ACT: Gereedschap
-
- Über-Spammer
@ martijn. Misschien volgende week in Rotjeknor ophalen 

-
- Contacteer:
je zou ze toch opsturen? 

-
- Contacteer:
worden ze nog opgestuurt, ik ben druk bezig met mijn 5je om op een meeting te kunnen komen maar heb daar wel goed greedschap bij nodig....
PM helpt ook niet....
anders zou ik dan graag mijn geld terug willen dan haal ik hem wel bij brezan op....
PM helpt ook niet....
anders zou ik dan graag mijn geld terug willen dan haal ik hem wel bij brezan op....
-
- Contacteer:

Sorry ondertussen Nieuwkoop!
Heb em al wat pm's gestuurd, komt vast wel goed.
Riël??
Heb em al wat pm's gestuurd, komt vast wel goed.
Riël??
VOor 't weekend !Martijnberk schreef:worden ze nog opgestuurt, ik ben druk bezig met mijn 5je om op een meeting te kunnen komen maar heb daar wel goed greedschap bij nodig....
PM helpt ook niet....
-
- Contacteer:
super, het is niet om je lastig te vallen maar het begon een beetje lang te duren...
-
- Contacteer:
ps welk weekend?
heb nog niks gezien namelijk....

-
- Contacteer:
binnen, thanx, ik ben gelijk gaan sleutelen 

Maar ik heb nog niks gezien Riel !!!!
Heb je ondertussen al vaak zat PM's gestuurd dus lijkt me dat ik ze ook elk moment kan verwachten???? Snap niet waarom ik ze niet gelijk met Martijn heb ontvangen ???
Ik kan niet anders zeggen dat de afhandeling waardeloos is Riel, elke keer zeg je weer dat ze zo snel mogelijk komen maar er komt niks.
Graag je reactie asap. En anders maak mijn geld maar terug over, ben het nu wel zat.
Erik
Heb je ondertussen al vaak zat PM's gestuurd dus lijkt me dat ik ze ook elk moment kan verwachten???? Snap niet waarom ik ze niet gelijk met Martijn heb ontvangen ???
Ik kan niet anders zeggen dat de afhandeling waardeloos is Riel, elke keer zeg je weer dat ze zo snel mogelijk komen maar er komt niks.
Graag je reactie asap. En anders maak mijn geld maar terug over, ben het nu wel zat.
Erik
Hallo riël,
[img]http://www.mynetcologne.de/~nc-tueckmsa/2291.jpg[/img]
Ik wil ook wel zo'n mooie set hebben, zijn er bij de laatste lichting nog mensen afgehaakt? dwz is er nog een set beschikbaar?
zo nee, wat moet ik doen om er ook een te kunne bemachtigen? (Voor een mooie prijs
)
[img]http://www.mynetcologne.de/~nc-tueckmsa/2291.jpg[/img]
Ik wil ook wel zo'n mooie set hebben, zijn er bij de laatste lichting nog mensen afgehaakt? dwz is er nog een set beschikbaar?
zo nee, wat moet ik doen om er ook een te kunne bemachtigen? (Voor een mooie prijs
En ik wil ook wel zoŽn mooie set hebben. 

Ik denk dat je er beter zelf achteraan kan gaan, vooral jij Marco kan makkelijk zelf ff met 250 duitsland induiken 
Riël heeft het gewoon druk zoals je merkt en ik denk niet dat je nu weer snel meer dan 10 mensen bij elkaar krijgt.
Kijk eens op ebay of bij Brezan issie ook nog wel es in de aanbieding (wel iets minder uitgebreide set, maar wel zelfde doppen etc.)

Riël heeft het gewoon druk zoals je merkt en ik denk niet dat je nu weer snel meer dan 10 mensen bij elkaar krijgt.
Kijk eens op ebay of bij Brezan issie ook nog wel es in de aanbieding (wel iets minder uitgebreide set, maar wel zelfde doppen etc.)
Thanks, hou ons op de hoogte 
Mocht het weer goedkoper zijn om meerdere sets te bestellen, wie wil er dan 1:
- Nadeem
- MarcoG
Ik probeer t gewoon weer met een nieuwe lijst, misschien is er nog meer animo
Riël, als dit sowiezo niet mogelijk is moet je me even corrigeren
- Nadeem
- MarcoG
Ik probeer t gewoon weer met een nieuwe lijst, misschien is er nog meer animo

hmmm, t'is al weer een tijdje geleden, maar als het kan wil ik ook op de nieuwe lijst....
&$#$^ ik had gewoon jaren eerder moeten beginnen
&$#$^ ik had gewoon jaren eerder moeten beginnen

Nadeem schreef:Thanks, hou ons op de hoogte
- Nadeem
- MarcoG
- DoubleJ
Ik probeer t gewoon weer met een nieuwe lijst, misschien is er nog meer animo![]()
Ik moet wél meer animo hebben!
-
Ik wil ook wel zo'n set 

Ik zit nog met gemengde gevoelens, de een zegt dat als je normale bouten hebt, dat een zes-kants dop beter is, de ander dat je met 12 kanten beter kracht kan zetten..
Het is toch 115 euro.. Brezan heeft ook mooie aanbiedingen mbt gereedschappen ( srry is eigenlijk geen discussie topic )
Het is toch 115 euro.. Brezan heeft ook mooie aanbiedingen mbt gereedschappen ( srry is eigenlijk geen discussie topic )
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoe strakker de sleutel om een bout heen past hoe meer kracht je kan zetten zonder deze kapot te draaien.Patrick (Basic) schreef:Ik zit nog met gemengde gevoelens, de een zegt dat als je normale bouten hebt, dat een zes-kants dop beter is, de ander dat je met 12 kanten beter kracht kan zetten..
Denk even aan een Ring/steek sleutel.
Aan de andere kant met een 12 kantige ringsleutel. kan je makkelijker sleutelen. omdat je meer hoeken hebt waar je de sleutel op kan zetten. Met een ratel gaat dit niet helemaal op.

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het is eigenlijk geen discussie topic nee,
maar aangezien de sets zijn afgeleverd en dat is afgerond, zie ik er geen problemen in om hier te gaan discussieren over gereedschap
zal de titel ook wel aanpassen
maar aangezien de sets zijn afgeleverd en dat is afgerond, zie ik er geen problemen in om hier te gaan discussieren over gereedschap
zal de titel ook wel aanpassen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Zorg wel gewoon dat je een goede kwaliteit doppenset hebt, ik heb hier een oud setje van m'n pa liggen en ik heb al een stuk of 2, 3 doppen gesloopt. Die zijn gewoon opengescheurd omdat ik te veel kracht zette kennelijk.