koppelingskabel

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
5gt8vturbo

wie kan mij vertellen wat een nieuwe koppelingskabel kost? die van mij is gister afgebroken.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

koppel jij dan :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

eurootje of 15-20
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Florus

16 euro ex.btw
Acid

op vertoon van je pas was hij bij Brezan het goedkoopste/ Kostte mij toen 15 nog wat
5gt8vturbo

is hij bij brezan dan origineel of is het een universele want bij de dealer kost hij 35euro incl btw eb die heeft hem op voorraad
Florus

Bij Brezan is het gewoon een universeel merk,maar qua kwaliteit gewoon goed.
En met de korting eraf 20 euri goedkoper dan bij renault.
5gt8vturbo

ben niet echt dol op universeel of imitatie mijn ervaringen zijn daar toch slecht in dus haal ik hem liever duurder dat ik zeker weet dat het goed is( ondanks dat het renault is :lol: )
Acid

euhm koppelingskabel is echt wel goed. en voor die 15 euro waarom niet proberen.
Steven
Car: M536

5gt8vturbo schreef:ben niet echt dol op universeel of imitatie mijn ervaringen zijn daar toch slecht in dus haal ik hem liever duurder dat ik zeker weet dat het goed is( ondanks dat het renault is :lol: )
Mijn ervaring is zelfs dat die 'imitatie' beter is dan orsjineel renault :p
En zo zijn er nog wel een hoop dingen die gewoon beter en goedkoper zijn via de automat zaken.
Verder heb ik wel eens veerpootlagers en rubbers (Monroe) via Brezan gehaald en guess what Renault levert ook Monroe :p

Dus vooral blijven denken dat Renault beter is, ik hou je niet tegen als je dief van eigen portomonee wilt zijn....
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

renault is allemaal troep :D
5gt8vturbo

ik zeg niet dat het slechter is hoor imitatie. ik hoef het alleen niet in mijn auto te hebben. ik wil alles nieuw en origineel hebben.

jullie hebben zeker nog nooit carrosserie imitatie delen gehad die net niet passen. of om het jaar koppelingsplaten vervangen die imitatie waren geef mij maar origineel. (die ervaring heb ik er mee) als je eenmaal één of twee slechte ervaringen heb gehad kies je ook voor iets anders.

en over ervaring valt niet te twisten jullie kunnen beter af zijn met imitatie ik doe het liever origineel. Dan maar lekker een dief ik hoef er geen bacootje minder om te drinken hoor.

@alpine-racer zie signature
Acid

tja als jij zo denkt moet je het zeker doen. Ik kijk liever naar mijn portomonnee en dan merk ik dat onderdelen van Brezan toch goed werken.
5gt8vturbo

Je moet ff goed lezen wat er staat:

ik vind het ook niet slecht maar mijn ervaring met andere onderdelen zijn slecht en daarom wil ik het niet in mijn auto en wat jullie doen moet en jullie zelf weten het is jullie auto.

maare wat mijn betreft kan deze op slot hoor want hier komen toch alleen maar discussies uit die nergens meer op slaan en die prijzen heb ik nu

@mods: Waar is mijn signature? hij staat wel bij mijn profile maar niet meer hier onder
Acid

sorry misgelezen.

en ik geloof dat signature plaatjes niet kunnen. heb ook zo'n probleem
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

@ 5GT8vturbo: chill ff een beetje, de reply's zijn er alleen maar om je te helpen.

En check jouw profile ff, want je hebt waarschijnlijk de optie uitgezet dat de sig er automatisch onder komt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Bart V

5gt8vturbo schreef:maare wat mijn betreft kan deze op slot hoor want hier komen toch alleen maar discussies uit die nergens meer op slaan en die prijzen heb ik nu
Die discussies kunnen juist erg nuttig zijn...als je er tenminste normaal mee omgaat, en dat doe jij nu niet bepaald. Als je iets wilt herhalen...quote het de volgende keer gewoon ff :)
Florus

Als je toch al weet dat je persé origineel renault wilt,en je wil de prijs weten dan bel je toch ff naar dealer en bestel je er 1 dan vertellen ze je ook gelijk wat ie kost,snap niet waarom je dan een topic opent.
5gt8vturbo

heb ik gebeld maar je kan pas wat vragen als het magazijn open is en die zijn hier dicht op zaterdagen. Dus misschien dat iemand er hier de prijs van weet dan kan je er gelijk rekening mee houden, dus ja.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

of je wacht 2 dagen :p (S)
5gt8vturbo

Dit is echt een reden waarom ik mijn 23 euro liever op straat gooi dan het te geven aan de RTC. Overal krijg je dom gezeik en bijdehandte mannetjes (@ degene die wel normaal antwoorden geven en normaal zijn jullie bedoel ik dus niet (F)). Iedereen schrijft maar wat zonder te lezen en daar mag je dan weer nix van zeggen. Als je wat wil schrijven lees dan eerst, zodat je weet waar het over gaat. Ze respecteren elkaars mening, auto of spullen niet en volgens mij is de slogan "respect is everything". Nou sorry maar die is bij de meeste hier ver te zoeken.

Zo dat lucht op :D

ja en bij mij is dat nu ook heeeeeeeeel ver te zoeken voor de meeste leden hier. So don`t bug me with your s**t. Zo hoeven jullie het niet meer te schrijven.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

@5gt8vturbo, waarom stel je de vraag uberhaupt?

Je geeft zelf aan dat je originele spullen in je auto wil hebben. Dus maakt het dan nog uit wat die kabel kost? Je wil origineel reno dus moet je het orginele bedrag betalen. klaar.
Dit is echt een reden waarom ik mijn 23 euro liever op straat gooi dan het te geven aan de RTC. Overal krijg je dom gezeik en bijdehandte mannetjes
volgens mijn, is het geen dom gezeik. op hier en daar een grappige opmerking wordt er in het begin een serieus antwoord gegeven op je vraag. Er wordt echter alleen met je MEE GEDACHT dat het misschien slimmer is om hem bij de brezan te kopen met korting...

Maar goed zo vat ik het op, jij zal dat ongetwijfeld niet gedaan hebben.
.:: TurboPowerr ::.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

gezellig topic :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Plaats reactie