Valt me niet helemaal tegen, ik zie die op je achterreuit alleen niet zitten.Chris schreef:Goed bezig! Je had zwart genomen toch? Die zijn wel heel erg discreet op een ruit hoor.
Ff voorstellen : Arco
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
vond t jammer dat hij persoonlijk wel bij het bestuur kwam op de naam overal uit het topic tehalen, maar zelf zijn visie niet gaf.Arie van de Hoek schreef:Je weet het. De vervelende verhalen blijven hangen. De goede verdwijnen en worden voor kennisgeving aangenomen.
By the way. Stickers zitten er bijna op.
volgens a.s.a.p.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Voordeel van een onduidelijke sticker is dat ze dichterbij komen kijken wat er op staat.Chris schreef:Goed bezig! Je had zwart genomen toch? Die zijn wel heel erg discreet op een ruit hoor.

Waardoor de meeste mensen het beter kunnen onthouden
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Sorry. DieChris schreef:Valt me niet helemaal tegen, ik zie die op je achterreuit alleen niet zitten.Chris schreef:Goed bezig! Je had zwart genomen toch? Die zijn wel heel erg discreet op een ruit hoor.

Ziet er wel goed uit ja. Niet te opvallend. Moet geen schreeuwerig pooier-bak worden.
Of moet ik daar een ster voor op m'n motorkap monteren ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Maar wat is nu in korte lijnen het verhaal ???Erik Olijnsma schreef:vond t jammer dat hij persoonlijk wel bij het bestuur kwam op de naam overal uit het topic tehalen, maar zelf zijn visie niet gaf.Arie van de Hoek schreef:Je weet het. De vervelende verhalen blijven hangen. De goede verdwijnen en worden voor kennisgeving aangenomen.
By the way. Stickers zitten er bijna op.
volgens a.s.a.p.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie, een jongen uitte zijn frustraties over een gedane reparatie aan zijn 1916V hier op het forum, en meldde hier zijn ervaringen met Kempenaar.
Ik zal morgen eens zoeken, het moet nog ergens staan.
Toevallig kwam filiaal Gouda in andere topics ook voorbij.....
Ik zal morgen eens zoeken, het moet nog ergens staan.
Toevallig kwam filiaal Gouda in andere topics ook voorbij.....
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
En kritiek doet zeer. Ook al is het eventueel opbouwend.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
De Renault dealer is toch niet echt populair op dit forum, alles is te duur
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Tja. Wat wil je. Uurtarief van +/- 65.- euro ex. btw per uur.
En dan kan het voor een particulier flink in de papieren gaan lopen.
Kijk maar naar het vervangen van de distributieriem.
428.- euro incl. btw voor een 1.6 16v-blokje. Is wel ff 1000 GULDEN. Is gewoonweg te hoog en abnormaal.
Ben er zelf ook niet echt blij mee. Heb liever verschillend uurtarief voor verschillende reparaties en auto's. Hopelijk gaan we daar binnenkort ook naartoe.
En dan kan het voor een particulier flink in de papieren gaan lopen.
Kijk maar naar het vervangen van de distributieriem.
428.- euro incl. btw voor een 1.6 16v-blokje. Is wel ff 1000 GULDEN. Is gewoonweg te hoog en abnormaal.
Ben er zelf ook niet echt blij mee. Heb liever verschillend uurtarief voor verschillende reparaties en auto's. Hopelijk gaan we daar binnenkort ook naartoe.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Krijg je dan nog korting of niet bij jouw dealer ??Johan schreef:ik kom dan ook alleen bij de dealer als ik onderdelen moet hebben.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Op mijn werk krijgen ze geen volle week meer ingepland omdat je nu gewoon merkt dat mensen geld ik hun zak houden of ze gaan naar Kwik Fit voor de APK.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Goedkoop = duurkoop.
