We krijgen visite, en het is een beetje lullig als ik dan om 8 uur zeg: "Ik ben ff naar Rdaal" en dan pas weer half 12 terug zijn...

Jacco Twingi schreef:Of ze willen ineens allemaal moedertje spelenPaul1916v schreef:als ze iets kunnen krijgen wel
Denk dat we maar eens de prijzen moeten gaan aanpassenJacco Twingi schreef:Wilma schreef:Nieuwe cursus:
Sticker plakken in het donker
Wel druk zo, met al die cursussen
In dit geval: Waarom uitstellen als je het nu kan doenJacco Twingi schreef:Wilma schreef: Denk dat we maar eens de prijzen moeten gaan aanpassen![]()
Lijkt me een goed plan
Vanaf nu of vanaf vrijdag?
Zal een lollie voor je bewarenSteefzz schreef:Vrijdag zal ik er pas tussen 21.00 en 21.30 uur zijn. Moet eerst nog ff wa doen.
Doe er maar twee, mn meissie komt ook meeWilma schreef:Zal een lollie voor je bewarenSteefzz schreef:Vrijdag zal ik er pas tussen 21.00 en 21.30 uur zijn. Moet eerst nog ff wa doen.![]()
Of heb je liever Kicks
welke megane?Paul1916v schreef:goh wilma, wat ligt de achterkant van je megane laag..verlaagd?
nee joh, dat zijn de lollies
ja klopt, een duitse megane cabrioKlaas schreef:welke megane?Paul1916v schreef:goh wilma, wat ligt de achterkant van je megane laag..verlaagd?
nee joh, dat zijn de lollies
ze komt met een duitser
Ja sorry als ik niet ga dan slaag ik niet eens voor school, het telt echt heel zwaar mee...Wilma schreef:Beetje jammer dat je prioriteiten bij school liggen....![]()
Had op z'n minst verwacht dat het RTC op één stond![]()
Maar ik hou Ro wel bezig hoor vanaaf, ga jij maar naar school![]()
ehhh... ehhhh.....Wilma schreef:En dan denk je dat je 'm wel krijg
ja best aardig zon uitzendbureau wat aan je denktMike (spitsoor) schreef:doe je goed![]()