Willi ??
Don't walk the grass... smoke it
-
Patrick (Basic) schreef:Beste StyxX,
Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik heb de volste vertrouwen in veban en ik ga daar denk ook een williams kopen. Ik heb ook voor die auto gekeken. Wat betreft de km-stand vind ik hoge standen ook altijd jammer en heb ik die liever niet. Maar deze auto's zijn echt wel in goede staat, anders begint hij er niet eens aan.
Je krijgt er 6 maanden garantie en hij zegt zelf ook: als je ze goed onderhoud is er nix aan de hand. En het ligt aan je voet op het gaspedaal hoe lang ze meegaan. Rij je ze goed warm en daarna pas gassen, gaan ze tonnen mee. Ga je met koude motor gassen,.... daar zijn ze gevoelig voor.
Ik heb zelf nog geen willie, wel testrit gemaakt in een die in leiderdorp staat. En ze rijden lekker. Maar ik heb er geen een, dus niet bekend met problemen die ze kunnen geven, maar ik vertrouw veban wel heel goed.
Je staat waarschijnlijk voor dezelfde keuze als ik: Een 16v met weinig km of een williams met veel km. Ik ben er ook nog niet uit.
succes!!
als je em goed behandelt dan kan hij een hoop hebben aleen de distrubtie moet 1 keer in de 5 jaar gebeuren of 120.000 km dat is een grote uitgaven bij een dealer dan ! ik heb pas geleden bij een vriend van me ook met een willie een waterpomp vervangen maar ook daarvoor moet de moter eruit gelukkig was hij ook aan een distrubtie toe dus konden we die gelijk mee nemen ! toen had ik aleen voor de zekerheid zijn bak er ook af gegooit en bleek dat bij een kilometer stand van 130.000 zijn koppeling al bijna opwas dus die ook maar gelijk mee genomen ! hij had em net gekocht en kwam toen op 1000 extra !wat nog erg goedkoop is want bij een dealer was je 2000 eurie kwijt geweest !
dit waren kosten daar had hij niet op gerekend maar bij een kilometer stand van boven de 120000km komen er wel kosten die er gegarandeerd aankomen !