Maar laat ze maar gaan. Ze komen vanzelf wel terug vanwege achterstallig onderhoud omdat die zogenaamde "monteurs" bij Kwik-Fit niet snappen hoe een auto in elkaar zit. Groot onderhoud bij Kwik-Fit is olie verversen, oliefilter vervangen en kijken of ze banden,remmen en wisservladen kunnen verkopen. Niet meer, niet minder.
Wij als Renault-dealers geven nu de APK + 4-gasmeting weg voor 29.-. (roetmeting 15.- toeslag). Zelfde prijs als de fast-fitters.
Maar laat ze maar gaan. Ze komen vanzelf wel terug vanwege achterstallig onderhoud omdat die zogenaamde "monteurs" bij Kwik-Fit niet snappen hoe een auto in elkaar zit. Groot onderhoud bij Kwik-Fit is olie verversen, oliefilter vervangen en kijken of ze banden,remmen en wisservladen kunnen verkopen. Niet meer, niet minder.
Wij als Renault-dealers geven nu de APK + 4-gasmeting weg voor 29.-. (roetmeting 15.- toeslag). Zelfde prijs als de fast-fitters.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Een paar maande geleden kwam er bij ons een klant met een megane 2, moesten de nieuwe ventielen ingelezen worden van de winterbanden.
Die klant moest van de leasemaatschappij de banden + velgen laten monteren bij Kwik Fit.
Hadden die eikels daar de ventielen omgedraaid en konden ze niet ingelezen worden, dus moest die klant een afspraak maken bij de dealer om de ventielen goed te monteren en opnieuw in te lezen.
Die klant moest van de leasemaatschappij de banden + velgen laten monteren bij Kwik Fit.
Hadden die eikels daar de ventielen omgedraaid en konden ze niet ingelezen worden, dus moest die klant een afspraak maken bij de dealer om de ventielen goed te monteren en opnieuw in te lezen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Arie van de Hoek schreef:Goedkoop = duurkoop.
Maar laat ze maar gaan. Ze komen vanzelf wel terug vanwege achterstallig onderhoud omdat die zogenaamde "monteurs" bij Kwik-Fit niet snappen hoe een auto in elkaar zit. Groot onderhoud bij Kwik-Fit is olie verversen, oliefilter vervangen en kijken of ze banden,remmen en wisservladen kunnen verkopen. Niet meer, niet minder.
Wij als Renault-dealers geven nu de APK + 4-gasmeting weg voor 29.-. (roetmeting 15.- toeslag). Zelfde prijs als de fast-fitters.
ik wil niet lullig doen maar heb diverse keren meegemaakt bij een renault dealer, destijds 108 gulden ex btw per uur dat ik drie keer terug moest (ruim 80 km enkele reis) omdat ze er een puinhoop van hadden gemaakt.
terwijl ik vantevoren had gezegd: ik betaal liever een uurtje meer dan normaal en dat het netjes gebeurd an dat ik terug noet komen.
ja ebn dan nog bv: de leren bekleding onder het vet en zelfgemaakte beugeltjes en klemmetjes erop en universele onderdelen erop omdat origineel in backorder stond.
nou sorry hoor beter dan kwikfit?????????????????????
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
sja, ik ben zelf inmiddels ook al klaar met meerdere dealers uit de buurt.
echt service gericht is het niet meer. Dokkum kom ik zowieso niet meer, Leeuwarden is dan nog wel te doen, maar ook Kollum heeft zo zijn eigen eigenaardigheden.
Nu zijn natuurlijk niet alle dealers slecht, maar tis bijvoorbeeld duidelijk terug te lezen in die tevredenheids enquetes van bijvoorbeeld Autoweek.
Daar kun je in lezen dat de gemiddelde Renault rijder niet echt tevreden is over zijn of haar dealer.
echt service gericht is het niet meer. Dokkum kom ik zowieso niet meer, Leeuwarden is dan nog wel te doen, maar ook Kollum heeft zo zijn eigen eigenaardigheden.
Nu zijn natuurlijk niet alle dealers slecht, maar tis bijvoorbeeld duidelijk terug te lezen in die tevredenheids enquetes van bijvoorbeeld Autoweek.
Daar kun je in lezen dat de gemiddelde Renault rijder niet echt tevreden is over zijn of haar dealer.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
niet alleen renault volgens mij er was een vag dealer die kreeg een nul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das pas erg



