[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
Oranjeboom radiateuren in Breda
op maat gemaakt en heel goedkoop 

onder de 100 euro iig
en trouwens merijn..... die waterpomp wel mee polijsten he

zwart of nie
polijsten kan toch wel hoor 

Niet zo bijdehand jij heCalle schreef:Google en telefoongids.nl...

Nee...
Ik moet er echt eens wat meer tijd voor gaan maken. De laatste tijd komt er helemaal niks van.
Maar ik zal van de week even een fotootje schieten van hoe hij er op dit moment bijstaat. (Om te janken!) 

Merijn, in de zomervakantie wil ik wel een beetje komen beunen hoor
(op een fatsoenlijke manier dan
) Uiteraard wel op voorwaarde van een koekje en een flessie prik 

hehe... Ik laat 'm net zo lang staan, totdat mijn ouders er genoeg van hebben en ze me zodanig gaan sponsoren, dat ie snel klaar is.Johan schreef:En kan ie ook nog een jaatje in uden blijven ??Merijn schreef:Zo, de Fünf is weer een jaartje geschorst... Hopelijk hoef ik 'm niet nog een keer te verlengen.

@Haas: Is goed, man. Lijkt me een goed plan, alleen 1 probleem. Ik heb geen zomervakantie.

Maakt niet uit, maar dan heb ik tenminste tijd. Nu ben ik 6,5 dag in de week druk bezig. Als jij dan een keer tijd hebt, savos, zondags or whatever, dan heb ik ook tijdMerijn schreef:@Haas: Is goed, man. Lijkt me een goed plan, alleen 1 robleem. Ik heb geen zomervakantie.

Heb ook te horen gekregen btw dat ik veel tijd aan een MR2 (van fabian) mag gaan besteden. Full bodykit en gehele spuitbeurt voor zijn gebakkie. Kosten: kleine 4500 eu

-
Gewoon bezig blijven, en dan komt alles goed. Al nieuws over het blokkie? 1600 ceeceetjes
Tegen de tijd dat die van jou klaar is, is die van mij ook klaar
ringuh!!

Tegen de tijd dat die van jou klaar is, is die van mij ook klaar

ringuh!!
Die 1600 cc'tjes gaan we niet doen.
Het blijft gewoon een 1400 in principe. Of er zal een andere krukas in moeten voor langere slag. maar dan nog haal je die 1600 cc niet, denk ik.
Wanneer denk jij de jouwe af te hebben?

Wanneer denk jij de jouwe af te hebben?

-
2083, kan dan in de klassiekerverzekering, en belastingvrij.
Zal tegen die tijd allen wel geen benzine meer te krijgen zijn
En zit niet de hele dag op deze site te koekeloeren, maar ga aan de gang met die GT! .
willen we zien!
Zal tegen die tijd allen wel geen benzine meer te krijgen zijn

En zit niet de hele dag op deze site te koekeloeren, maar ga aan de gang met die GT! .

Schijnt dat je met een andere krukas bijna de 1600 cc kan halen.... Ben er alleen nog niet achter welke krukas 

ik heb er eentje...ik heb alleen nog geen proefkonijn die z'n blok afstaat... 

Ik ben wel een konijn, maar ik moet eerst nog weer ff sparenPtrGte schreef:ik heb er eentje...ik heb alleen nog geen proefkonijn die z'n blok afstaat...

Met deze misschien:Job-turbo schreef:Schijnt dat je met een andere krukas bijna de 1600 cc kan halen.... Ben er alleen nog niet achter welke krukas
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 558R05.jpg[/img]
Dan ga je van een 77mm slag naar 84mm slag. Het een zuiger van 76mm zit je dan op 1.52 liter inhoud. Pak je een zuiger van 78mm heb je 1.6 liter. Het is zo simpel, je koopt gewoon die krukas voor 1900 euro en 4 zuigers voor 800 euro en 4 bussen voor 600 euro. Dus 3300 euro heb je het setje.
gr s

ik zeg dat dat goedkoper kan
en die krukas ziet er maar raar uit...
maar goed...1600 wordt het sowieso niet...
slag zal een mm of 82 zijn...
met 77 mm kom ik dan op 1530
is nie echt een 1600 he...
maar goed....met een wat grotere boring kom je wel aan 1550...
en een 1.8 16v is ook maar een 1764 ofzo...smokkelaars
en die krukas ziet er maar raar uit...

maar goed...1600 wordt het sowieso niet...
slag zal een mm of 82 zijn...
met 77 mm kom ik dan op 1530
is nie echt een 1600 he...
maar goed....met een wat grotere boring kom je wel aan 1550...
en een 1.8 16v is ook maar een 1764 ofzo...smokkelaars

-
- Contacteer:
zuigers en bussen set van 78 zijn er nog !
dat zijn "originele" zuigers zeker??? van die overdreven gietklompen?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:zuigers en bussen set van 78 zijn er nog !

met 81-82 mm slag moet je toch richting 8000 kunnen gaan, jammer is alleen dat je dan wat meer shit moet doen om het voor elkaar te krijgen...maar goed...niet geschoten...is altijd goedkoper...

Dat zal daarmee misschien wel lukken maar met die 1960 onderliggende nokkenas en stoterstangen etc. is de koek bij 6500 rpm wel op.PtrGte schreef:dat zijn "originele" zuigers zeker??? van die overdreven gietklompen?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:zuigers en bussen set van 78 zijn er nog !ik zat meer te denken aan wat lichtere zuigers...misschien om het toerental wat op te krikken ofzo...kweet ook nie, ik verzin ook maar wat...
![]()
met 81-82 mm slag moet je toch richting 8000 kunnen gaan, jammer is alleen dat je dan wat meer shit moet doen om het voor elkaar te krijgen...maar goed...niet geschoten...is altijd goedkoper...