probleem met monteren sportdemper!!

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
henri76

dacht vanmiddag ff een sportdemper van sebring te monteren....
de auto opgekrikt en er onder gekeken en zag tot mijn schrik dat de orginele uitlaat uit 2 stukken om hem over de achteras te krijgen en de sportdemper is uit 1 stuk. krijg hem zo nooit over de achteras heen..
iemand misschien tips?
willow

mmmm zou niet zo lastig moeten zijn denk....

als het egt niet past, het laatste stuk vervangen en dat ie de goede diameter heeft... als dat nix is

misschien teruggaan en nieuwe einddemper halen die wel past

suc6 :)
mdmx

achterbumper demonteren en licht kracht zetten, ik had dezelfde demper, dan moet t lukken.
gr
Riël
Über-Spammer

Ja je moet even draaien en krullen, het gaat best :)

Auto opkrikken dat de achterbrug omlaag komt werkt ook wel (in het ergste geval schokdempers even lospakken).
Stefan S.

Nou, ik had bij mijn vorige RSi een sebring gekocht en deze paste voor geen meter. Klinkt een beetje als hetzelfde probleem. Deze was ook uit 1 stuk, na veel wringen en draaien en veel dingen gedemonteerd, had ik hem eronder, maar het paste nog voor geen meter. Ik ben toen terug gegaan naar de zaak waar ik hem gekocht had. Deze op zijn beurt weer gebeld met Sebring en het klopte dat het niet paste. Toen maar een Remus Futura gekocht en deze bestond wel uit 2 delen en deze klus was binnen een half uur klaar :)
Stefan S.

Frits schreef:had een van de jongens in het oosten toen ook niet een probleem met een sebring...... Ik dacht stefanrsi?? Was een topicje van dacht ik.

GR.Frits
Staat er toch Frits, goed lezen :wink: :p
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Stefan S. schreef:
Frits schreef:had een van de jongens in het oosten toen ook niet een probleem met een sebring...... Ik dacht stefanrsi?? Was een topicje van dacht ik.

GR.Frits
Staat er toch Frits, goed lezen :wink: :p
We hebben dit ongeveer te gelijk gepost. :lol: Had de meine al weer gewist toen ik zag dat jij het al had staan. en nu staat het er weer :wink:

GR.Frits
Plaats reactie