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
dat is in die mystery shopper dinges, en dat is bij het aankopen van een nieuwe auto. Nu is dat nog erger eigenlijk.
maar ik bedoelde de autoweek tevredenheids trofee
maar ik bedoelde de autoweek tevredenheids trofee
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ik lees de autoweek niet 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
[img]http://www.maxtune-d.com/autoweekmerkenrenault.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/autoweekdealersrenault.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/autoweekrenault.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/autoweekdealersrenault.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/autoweekrenault.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
kijk en huiver
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
das slecht ja pffffffffffffffffffffffffffff
te koop vier renaults ghehehehehehehe
diep triest dit

te koop vier renaults ghehehehehehehe
diep triest dit


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
En die stats liegen echt niet. tis een behoorlijk groot opgezet project geweest,en we krijgen dat dit jaar ongetwijfeld weer
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
toch maar lexus of subaru kopen dan




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ik ben mijn ouders aan het pushen voor een IS200, zij rijden nu Mitsubishi Spacestar 1.8 GDI (probleemloos, overigens).
maar als ze echt een goede auto willen, die én lekker rijdt, redelijk zijn waarde houdt, en nog eens er goed uitziet. Is de IS een mooie aanrader.
maar als ze echt een goede auto willen, die én lekker rijdt, redelijk zijn waarde houdt, en nog eens er goed uitziet. Is de IS een mooie aanrader.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja of een subaru wrx 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
niets voor hun 
plus dan zou ik niet meer de snelste auto van de familie hebben..]
plus dan zou ik niet meer de snelste auto van de familie hebben..]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
tuurlijk wel
en leuk voor jouw om te lenen hahahahaha
ben wezen kijken naar de nieuwe pathfinder , ook leuk maar erg duur pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
net als de patrol, kreeg te weinig terug dus hou hem maar

ben wezen kijken naar de nieuwe pathfinder , ook leuk maar erg duur pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff
net als de patrol, kreeg te weinig terug dus hou hem maar
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
hahaha,
en dat auto verhaal blijft duur,

en dat auto verhaal blijft duur,


Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat is dan zwaar lullig ja. Ik snap dat dan niet. Of monteurs die onbekwaam zijn of totaal geen interresse hebben in hun vak. Of er is totaal geen eindcontrole op het werk wat geleverd wordt.Luco/Alpine-racer schreef:Arie van de Hoek schreef:Goedkoop = duurkoop.
Maar laat ze maar gaan. Ze komen vanzelf wel terug vanwege achterstallig onderhoud omdat die zogenaamde "monteurs" bij Kwik-Fit niet snappen hoe een auto in elkaar zit. Groot onderhoud bij Kwik-Fit is olie verversen, oliefilter vervangen en kijken of ze banden,remmen en wisservladen kunnen verkopen. Niet meer, niet minder.
Wij als Renault-dealers geven nu de APK + 4-gasmeting weg voor 29.-. (roetmeting 15.- toeslag). Zelfde prijs als de fast-fitters.
ik wil niet lullig doen maar heb diverse keren meegemaakt bij een renault dealer, destijds 108 gulden ex btw per uur dat ik drie keer terug moest (ruim 80 km enkele reis) omdat ze er een puinhoop van hadden gemaakt.
terwijl ik vantevoeren had gezegd: ik betaal liever een uurtje meer dan normaal en dat het netjes gebeurd an dat ik terug noet komen.
ja ebn dan nog bv: de leren bekleding onder het vet en zelfgemaakte beugeltjes en klemmetjes erop en universele onderdelen erop omdat origineel in backorder stond.
nou sorry hoor beter dan kwikfit?????????????????????
Die VAG-dealer wa overigens Wittebrug Volkswagen in Leidschendam Forepark.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik denk dat veel monteurs geen liefde meer hebben voor hun werk en autos.Arie van de Hoek schreef:Dat is dan zwaar lullig ja. Ik snap dat dan niet. Of monteurs die onbekwaam zijn of totaal geen interresse hebben in hun vak. Of er is totaal geen eindcontrole op het werk wat geleverd wordt.Luco/Alpine-racer schreef:Arie van de Hoek schreef:Goedkoop = duurkoop.
Maar laat ze maar gaan. Ze komen vanzelf wel terug vanwege achterstallig onderhoud omdat die zogenaamde "monteurs" bij Kwik-Fit niet snappen hoe een auto in elkaar zit. Groot onderhoud bij Kwik-Fit is olie verversen, oliefilter vervangen en kijken of ze banden,remmen en wisservladen kunnen verkopen. Niet meer, niet minder.
Wij als Renault-dealers geven nu de APK + 4-gasmeting weg voor 29.-. (roetmeting 15.- toeslag). Zelfde prijs als de fast-fitters.
ik wil niet lullig doen maar heb diverse keren meegemaakt bij een renault dealer, destijds 108 gulden ex btw per uur dat ik drie keer terug moest (ruim 80 km enkele reis) omdat ze er een puinhoop van hadden gemaakt.
terwijl ik vantevoeren had gezegd: ik betaal liever een uurtje meer dan normaal en dat het netjes gebeurd an dat ik terug noet komen.
ja ebn dan nog bv: de leren bekleding onder het vet en zelfgemaakte beugeltjes en klemmetjes erop en universele onderdelen erop omdat origineel in backorder stond.
nou sorry hoor beter dan kwikfit?????????????????????
Die VAG-dealer wa overigens Wittebrug Volkswagen in Leidschendam Forepark.
en wat ook meetelt is dat overal een bepaalde tijd voor staat en ze niet bijster goed verdienen.
maar de baas wil wel een mooie showroom enzo en wat denk je dat dat kost!!!!
en ik ga geen namen noemen dit was iets tussen de dealer en mij en heb er ze een paar keer op aan gesproken maar kan nu niet zeggen of het wat heeft geholpen omdat na het laatste gesprek de alpine er niet meer geweest is vanwege de reastauratie.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.