een vriendin van mij heeft een r5 automaat 1.4 en die heeft problemen met de ontstekings-module( RE025 ). nu heb ik nog een RE254 thuis liggen en die is als ik het goed heb , geleverd op de ZWITSERSE automaat.
nu is mijn vraag: zou ik deze unit veilig op haar autootje kunnen monteren? of neem ik dan een risico met verkeerde tijdstippen e.d.?
ik wou 't op de gok proberen, maar weet niet of hier nog risico's aan vast zitten....
Ow moet wel goedgaan hoor, er zijn zelfs GT's die met normale 5 ontstekingen rijden. 9Meestal gaat he top de lange duur toch stuk, maja dat komt dan ergens anders door )
Op zo'n normale 5 moet het weinig kwaad kunnen, zeker als je weet dattie van een zwitserse automaat komt.
De RE232 oid is ook van zwitserse GTT maar qua tijdstippen gelijk aan de 209.
Misschien hebben ze wel dezelfde Curve, maar ik denk het niet. Als je een onstekingsmap van een Turbo gaat gebruiken op een NA, denk ik dat het niet je vermogen en verbruik te goede komt wegens het achterblijven van efficienty.
Maar kijk eens hier, misschien staat hier wat bruikbaars tussen.
't zal voornamelijk met de uitstoot-gassen van de zwitserse te maken hebben denk ik? strengere eisen enzo... ik ga 't gewoon proberen en dan zien we het wel/...