ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Calle schreef:Gewonnen van een golf 1 GTi met een GTE? Dan heeft die golf een motorisch probleem of deed hij niet voldoende zijn best, want als ze beide standaard zijn moet hij dat makkelijk kunnen winnen.
volgens mij jokt meer dan de helft in dit topic

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Calle, een golf 1 GTi is niet zo snel hoor. Ze hebben destijds een beetje met de getallen lopen knoeien (zo wijkt de teller express een flink stuk af).
De eerste waren ook 1.6jes ipv 1.8's, die waren toch ook een tikkie trager.
De eerste waren ook 1.6jes ipv 1.8's, die waren toch ook een tikkie trager.
-
- Contacteer:
ja.. bij het 2de stoplicht ging het een heel stuk beter..
zo snel wassie niet hoor
zo snel wassie niet hoor

Clio RSI (unwashed) vs BLing Bling Two-Tone Japanse 2F2F demo car (wel mooi
)
Volgens mij een snelle mazda met dikke spoiler, maar helaas voor hem, de 1 en 2 gelijk op, met zo'n japans snoei geluid, in de 3 kon ik nog met een smile naast me kijken, en reed de RSi die jappenbak met gemak aan stront

Volgens mij een snelle mazda met dikke spoiler, maar helaas voor hem, de 1 en 2 gelijk op, met zo'n japans snoei geluid, in de 3 kon ik nog met een smile naast me kijken, en reed de RSi die jappenbak met gemak aan stront

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
jaja de RSi kan er wel wat van! (is ie nou nog steeds niet gewassen????
)
vandaag met de 19 mn eerste sprint gedaan..tegen een civic coupe..of hij had een slechte start, of ik was goed weg maar heb em alleen nog maar in mn achteruitkijk spiegel gezien (tot 120, waar je 70 mag..toen kwam er rotonde aan)
Toch een lekker gevoel zeg!

vandaag met de 19 mn eerste sprint gedaan..tegen een civic coupe..of hij had een slechte start, of ik was goed weg maar heb em alleen nog maar in mn achteruitkijk spiegel gezien (tot 120, waar je 70 mag..toen kwam er rotonde aan)
Toch een lekker gevoel zeg!
Ben ik heel zeker van!Luco/Alpine-racer schreef: volgens mij jokt meer dan de helft in dit topic![]()
![]()
mijn 19 16v (standaard)houd maar net een vw 1.9tdi bij (zeker niet lossen)
mijn schoonbroer reed met een clio 16v en die liet ze netjes achter.
dissen die rice bakkenRiël schreef:Clio RSI (unwashed) vs BLing Bling Two-Tone Japanse 2F2F demo car (wel mooi)

goed gedaan

-
- Contacteer:
beweer je nou dat ik jok? zo'n 1.5 shitvic kan ik echt wel aan hoor met mn 19 16vandyboy schreef:Ben ik heel zeker van!Luco/Alpine-racer schreef: volgens mij jokt meer dan de helft in dit topic![]()
![]()
-
- Contacteer:
Ž
vertel es wat nieuws
vertel es wat nieuws

kan ik bevestigen, elke ochtend kom ik een zwarte 1.5 civic tegen, tegenwoordig kijkt ie me niet meer aanPaul1916v schreef:beweer je nou dat ik jok? zo'n 1.5 shitvic kan ik echt wel aan hoor met mn 19 16vandyboy schreef:Ben ik heel zeker van!Luco/Alpine-racer schreef: volgens mij jokt meer dan de helft in dit topic![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gisteravond op de A20 aan stront gereden door een MG ZT-T 180...
(mag ook wel blijkt nu. Heeft een 2.5 V6 onder motorkap... Daar kan dat 1.6 16V niet tegenop.)

(mag ook wel blijkt nu. Heeft een 2.5 V6 onder motorkap... Daar kan dat 1.6 16V niet tegenop.)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Contacteer:
merijn, je bent wel heel duidelijk aan t liegen nu he...dat kan jouw golf echt niet aan hoor!Merijn schreef:Het enige wat ik kan zoekrijden zijn 45 km/u-karretjes...

-
ben ik het niet mee eens, denk dat er weinig verschil in zal zitten...Calle schreef:Gewonnen van een golf 1 GTi met een GTE? Dan heeft die golf een motorisch probleem of deed hij niet voldoende zijn best, want als ze beide standaard zijn moet hij dat makkelijk kunnen winnen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou net niet altijd, ik probeer het wel hoor maarja de boetes komen me neus soms uit he .........ik bedoel ik heb er 3 voor te hard rijden en die waren niet misselijk ik bedoel als je 3 km te hard rijd elke x dan ga je toch beter opletten , kost toch steeds 27 euroGijsClioRS schreef:Ik dacht dat je je altijd zo netjes aan de snelheid houdt, Jochem?
-
Dat zijn de meest vervelende bekeuringen. Die waarbij je eigenlijk niet eens te hard hebt gereden (ik vind 3 km te hard, niet te hard).jochem de haas schreef:Nou net niet altijd, ik probeer het wel hoor maarja de boetes komen me neus soms uit he .........ik bedoel ik heb er 3 voor te hard rijden en die waren niet misselijk ik bedoel als je 3 km te hard rijd elke x dan ga je toch beter opletten , kost toch steeds 27 euroGijsClioRS schreef:Ik dacht dat je je altijd zo netjes aan de snelheid houdt, Jochem?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
KIJK zo'n indruk heb het nu op me gemaakt, ik weet het niet eens precies .Steven schreef:Hmm heb je als doodbegraver soms korting ofzo? De rest van het land betaald 30
Maar het blijft zuur geld .....
Zelfs met een clio 1.2 waarin ik van de week reed, betrapte ik mezelf er meerder malen op dat ik te hard reed.Merijn schreef:Zal ik jullie een tip geven? Koop een Golf 1.3
Je moet er wel meer je best voor doen... dat wel

Het is inderdaad niet makkelijk om netjes 50 te blijven rijden met de williMerijn schreef:hehe... Ik rij ook wel eens te hard, maar veel minder snel dan met de Willie. Al heb ik met de Corsa ook een hele forse bekeuring gehad. Toch al gauw 500 euro overgemaakt naar Leeuwarden in 2 jaar tijd.
net zo moeilijk als met andere auto's hoorThierry schreef:Het is inderdaad niet makkelijk om netjes 50 te blijven rijden met de williMerijn schreef:hehe... Ik rij ook wel eens te hard, maar veel minder snel dan met de Willie. Al heb ik met de Corsa ook een hele forse bekeuring gehad. Toch al gauw 500 euro overgemaakt naar Leeuwarden in 2 jaar tijd.