Ben je niet de enigeJacco Twingi schreef: Misschien heb ik ook wel gestemd![]()
Omdat ik zo'n vreselijke hekel heb aan die drempels in Bodegraven
Williams Meeting zo. 5 juni 2005, alle Renaults welkom!!
hahaha... Fonzie..LotuzClioWilliams schreef:Je bent slimmer dan je petje doet vermoeden.Merijn schreef:Dan lijkt het me een beter plan om effe een landkaart te pakken. Te kijken waar iedereen woont en precies daar tussenin een spot te kiezen.

Hier ben ik het helemaal mee eens, het is een williams meeting.LotuzClioWilliams schreef:Dat is wel zo, maar het zou te gek voor woorden zijn als de meeste Williams eigenaars honderden kilometers moeten gaan rijden door het veelvuldig stemmen van niet-Williams eigenaars. Nog even moeten we een toernee door Nederland gaan maken om onze Willies aan iedere liefhebber in Nederland te tonen.antoine schreef:Hoezo ? Iedereen mag toch stemmen.![]()
Volgens mij ook een goede oplossing aangezien Utrecht in het midden van het land ligt zowat, bijna voor iedereen even ver rijden toch!StyxX schreef:Ik denk toch dat iets in de buurt van Utrecht toch het meest centrale licht voor iedereen?
Zeg ik niet omdat ik daar in buurt woon

-
Zolang het voor mij binnen een straal van ca. 100 km rijden ligt, vind ik het prima. Het idee van Merijn is niet zo gek. Laat iedere Williams rijder even aangeven waar zij wonen. Dan kunnen we op basis daarvan wel een centrale plek bepalen.
-Spijkenisse (Zuid-Holland)
-
-Spijkenisse (Zuid-Holland)
-
Okey de mensen die een williams rijden:Niels Takken schreef:Volgens mij ook een goede oplossing aangezien Utrecht in het midden van het land ligt zowat, bijna voor iedereen even ver rijden toch!StyxX schreef:Ik denk toch dat iets in de buurt van Utrecht toch het meest centrale licht voor iedereen?
LotuzClioWilliams: binnen 100 km afstand (utrecht

Tom: ?
Marcel B.: maakt het niet uit (Utrecht

Niels: Utrecht
StyxX: Utrecht
Patrick(Basic): ?
Thierry: ?
Strijder (remy): Utrecht
-
Waarom krijg ik de indruk dat jij heel graag naar Utrecht wilt? 

Hierdoor Lotuz, dat zijn er al 2 voor utrechtNiels Takken schreef:Volgens mij ook een goede oplossing aangezien Utrecht in het midden van het land ligt zowat, bijna voor iedereen even ver rijden toch!StyxX schreef:Ik denk toch dat iets in de buurt van Utrecht toch het meest centrale licht voor iedereen?
snelle manier van terecht handelenMerijn schreef:Lekker nutteloos, zo'n poll. Eerst een poll opzetten om mensen te laten stemmen en als de uitkomst niet bevredigend is, wordt de poll maar ongeldig verklaard.

Das een hele goeie bedankt chrisChris schreef:Rij dan 15 minuten door naar Bodegraven, mooie compacte plek met een Mac Donalds.Strijder schreef:Dus al 5 mensen voor Utrecht --> De Meern uiteraard
Mensen het wordt bodegraven

Mooi verhaal... Het kan mij verder weinig boeien, maar het is natuurlijk wel een vreemde manier van werken.Strijder schreef:snelle manier van terecht handelenMerijn schreef:Lekker nutteloos, zo'n poll. Eerst een poll opzetten om mensen te laten stemmen en als de uitkomst niet bevredigend is, wordt de poll maar ongeldig verklaard.naar ontevredenheid van sommige williams rijders
-
Er zijn nog meer McDrives in Nederland, hoor. Een andere locatie kan geen kwaad.
-
Van fouten moet je leren. Zo'n poll is zeer handig wanneer het ieder RTC lid betreft, maar dit is toch een meeting voor met name de Williams rijders. En als de meeste Williams rijders voor Den Bosch hadden gestemd, dan had ik er totaal geen probleem mee gehad, maar ik kreeg sterk de indruk dat de meeste Williams rijders niet uit die omgeving komen.Merijn schreef:Mooi verhaal... Het kan mij verder weinig boeien, maar het is natuurlijk wel een vreemde manier van werken.Strijder schreef:snelle manier van terecht handelenMerijn schreef:Lekker nutteloos, zo'n poll. Eerst een poll opzetten om mensen te laten stemmen en als de uitkomst niet bevredigend is, wordt de poll maar ongeldig verklaard.naar ontevredenheid van sommige williams rijders
Laatst gewijzigd door LotuzClioWilliams op za 9 apr 2005 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Mee eens, maar ik zie ineens De Meern staan, nou dan is 15 minuten verder naar Bodegraven een veel mooiere plek, terrein is dan gewoon leuker voor een kleine meeting als dit, en eten in de buurt.LotuzClioWilliams schreef:Er zijn nog meer McDrives in Nederland, hoor. Een andere locatie kan geen kwaad.
Ik ken niet echt een andere Drive waar je zo mooi kunt meeten als Bodegraven, maar ik zie graag waar ik tzt heen moet met mijn "449".

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Is dit een goede locatie met voldoende parkeerruimte?LotuzClioWilliams schreef:Er zijn nog meer McDrives in Nederland, hoor. Een andere locatie kan geen kwaad.
McDonalds NIEUWEGEIN
Adres:
Ravenswade 1
Postcode: 3439 LD
Plaats: NIEUWEGEIN
Telefoon: 030-2801120
Afslag: A12, afrit 18 Houten
-
- Car: Renault Clio III RS
Strijder schreef:Okey de mensen die een williams rijden:Niels Takken schreef:Volgens mij ook een goede oplossing aangezien Utrecht in het midden van het land ligt zowat, bijna voor iedereen even ver rijden toch!StyxX schreef:Ik denk toch dat iets in de buurt van Utrecht toch het meest centrale licht voor iedereen?
LotuzClioWilliams: binnen 100 km afstand (utrecht)
Tom: ?
Marcel B.: maakt het niet uit (Utrecht)
Niels: Utrecht
StyxX: Utrecht
Patrick(Basic): ?
Thierry: ?
Strijder (remy): Utrecht
Waarom niet bij iemand thuis houden in bv haarlem. Voor die 8 mensen die mischien komen.

-
McStrijder? 

Nee okey merijn je hebt gelijk, valt niet echt mee om een goede plek te vinden met zoveel mensen met allemaal andere gedachtes.
En om nou een aantal williams rijders een lang stuk te laten rijden waar geen williams rijder woont is ook een beetje onlogisch.
-
Wat is er besloten dan?Patrick (Basic) schreef:hoe vaak moeten beslissingen nou nog herroepen worden?