Helaas heb ik een behoorlijk probleem met m'n bak (wie niet als ik deze site zo es doorblader

Probleem:
Tijdje geleden begon de motor te "wankelen en wobbelen" zoals ik het maar noem. Hoppa, ding op de brug, en ja hoor, motorsteuntje los.
Toen ik hem eraf aan het halen was, zag ik tot m'n schrik dat het niet de motorsteun zelf was, maar de verbindingsbeugel naar de versnellingsbak.
Dit is een metalen beugel die met 2 bouten aan de bak vastzit.
De bouten gaan door 2 "uitstulpingen" van de bak.
De onderste van deze uitstulping is voor de helft afgebroken, zodat de bout teveel speelruimte heeft, en de klem gaat rammelen.
Ik heb geprobeerd om de klem beter vast te zetten, maar de speelruimte is zo groot dat hij telkens weer los gaat. Ik ben zelfs bang als ik er te lang mee doorrijd dat hij totaal afknapt.
Nou is het een oplossing om de beugel vast te maken aan de bak (zonder bouten dus), maar de bak is van 1 of andere alu-legering, en de klem van (ik denk) plaatstaal.
Lassen kan dus volgens mij niet.
Andere oplossing is een nieuwe/gereviseerde bak, maar da's volgens mij wel een erg duur geintje voor zo'n k***e probleem.
Mijn vraag is dan:
Als eerste: kan dit probleem makkelijker opgelost worden dan een nieuwe bak, en zo nee: kan iemand een prijsschatting maken voor een nieuwe/gereviseerde bak? misschien overweeg ik het dan alsnog.