Hoi allemaal.
ik heb me van autostyle een temperatuurmeter gekocht en daar zit ook een zender bij.
Alleen voor renault geven ze aan een adapter met de maat m18 maal 1.5.
Die adapter heb ik erbij gekocht alleen ik kan nergens een plek vinden waar hij ingeschroeft moet worden dus ik vind het wel een beetje gek maar ja.
Misschien dat hier iemend mij kan helpen a.u.b.
Alvast bedankt.
Groetjes twingoboy20
temperatuursender
-
Dat is een meter voor de koelvloeistof.
Alleen ik kan helemaal geen plaats vinden waar je die adapter in moet schroeven.
Het is een twingo uit '95 en bij autostyle schrijven ze voor renault m18 maal 1.5 voor maar ik zou helemaal niet weten waar ik die in zou kunnen draaien.
In de waterpomp zit ook een zender maar daar past hij niet in,dan heb je voor op het blok de oliedrukzender zitten en dan heb je nog rechts van het motorblok nog een zender zitten maar als ik daar de meter op aansluit loopt de motor ineens niet meer hoe het moet.
En in de radiateur zit alleen maar de zender voor de ventilator in te laten slaan.
Verder heb ik nergens iets gezien helaas.
Ik hoop dat iemand weet waar ik hem kan plaatsen.
Groetjes en alvast bedankt twingoboy20
Alleen ik kan helemaal geen plaats vinden waar je die adapter in moet schroeven.
Het is een twingo uit '95 en bij autostyle schrijven ze voor renault m18 maal 1.5 voor maar ik zou helemaal niet weten waar ik die in zou kunnen draaien.
In de waterpomp zit ook een zender maar daar past hij niet in,dan heb je voor op het blok de oliedrukzender zitten en dan heb je nog rechts van het motorblok nog een zender zitten maar als ik daar de meter op aansluit loopt de motor ineens niet meer hoe het moet.
En in de radiateur zit alleen maar de zender voor de ventilator in te laten slaan.
Verder heb ik nergens iets gezien helaas.
Ik hoop dat iemand weet waar ik hem kan plaatsen.
Groetjes en alvast bedankt twingoboy20