
De renaultjes
Gave foto!
Kwam trouwens van de week jullie oude Clio nog tegen.
Nu we het over Twins hebben:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... eeling.jpg[/img]

Kwam trouwens van de week jullie oude Clio nog tegen.
Nu we het over Twins hebben:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... eeling.jpg[/img]
Euhm... na het drie keer gelezen te hebben...Patrick L. schreef:maar heb er eentje, de TWINS, de gte op de ph2 velgjes, de GT daar nog op de 15-er stalen 1916v velgen, die nu op de gte liggen, op de GT liggen nu weer de goudkleurige oz-achtige 15"velgen, duidelijk?![]()

Is het helemaal duidelijk

Maar... Het wordt wel tijd voor een duidelijke foto


-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
sow,
vandaag de stoute schoeneen aangetrokken en met de GTT voor APK gegaan. Eerst ff de sideskirts er weer opgezet om mijn laswerk te verbergen..
en bij de garage wat met de co schroef moeten klooien om de co naar beneden te krijgen , stond op 2.0. Helaas waren ze te laat om de wagen nog afgemeld ten krijgen, dus ik moet morgen nog ff terug, hopelijk geen steekproef dan!
En dan ik kan ik weer cruisen in dat koekje, lekker dat turbo duwtje, de ploffende devil en sissende dumpvalve, wat kan het leven toch mooi zijn
De GTE is inmiddels voorzien voor 2 nieuwe banden, heb gekozen voor lowbudget, dus 195-45-15 Flamingo, voor 63euro per stuk..
en de GTE gaat achter iets omlaag, vanmiddag geprobeerd een torsiestang eruit te halen en er zat beweging in dus dat zal niet zo`n probleem worden hoop ik, binnenkort wat pics...
vandaag de stoute schoeneen aangetrokken en met de GTT voor APK gegaan. Eerst ff de sideskirts er weer opgezet om mijn laswerk te verbergen..

en bij de garage wat met de co schroef moeten klooien om de co naar beneden te krijgen , stond op 2.0. Helaas waren ze te laat om de wagen nog afgemeld ten krijgen, dus ik moet morgen nog ff terug, hopelijk geen steekproef dan!
En dan ik kan ik weer cruisen in dat koekje, lekker dat turbo duwtje, de ploffende devil en sissende dumpvalve, wat kan het leven toch mooi zijn

De GTE is inmiddels voorzien voor 2 nieuwe banden, heb gekozen voor lowbudget, dus 195-45-15 Flamingo, voor 63euro per stuk..
en de GTE gaat achter iets omlaag, vanmiddag geprobeerd een torsiestang eruit te halen en er zat beweging in dus dat zal niet zo`n probleem worden hoop ik, binnenkort wat pics...
Die velgen van die linkse clio vind ik verrekte goed uitzien op die witte 5! 

ey een witte en een gele gttChris schreef:Gave foto!![]()
Kwam trouwens van de week jullie oude Clio nog tegen.
Nu we het over Twins hebben:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... eeling.jpg[/img]

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/duo1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/duo2.jpg[/img]
zo staan ze er nu bij,
de GTE op staal, de GTT op goud
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/duo2.jpg[/img]
zo staan ze er nu bij,
de GTE op staal, de GTT op goud
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gtt3.jpg[/img]
en deze vandaag voorzien van een verse APK, gelukkig!
en deze vandaag voorzien van een verse APK, gelukkig!

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
ja de mensen in dit dorp zijn het idd niet gewend, dat gesleutel sàvonds
maar ja, boeie,
Vive Le Cinq!
Ga zo eens beginnen met verlagen van de GTE,
mzzl
maar ja, boeie,
Vive Le Cinq!

Ga zo eens beginnen met verlagen van de GTE,
mzzl
Goudgespoten eta betaŽs Pat?
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
yep,
origineel in die kleur, niet zelf gespoten.
Verlagen is overigens gelukt....ligt achter lekker diep
origineel in die kleur, niet zelf gespoten.
Verlagen is overigens gelukt....ligt achter lekker diep

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Het velagen veliep voorspoedig, de torsiestaven ging er makkelijk uit, het tooltje had ik al gebruikt bij het verlagen van de 1916v.
tooltje erop...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/verlaging1.jpg[/img]
aan de moer draaien en de as komt er al uit...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/verlaging2.jpg[/img]
laatste stukje eruit meppen...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/verlaging3.jpg[/img]
daarna as eruit en beginnen met afstellen...[/url]
tooltje erop...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/verlaging1.jpg[/img]
aan de moer draaien en de as komt er al uit...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/verlaging2.jpg[/img]
laatste stukje eruit meppen...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/verlaging3.jpg[/img]
daarna as eruit en beginnen met afstellen...[/url]
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Resultaat,
voor verlaging...hier is hij overigens 2 cm - 2,5cmverlaagd, vlgs de vorige eigenaar...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gte6.jpg[/img]
na mijn extra verlaging van ongeveer 3cm...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gte8.jpg[/img]
verschil tussen voor en achter is nu ongeveer 1,5cm
voor verlaging...hier is hij overigens 2 cm - 2,5cmverlaagd, vlgs de vorige eigenaar...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gte6.jpg[/img]
na mijn extra verlaging van ongeveer 3cm...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gte8.jpg[/img]
verschil tussen voor en achter is nu ongeveer 1,5cm

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
helaas zat het ook weer tegen, ik wilde de remdrukbegrenzer iets bijstellen en de veer brak af....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veergte.jpg[/img]
ideetje bedacht om aan de veer een stuk draad te lassen, m6 of m8 en met moeren toch een verstelbare veer te maken, morgenmiddag eens uitproberen

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veergte.jpg[/img]
ideetje bedacht om aan de veer een stuk draad te lassen, m6 of m8 en met moeren toch een verstelbare veer te maken, morgenmiddag eens uitproberen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
nee, een grijze en een geleRemco T. schreef:ey een witte en een gele gttChris schreef:Gave foto!![]()
Kwam trouwens van de week jullie oude Clio nog tegen.
Nu we het over Twins hebben:
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/163805/in ... eeling.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
@Rob, het valt wel mee vind ik, de dorpel staat achter toch iets hoger als de voorkant, maar doordat het achterwiel gedeeltelijk achter de skirt verdwijnt lijkt het alsof ie achter lager ligt, maar ja dat verhaal is inmiddels bekend he
@Chris, ik kom het liefst met ze allebei
maar ik zou toch eerder de GTT pakken, kun je leuker mee spelen
@Chris, ik kom het liefst met ze allebei
maar ik zou toch eerder de GTT pakken, kun je leuker mee spelen

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
en het is gelukt.....ik heb er een stuk m6 draad tegenaan gelast...Patrick L. schreef:helaas zat het ook weer tegen, ik wilde de remdrukbegrenzer iets bijstellen en de veer brak af....![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veergte.jpg[/img]
ideetje bedacht om aan de veer een stuk draad te lassen, m6 of m8 en met moeren toch een verstelbare veer te maken, morgenmiddag eens uitproberen
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veer1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veer2.jpg[/img]
en onder de wagen, niet zo goed te zien...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veer4.jpg[/img]
heb em op gevoel afgesteld, gaat makkelijk met die moertjes, binnenkort ff testen op de rembank.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Na het veralgen van de GTE had ik toch het idee dat er iets mis was met een achterschokdemper, van Ollie 2 cupschokdempers voor clio16v overgenomen.
Die heb ik er gisermiddag ff onder gezet, past dus op de verlaagde GTE, demper is iets korter en een stuk stugger, voor deze verlaging goed dus.
1 van de originele schokdempers was lek.
De verschillen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schokdemper.jpg[/img]
Komende week eens de voorste veerpoten vervangen, heb nog monroe sensatrac liggen
Die heb ik er gisermiddag ff onder gezet, past dus op de verlaagde GTE, demper is iets korter en een stuk stugger, voor deze verlaging goed dus.
1 van de originele schokdempers was lek.
De verschillen:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schokdemper.jpg[/img]
Komende week eens de voorste veerpoten vervangen, heb nog monroe sensatrac liggen

