, stond een week of 2 te koop aldaar, en nog geen week later in Drethe ergens toch inderdaad vreemdMisschien valt het verbruik tegen ofzo, kan van alles zijn. Vraag me alleen af waar hij eerst te koop stond.
Hee bij mij orginele einddemper van me 5gtt zitten allemaal koolbrokkjes ofzo allemaal zwarte stukjes troep als je hem flink schud hoor je goed dat er nog veel inzit ,maar kan je die zo monteren of moet eerst die troep eruit voordat je gaat rijden???
welnee man 

Immer wieder die verdammte Holländer
Oke maar nog een vraagje, ik moet dus me uitlaatpijp zowieso vervangen maar kan ik ook dat devil trompetje ook aan me orginele uitlaatlijn bevestigen of kan dat niet ivm met tegendruk of de diameter verschil ofzo???-Ray- schreef:welnee man
ff de diameter meten, anders zijn er wel verloopstukken te krijgen. zal ff passen en meten worden. of je neemt aandelen GunGumTim schreef:Oke maar nog een vraagje, ik moet dus me uitlaatpijp zowieso vervangen maar kan ik ook dat devil trompetje ook aan me orginele uitlaatlijn bevestigen of kan dat niet ivm met tegendruk of de diameter verschil ofzo???-Ray- schreef:welnee man

Immer wieder die verdammte Holländer
Stienus schreef:Morgen komen hopelijk foto's, als het weer meezit.Erik Olijnsma schreef:geen last van,
maar maak er eens een foto van
Update:
Het weer zat niet mee dus..![]()
![]()
Paar nieuwe vraagjes:
- Een ratelende ventilatie aanjager. Is zoiets makkelijk te maken en wat kost het ongeveer?
- Een snelheidsmeter die weigert. Kwestie van contactjes nakijken? Of is er meer aan de hand.
- Onderkant van het blok + versnellingsbak zit vol met olie. Het drupt niet, maar het is wel echt nat. Is zoiets normaal voor een GTT of is het dan echt foute boel.
- Radiateur is niet meer 100%, wat kost ongeveer een nieuw (origineel) expemplaar?
- Bij een redelijk abrupte bocht hoor je soms een ratelend geluid. Wat is daarvan de oorzaak? En kan het veel kwaad?
Alvast bedankt voor de antwoorden.

Niemand? Ik wil het graag weten i.v.m. een (eventuele) aankoop.
- op de sloop halen, simpel te vervangenStienus schreef:Stienus schreef:Morgen komen hopelijk foto's, als het weer meezit.Erik Olijnsma schreef:geen last van,
maar maak er eens een foto van
Update:
Het weer zat niet mee dus..![]()
![]()
Paar nieuwe vraagjes:
- Een ratelende ventilatie aanjager. Is zoiets makkelijk te maken en wat kost het ongeveer?
- Een snelheidsmeter die weigert. Kwestie van contactjes nakijken? Of is er meer aan de hand.
- Onderkant van het blok + versnellingsbak zit vol met olie. Het drupt niet, maar het is wel echt nat. Is zoiets normaal voor een GTT of is het dan echt foute boel.
- Radiateur is niet meer 100%, wat kost ongeveer een nieuw (origineel) expemplaar?
- Bij een redelijk abrupte bocht hoor je soms een ratelend geluid. Wat is daarvan de oorzaak? En kan het veel kwaad?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Niemand? Ik wil het graag weten i.v.m. een (eventuele) aankoop.
- contactjes van de driepolige stekker achter het luchtfilter schoonmaken, soms gaat de klokkenwinkel zelf kapot. ook 2ehands volop te krijgen.
- zit de aftapplug goed aangedraaid?
- tussen de 100 en de 140 euro
- aandrijfas, sloop 20-30 euro, nieuw 100

Immer wieder die verdammte Holländer