Ik zal me ook maar even voorstellen,
Ik ben dus Gerard en ik woon in het noorden van ons koude kikkerlandje.
Ben in het bezit van een 88 'er 5 GT turbo voor circuitgebruik en een 77 'er 5 alpine coupe die ik nog moet restaureren, deze moet weer helemaal orgineel worden zoals er destijds mee geraced is (jaja dit is een echte cup auto geweest, Dhr. Larrewijn heeft hiermee geraced).
Verder heb ik voor tijdelijk nog een GT erbij gekocht totdat m'n nieuwe Kangoo Kaleido er is (half mei). Deze GT maak ik weer kompleet oke na 2 jaar stilstand, dus nog apk erop en dan verkoop ik hem weer want 4 auto's wordt toch teveel.
In de weekenden ben ik veel te vinden op de europese circuits, ik ben namelijk race engineer bij de Dutch Supercar Challenge en sleutel aan en clio.
M'n race GT wil ik nog verder verbeteren en ik heb al een hoop info gevonden op de site.
[img]http://www.supercarchallenge.nl/upload/ ... CF9698.jpg[/img]
Ik ben nieuw hier
-
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom Gerard!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
heb ik wel maar die staan in mijn eigen pc en niet op een site, ik weet niet hoe zoiets moet.
-
Welkom Gerard.
Wat verschillen de Clio's uit de DSC ten op zichte van de Clio's uit de Dunlop Clio Cup?
Veel succes met het opbouwen en restaureren van je 5'jes.
Greetz.
Robert-Jan
Wat verschillen de Clio's uit de DSC ten op zichte van de Clio's uit de Dunlop Clio Cup?
Greetz.
Robert-Jan
-
- Über-Spammer
welkom en waar precies is dat eigenlijk, mocht dat ergens in de prov friesland zijn, kom dan de 24ste even bij de mediamarkt in Leeuwarden kijkenGerard race GT schreef:
... in het noorden van ons koude kikkerlandje.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
groningen
en hij had al toegezegd op een ander forum om even langs te komen
en hij had al toegezegd op een ander forum om even langs te komen

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
De cup clio's hebben een nogal streng reglement, de DSC regels zijn zeer ruim, het enige waar de auto aan moet voldoen is een gewicht / pk verhouding namelijk 5 kg / pk (aan de wielen gemeten).Wat verschillen de Clio's uit de DSC ten op zichte van de Clio's uit de Dunlop Clio Cup?
Dus 1000kg = 200 pk aan de wielen.
verder is alles toegestaan natuurlijk binnen de regels van de FIA.
de clio waar ik aan sleutel bijv. opgevoerde motor, andere bakverhouding, carbon deuren en motorkap, kunststof ruiten, andere remmen etc. etc.
in het weekend van 8 mei weer in Assen http://www.supercarchallenge.nl
Ik woon in Veendam en als m'n gt in orde is dan kom ik langs de 24eGerard race GT wrote:
... in het noorden van ons koude kikkerlandje.
welkom en waar precies is dat eigenlijk, mocht dat ergens in de prov friesland zijn, kom dan de 24ste even bij de mediamarkt in Leeuwarden kijken