Ik heb een Mégane 1.9D (bjaar: 1996) , maar dat is volgens mij, zonder electrische dieselpomp, waardoor chippen uitgesloten is! Hoe krijg ik meer koppel op m'n wagen? Zonder een andere motor te steken weliswaar!
Iemand had me ooit iets gezegt over een schroef die ik kon verzetten. Kan iemand hier meer specifiek over zijn (waar die zich bevindt, hoe ik het moet verzetten, hoe veel ik mag verzetten, wat de voor en nadelen zijn,...)
Thx voor de hulp!
Renault Mégane 1.9 Diesel
Kben er dus achter gekomen dat m'n wagen een F8Q motor heeft van renault! Maar dat er ook een F8Q motor mét turbodiesel bestaat voor mijn model wagen! Denk je dat dit makkelijk te vervangen is? Kstel waarschijnlijk een domme vraag, maar kben dan ook nog een leek hé!
Hoeveel schatten jullie de kosten in voor zo'n ingrijpende verandering?
wie we hier eens terug zien seIceKnuBe schreef:Kben er dus achter gekomen dat m'n wagen een F8Q motor heeft van renault! Maar dat er ook een F8Q motor mét turbodiesel bestaat voor mijn model wagen! Denk je dat dit makkelijk te vervangen is? Kstel waarschijnlijk een domme vraag, maar kben dan ook nog een leek hé!
kosten: een dagje werk en een andere motor
dus redelijk veel als je het mij vraagt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ligt eraan als je zelf een beetje kunt knutselen.
De kabelboom zal gewijzigd moeten worden, en het blokje overgezet.
Die blokjes kosten geen fortuinen meer, en je zult denk ik rond de 1000-1500 echt wel een net blok moeten kunnen vinden
De kabelboom zal gewijzigd moeten worden, en het blokje overgezet.
Die blokjes kosten geen fortuinen meer, en je zult denk ik rond de 1000-1500 echt wel een net blok moeten kunnen vinden
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD