ACT: Benzine
yeps..wel zo makkelijk: 33l tanken, 33 eu afrekenen 

-
- Contacteer:
Nog makelijker: 33 liter tanken, en dan zo wegrijden 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
doe ik ook altijd, ik begrijp die mensen niet die zo zeuren over de brandstofprijzenErik (Schepjes) schreef:Nog makelijker: 33 liter tanken, en dan zo wegrijden

Vanmiddag getankt voor 1,225 voor een liter Euro95.

-
- Contacteer:
Rooie diesel
Maar ja de naam zegt t al, diesel. En als ze je pakken....

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Woei!
Time for The Air Car
Ik weet trouwens ook nog een express electric
Time for The Air Car

Ik weet trouwens ook nog een express electric

-
deze jongen gooit zijn cliko toch maar mooi weer over de grens (d-land)vol met euro 95!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Pfff... dat dan weer een duur weekendje ouders als ik ff op en neer moet naar Noord-Friesland. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
goed plan, jammer dat alleen de meeste nederlanders het maar weer mopperend accepteren, ook al wordt 't straks 2 euro per liter, hoor je nog niemand.Maus schreef:Het wordt toch eens tijd voor echte, harde actie!
Laat de regering nu maar eens 't kwartje van Kok en 't dubbeltje van Lubbers er af halen.
Trust me. I know what I'm doing.
Bij de Avia een straat verderop staat Euro 98 op 1.40.. 
Tank wel Ultima, is nog iets goedkoper ook.
Er is hier ook een onbemand tankstation maar die is open van 10:00 tot 16:00

Tank wel Ultima, is nog iets goedkoper ook.
Er is hier ook een onbemand tankstation maar die is open van 10:00 tot 16:00

-
gister morgen, tankstation texaco nijmegen-dukenburg: euro 95 voor 1,31. Smiddags ff in kleve (duitsland) volgetankt, euro 98 voor 1,249. Scheelt toch aardig wat. 98 zelfs dik 5 cent per liter goedkoper dan 95 hiero.
damn in een half jaar tijd is de brandstof prijs gewoon 20 eurocent gestegen
hier kan je leuk data invullen en oude adviesprijzen opvragen: http://www.shell.com/home/nl-nl/html/iw ... lkost.html

hier kan je leuk data invullen en oude adviesprijzen opvragen: http://www.shell.com/home/nl-nl/html/iw ... lkost.html
Trust me. I know what I'm doing.
-
- Contacteer:
En jij dacht dat de leaseprijs niet meestijgt? Nee, we betalen er allemaal voor vroeg of laat.Martijn *Baccara* schreef:*kijkt blij*
Lease-auto![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In dit geval niet, mijn werkgever betaalt de brandstof. Op enig moment zal die dat vast (voor privégebruik) gaan doorberekenen, ja.
Voor de privé-auto's vind ik de brandstofprijzen behoorlijk absurd. En dan met name de overheidsheffingen, want dat de grondstof een prijs heeft, okee.
Voor de privé-auto's vind ik de brandstofprijzen behoorlijk absurd. En dan met name de overheidsheffingen, want dat de grondstof een prijs heeft, okee.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
Ja okee, in de praktijk is dat wel zo, maar als jouw baas meer moet betalen aan de leasemij en die aan de pomp dan krijg jij waarschijnlijk een kleine leaseauto of meer bijtelling volgend jaar.Martijn *Baccara* schreef:In dit geval niet, mijn werkgever betaalt de brandstof. Op enig moment zal die dat vast (voor privégebruik) gaan doorberekenen, ja.

Ach, het is gewoon duur maar we ontkomen er neit meer aan...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klopt, eerder hadden we hier al een bijdrage van Fl. 0,19 per privé-kilometer. Maar dat kostte meer dan het opleverde.
De bijtelling is een zaak van de Belastingdienst, niet van de werkgever. Met de leasenorm kan een werkgever natuurlijk wel wat doen, al zal de OR/PVT daar moeilijk over gaan doen.
Ik rijd trouwens op LPG, dat is financieel best gunstig.

De bijtelling is een zaak van de Belastingdienst, niet van de werkgever. Met de leasenorm kan een werkgever natuurlijk wel wat doen, al zal de OR/PVT daar moeilijk over gaan doen.
Ik rijd trouwens op LPG, dat is financieel best gunstig.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Contacteer:
maar wat wil je anders???
de fossiele brandstoffen raken op, wees blij dat je nu nog onbezorgd rond kunt rijden en elke dag in de file mag staan... over tien jaartjes kom je bij het tankstation en komt er niks meer uit die slang!!!
moet je eens opletten hoe duur een auto dan wordt, als je zo'n waterstof of zonnecel geval aan moet schaffen!
de fossiele brandstoffen raken op, wees blij dat je nu nog onbezorgd rond kunt rijden en elke dag in de file mag staan... over tien jaartjes kom je bij het tankstation en komt er niks meer uit die slang!!!
moet je eens opletten hoe duur een auto dan wordt, als je zo'n waterstof of zonnecel geval aan moet schaffen!
Over 10 jaar kom je thuis zet je de auto neer en stop je de stekker in het stopcontact 
Aangezien alle snelheidsbeperkingen er dan wel zullen zijn mag je toch niet harder dan 40km

Aangezien alle snelheidsbeperkingen er dan wel zullen zijn mag je toch niet harder dan 40km

-
- Contacteer:
stekker in het stopkontakt?? hoe duur is stroom tegen die tijd dan?
maar ja, ik zal wel ophouden met zwartkijken!
ik geniet ook van autorijden zolang het nog kan en ben blij dat ik niet in 2020 geboren ben
maar ja, ik zal wel ophouden met zwartkijken!
ik geniet ook van autorijden zolang het nog kan en ben blij dat ik niet in 2020 geboren ben

-
Na de aanslagen in Londen kelderen nu de beurzen en zal de olieprijs nog wel verder omhoog schieten. Nog even een een litertje Euro kost 2.00
Afgelopen nacht was ie toch al tot recordhoogte gestegen? Vanwege de kans op een mogelijke tropische storm in Poelepenippie. Wat een B.S.!
Het wordt echt tijd dat wij, als volk, in opstand komt in plaats van alleen maar te mekkeren en verders nix doen.

Het wordt echt tijd dat wij, als volk, in opstand komt in plaats van alleen maar te mekkeren en verders nix doen.
-
- Contacteer:
Ik ben service monteur op tankstations.
En hoor overal dat ze voor het eind van het jaar denken dat de euro rond de 2 euro per liter gaat zitten...
Dus bereid je maar alvast voor
groetjes rene
En hoor overal dat ze voor het eind van het jaar denken dat de euro rond de 2 euro per liter gaat zitten...
Dus bereid je maar alvast voor

groetjes rene