Wat doet dit zeer.

Echt een verlies in de rallysport, maar in het heetst van de strijd.
Parijs:
Het Nederlands rallyteam Jan de Winkel/Radboud van Hoek heeft de samenwerking met Renault Sport France verstevigd, en komt in 2005 als officiëel Renault Team uit in enkele grote Europese Rallys. Dit succes is het resultaat van de goede prestaties van 2004, de zeer goede technische samenwerking met het team en Renault Sport France, alsmede de inzet van Renault Nederland! Afgelopen week werden in Parijs de laatste details van de samenwerking tussen Jan de Winkel en Renault Sport France uitgewerkt!
Een droomresultaat! lachte Jan opgelucht na de besprekingen in Parijs. Radboud, Ron Boon van Renault Nederland en ikzelf waren met een goed voorbereid plan naar Parijs getogen. En Renault Sport was direct enthousiast! Het komt er in het kort op neer dat we minimaal 5 EK Rallys gaan rijden en 1 WRC Rally in het officiële Renault Sport team! Daarnaast rijden we nog enkele Rallys in Nederland, wordt de technische samenwerking met Renault France nog intensiever en krijgen we de beschikking over de laatste Michelin banden-evoluties! Ook worden we meer betrokken bij het testen van de nieuwe ontwikkelingen van de Renault Clio S1600!
Ook co-pilot Radboud kon zijn geluk niet op. Het is een jongensdroom die uitkomt! Waar ik vroeger als manneke van 10-12 jaar helemaal in weg kon dromen en fantaseren, wordt nu gewoon werkelijkheid! De mooiste Rallys rijden in Italië, Frankrijk, Duitsland, België, en wellicht Portugal met Fabrieks- ondersteuning. Op de vraag hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen met Renault France? Nou, ontwijkt Radboud de vraag, Jan is zoon van een dorpssmid, en je weet een smid geeft zijn geheim nooit prijs Maar ik kan je wel verklappen dat het een combinatie is geweest van vele factoren. De rijderskwaliteiten van Jan, de goede resultaten in het eerste jaar Renault Clio S1600, de professionele werkwijze van onze service-crew, onze actieve pers en PR benadering en de zakelijke opzet van het plan. Ook Renault Nederland heeft een belangrijke bijdrage geleverd. Ron Boon van Renault Nederland heeft ons van erg goede adviezen voorzien en hij heeft zijn nek voor ons uitgestoken. Erg goed! Iedereen is tevreden met deze samenwerking!
Jan kijkt nu al uit naar begin april 2005, waar ze de grote EK-20 Rally Mille Miglia in Italie gaan rijden. Maar, tempert de nuchtere Brummenaar de euforie: Er moet wel gepresteerd worden! Maar die druk kunnen we wel aan na al die jaren, denk ik. We gaan nu rijden tegen erg, erg snelle jongens, de top van Europa, in een verschrikkelijk spannend S1600 kampioenschap. Een EK-20 overwinning of EK-20 podiumplaats zit er natuurlijk niet in, maar we willen wel de constructeurspunten voor Renault pakken.
Het programma voor 2005 voor het rallyteam Jan de Winkel / Radboud van Hoek ziet er als volgt uit:
1. Mille Miglia, Italie EK-20 1-2-3 April
2. Paradigit ELE Rally, Nederland (BeNeLux & NRK) 4-5 Juni
3. Rally Ypres, Belgie EK-20 24-26 Juni
4. BHV Rally, Nederland (BeNeLux & NRK) 16-17 Juli
5. WRC Deutschland Rally, Duitsland 19-21 Aug
6. Golden Tulip Rally, Nederland EK-2 (BeNeLux & NRK) 17-18 Sep
7. Rally dAntibes, Frankrijk EK-20 21-23 Okt
8. Rallye Condroz, Belgie, EK-10 5-6 Nov
Heu,MartijnB schreef:mag dus niet Steef
heb er al eens een flinke discussie om gehad met Theo v T
Ik heb nooit liefde gekendantoine schreef:Ik had het gelezen ja , jammer?
Ga je nu weer terug naar je eerste liefde ?
antoine schreef:Minimaal 1 maal iig. Of was het van kom steven , anders het huis uit.![]()
Merijn schreef:Ik krijg net 2 foto's toegestuurd van mijn broer. Gemaakt in Berlijn dit weekend...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Foto_028.jpg[/img]