Hallo allemaal,
Ik heb sinds enkele dagen een Renault Clio 1.4 16V Expression uit 2002. Ik wil hier graag een autoradio inbouwen, maar ik heb het volgende probleem.
Op het moment dat ik de stroomstekker aansluit op de autoradio, gaat niet alleen de autoradio aan, maar ook de verwarming en het display met het klokje en de buitentemperatuur. Dit alles zonder dat de auto op contact staat, sterker nog, de sleutel zit niet eens in het contact.
Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Alvast bedankt voor alle hulp en suggesties.
Tommy.
Inbouwen autoradio Clio
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Waarschijnlijk constant stroom/contact verkeerd aangesloten op originele bedrading ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
IS er de bekabeling geknipt of is het nog origineel?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
als het nog origineel is, zet er dan eens een iso-iso verlengstekker ertussen en kijk of het probleem nog bestaat.
In principe zou het dan over moeten zijn
In principe zou het dan over moeten zijn
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
neem een universele iso-iso verlengkabel, die niet geschikt is voor Opel/VW!
En ik denk dat je problemen over zijn
En ik denk dat je problemen over zijn
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Waarom moeten die toch ook altijd die gele en die rode draad omwisselen ?Erik Olijnsma schreef:neem een universele iso-iso verlengkabel, die niet geschikt is voor Opel/VW!
En ik denk dat je problemen over zijn

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Pioneer of Sony, ofnie
Ja, t blijven duitsers, lang lebe die ISO norm, maar laten wij als duitsers ff de kop in de nek gooien, en de rest van de autoindustrie op ons aanpassen...
Ja, t blijven duitsers, lang lebe die ISO norm, maar laten wij als duitsers ff de kop in de nek gooien, en de rest van de autoindustrie op ons aanpassen...

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Stimmt, der unit ist ein PioneerErik Olijnsma schreef:Pioneer of Sony, ofnie![]()
Ja, t blijven duitsers, lang lebe die ISO norm, maar laten wij als duitsers ff de kop in de nek gooien, en de rest van de autoindustrie op ons aanpassen...
Schweinhunde
