Hebben ze voor morgen nog een bijrijder nodig.....Klaas schreef:misschien ben ik morgen ietsjes later,
vandaag hebben ze me gebeld of ik als bijrijder wil werken
ik : ja is goed joh
dus morgen beetje lam zitten in vrachtwagentje en af en toe iets sjouwen
en toch centen verdienen
das minder monicaMonica schreef:Hebben ze voor morgen nog een bijrijder nodig.....Klaas schreef:misschien ben ik morgen ietsjes later,
vandaag hebben ze me gebeld of ik als bijrijder wil werken
ik : ja is goed joh
dus morgen beetje lam zitten in vrachtwagentje en af en toe iets sjouwen
en toch centen verdienen
Zit morgen nog zonder werk![]()
......of floppe vouwen ofzo
......of.......
tis geen vies woord hoorMonica schreef:Euh, de bouw.
Goed, iemand nog andere ideeen?
haha, mijn pa is ook electriciënMike (spitsoor) schreef:tis geen vies woord hoorMonica schreef:Euh, de bouw.
Goed, iemand nog andere ideeen?![]()
![]()
ben elektriciën dus egt zwaar werk is het niet
wel stoffieg dat wel
haha succes en kom ff langs als je in tilburg bentrene19 schreef:Dan kan je mij ook nog wel eens ff komen helpen!
Ik moet nog 180 BP prijzenborden automatiseren
hahaahaha
He waarom zijn alle teksten weg....chris-mc schreef:Komen 8 april
- Klaas
- Ronald
- Mike
- Wilma
- Dennis
- Hessel
- Chris-mc
- Eline
- Stefan
- PaulRSi
- Ashwin
Twijfel
- Jacco
toetsenbord is gestolendennisvr schreef:Mike, zijn er geen woorden voor of ben je je tong verloren?Mike (spitsoor) schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Die hou ik lekker tegoed voor de volgende xWilma schreef:
@Peter: Jammer joh.... Of probeer je weer onder die cappuccino uit te komen?![]()
SuccesMike (spitsoor) schreef:Mike (wil Golf Cabrio bijhouden)
Dit wiordt pas op de terug weg![]()
![]()
Er is er maar 1tje.Paul1916v schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar zijn er verschillende macs in Roosendaal? ken er 1tje, maar voor ik bij de verkeerde sta..
Roosendaal, bij breda en net ff verder.Paul1916v schreef:Er is toch nogal een verschil tussen Rozendaal en Roosendaal? welke bedoel je nou?
dat bedoelde ikFrits schreef:Roosendaal, bij breda en net ff verder.Paul1916v schreef:Er is toch nogal een verschil tussen Rozendaal en Roosendaal? welke bedoel je nou?
Rozendaal, ligt hier om de hoek en is veel te chique voor een MAC
fout,er zijn er 2Frits schreef:Er is er maar 1tje.Paul1916v schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar zijn er verschillende macs in Roosendaal? ken er 1tje, maar voor ik bij de verkeerde sta..![]()
afslag rozendaal oost af. dan onder de snelweg door. en dan aan de rechterkant![]()
En dat voor iemand die de weg naar rozendaal niet weet vanavond
Roosendaal heeft maar 1 Macchris-mc schreef:fout,er zijn er 2Frits schreef:Er is er maar 1tje.Paul1916v schreef:misschien een stomme vraag hoor, maar zijn er verschillende macs in Roosendaal? ken er 1tje, maar voor ik bij de verkeerde sta..![]()
afslag rozendaal oost af. dan onder de snelweg door. en dan aan de rechterkant![]()
En dat voor iemand die de weg naar rozendaal niet weet vanavond
in het centrum ook,maar waar wij staat is met mc drive (boeie...)
dus meer parkeerplek