ik zou het niet doen, je schijven zijn zo uit balans....haan schreef:is het verstandig/effectief/mogelijk om standaart gtt schijven te doorboren?
[5GTT] nieuwe remschijven nodig? welke?
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je kunt beter 16v remmen en klauwen monteren 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
remmenservice utrecht
setje ap f1 remmen op maat laten maken, lekker licht en remt ongelooflllllllllllllllllllllllllllllijk goed.
kost wel wat maar dan heb je ook wat

setje ap f1 remmen op maat laten maken, lekker licht en remt ongelooflllllllllllllllllllllllllllllijk goed.
kost wel wat maar dan heb je ook wat

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik heb evt. nog wel een setje brembo 4-pots klauwen liggen. Zitten normaal onder de porsche 911.... Zijn ook te koop. Moet je alleen wel een 16 inch velg hebben 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
voor de alpine passen we alles zelf aan
nieuwe freesstukken om alles pas te maken, klauwen van een saffrane v6 geloof ik en nieuwe schijven, geboord en gegroefd voor nog geen 800 euri inclusief montage e.d.
en geen goedkope baggerschijven kopen, die slijten namelijk net zo hard als goede remblokken

nieuwe freesstukken om alles pas te maken, klauwen van een saffrane v6 geloof ik en nieuwe schijven, geboord en gegroefd voor nog geen 800 euri inclusief montage e.d.
en geen goedkope baggerschijven kopen, die slijten namelijk net zo hard als goede remblokken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
ik heb nog gegroefde schijven liggen voor de gtt, voor 50 euro heb je een leuk setje....
niet geboord maar gegroefd
pm voor foto/info
niet geboord maar gegroefd
pm voor foto/info