netjes!! Mijn eerste tank van de S was meteen 1:9 :~Daarna ook nooit meer gehaald, maar ja, dat was ook steeds kleine stukjes rijden, aan iedereen laten zien, enz.
Calle schreef:90 p/u constant is wel de ideale snelheid, ik heb met de 19 16V chamade van een vriend van mij wel eens 1:16 gehaald. We zaten in belgie met een bijna lege tank en geen Mr. Cash kaart en dus geen benzine... Dan zorg je wel dat je heel netjes rijdt als je nog 40 km moet met de wijzer al op de R...
Gelukkig woon ik op 12 minuten lopen van mijn werk, maar als het 7 km was zou ik niet met de auto gaan, dan is die nog niet eens echt warm. Niet bevorderlijk voor de levensduur.
Enne die eerste kilometers verbruikt je motor ook t meest!!
~Haas~ schreef:netjes!! Mijn eerste tank van de S was meteen 1:9 :~Daarna ook nooit meer gehaald, maar ja, dat was ook steeds kleine stukjes rijden, aan iedereen laten zien, enz.
Geef 'm een weekje aan mij mee en je auto weet niet wat ie meemaakt.
dennis16v schreef:toevallig nog mensen die na het inbouwen van een chip door mij of menno een gunstiger verbruik hebben gekregen?
ik weet niet wie zijn chips (paprika waarschijnlijk)er in mijn willi zit maar
bij lekker scheuren (meer dan 150km/h gemiddeld) loopt hij 1 op 3.
bij normaal rijden 1 op 11.
Mike (spitsoor) schreef:gisterenavond ff gekeken op de boordcomp. bij 180 km per uur verbruikt men clio rond de 15l op de 100 km das dus 1 op 6,6
Kan nog gekker man. 28.8 liter per 100 km bij zo'n 215 km/u (op de teller) volgas
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
In Bitburg met de Rally GTT en Group A carburateur 150 km gereden, waarvan 110 ofzo volgas. Iets meer dan 50 liter verstookt aan V-power 100. Gaat hard
De verkochte Rode GTT gemiddeld 1:13. Met m inimaal 1 keer per week 200km/h op de klok. Als ik normaal reed kwam die niet lager als 1:14, bijna 1:15. Moet wel zeggen dat deze goed was afgesteld. Scheelt een hoop.
Michel S. schreef:In Bitburg met de Rally GTT en Group A carburateur 150 km gereden, waarvan 110 ofzo volgas. Iets meer dan 50 liter verstookt aan V-power 100. Gaat hard
De verkochte Rode GTT gemiddeld 1:13. Met m inimaal 1 keer per week 200km/h op de klok. Als ik normaal reed kwam die niet lager als 1:14, bijna 1:15. Moet wel zeggen dat deze goed was afgesteld. Scheelt een hoop.
Aandelen Shell ?? En natuurlijkk goed voor de airmiles.
Absurd eigenlijk hoeveel zo'n klein motortje kan verbruiken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Eergister in een Espace V6 dci
Joure - Groningen - Kollum = 96 km
Gestart met volle tank, kwam in kollum met net streepjes uit de tank, dat is zo'n 25 liter uit de tank
Gemiddeld verbruik: 1 op 4... Wel redelijk sportief gereden, maar niet al te gek. Schrok toch best van dit verbruik