weet iemand of er witte knipperlichten voor in de bumper te krijgen is? en heeft iemand een voorbeeld hoe dat eruit ziet?
ik heb het nog niet gevonden... maar zal er toch wel zijn?
prijs?
En nog een vraagje, als ik stevig heb gereden (dat ie best warm is) dan schakelt ie iets moeilijker dan daarvoor, is dit normaal, kan je er iets aan doen?
Gr. Mike
[19 16v fase1] witte knippers in de bumper?? + nog een vraag
-
Ik OOKChris schreef:Lex heeft ze.PM hem ff.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Auto ... oto_28.jpg[/img]
-
- Contacteer:
die van een 21 (zijknippers) zijn die ook te krijgen in engeland?
Immer wieder die verdammte Holländer
ik ben nog steeds opzoek naar de witte knippers voor mijn 19 16v fase 1, aangezien ik van whyler de verkeerde heb gekregen... die zijn te klein, dus weet niet waar die normaal opzitten anders heb ik die in de aanbieding...Lex schreef:kosten tussen de 40 a 50 euri.
Ik zal vrijdag effe voor je kijken Ray, dan gaat ik weer buurten bij Scorpion Tuning.
Je kan ook de witte knippers van een Golf 2 gebruiken, je moet de dan de knipperlichten hebben voor de niet G60 uitvoeringen. Als je een beetje handig bent zitten ze er in no time in. Deze setjes kosten namelijk nooit veel meer als 15 euro.
goede tip, maar zijn die qua formaat wel hetzelfde dan? die ik nu heb heb ik er ook wel in gekrgen maar je ziet dat het niet echt sluit...marcel16v schreef:Je kan ook de witte knippers van een Golf 2 gebruiken, je moet de dan de knipperlichten hebben voor de niet G60 uitvoeringen. Als je een beetje handig bent zitten ze er in no time in. Deze setjes kosten namelijk nooit veel meer als 15 euro.