Laatst gewijzigd door Patrick L. op zo 24 apr 2005 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Mooi weer om te sleutelen, straks eens wat onderhoud aan de GTT doen, nieuwe spulletjes liggen klaar...
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Zaterdag dus ff wat aan de GTT gedaan, nieuw expansievat, koelslang, olie, filter en ik heb een turbodrukmeter aangeschaft (65mm), die moest er ook nog in.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/beurt1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/beurt2.jpg[/img]
eert ff de slang en vaatje gedaan, vullen,ontlucht en klaar...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/beurt3.jpg[/img]
vers bloed voor het gebakje....
daarna ff gaan rijden en alles ok, in Eijsden gaan buurten bij Wilco en MJ, de BS van Wilco klinkt behoorlijk heftig!
Geen tijd meer gehad om de drukmeter in te bouwen, daar heb ik vanmiddag een uurtje aan besteed.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter1.jpg[/img]
de meter en een afdekplaatje van de radio, die wordt nog verzaagd..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter2.jpg[/img]
het zaakje moet hierin geplaatst worden..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter3.jpg[/img]
gaat je geboord om slangetje en draden v/d verlichting door te voeren..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter4.jpg[/img]
na met de dremel het wat plastic weggefreesd te hebben past de meter op zijn plek, de afdekplaat van de radio komt aan beide zijde om de gaten te dichten, moet ik nog op maat maken
.
de turbodrukmeter meet alleen de tubodruk, maar moet ok onderdruk meten, weet iemand welk slangetje er nog op aan gesloten moet worden, heb nu alleen het slangetje aangesloten van de originele meter.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/beurt1.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/beurt2.jpg[/img]
eert ff de slang en vaatje gedaan, vullen,ontlucht en klaar...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/beurt3.jpg[/img]
vers bloed voor het gebakje....
daarna ff gaan rijden en alles ok, in Eijsden gaan buurten bij Wilco en MJ, de BS van Wilco klinkt behoorlijk heftig!
Geen tijd meer gehad om de drukmeter in te bouwen, daar heb ik vanmiddag een uurtje aan besteed.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter1.jpg[/img]
de meter en een afdekplaatje van de radio, die wordt nog verzaagd..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter2.jpg[/img]
het zaakje moet hierin geplaatst worden..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter3.jpg[/img]
gaat je geboord om slangetje en draden v/d verlichting door te voeren..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/drukmeter4.jpg[/img]
na met de dremel het wat plastic weggefreesd te hebben past de meter op zijn plek, de afdekplaat van de radio komt aan beide zijde om de gaten te dichten, moet ik nog op maat maken

de turbodrukmeter meet alleen de tubodruk, maar moet ok onderdruk meten, weet iemand welk slangetje er nog op aan gesloten moet worden, heb nu alleen het slangetje aangesloten van de originele meter.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
is goed, zal morgen eens kijken, en als ik het niet snap hang ik wel aan je gsmRiël schreef:Dan moet je m via een t-stuk op de onsteking/dumpvalve zetten.
Nu meet je boven de gasklep, onsteking zit eronder. Die erboven heeft nooit vacuum.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
tja het is weer langer licht, en dan begint het te kriebelen heOllie schreef:En jong, werkeloos? Je bent zoveel ah klussen![]()
Goed bezig Pat
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
Ziet er goed uit Patrick!!!
Het is er nog steedas niet van gekomen om de deuruittrekpintool langs te gooien, dat ga ik NU dus ff doen
Het is er nog steedas niet van gekomen om de deuruittrekpintool langs te gooien, dat ga ik NU dus ff doen

die meter heb je nou aangesloten op het originele slangetje wat naar je dashboord klokje loopt, werkt die nou niet meer?
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
nee die werkt niet meer, maar ik heb het gisteren allemaal snel en vlug aangesloten, ga het morgen eens proberen op de manier zoals riel voorstelde.Leon schreef:die meter heb je nou aangesloten op het originele slangetje wat naar je dashboord klokje loopt, werkt die nou niet meer?
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Got it, bedankt!Bram (vospower) schreef:Ziet er goed uit Patrick!!!
Het is er nog steedas niet van gekomen om de deuruittrekpintool langs te gooien, dat ga ik NU dus ff doen
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
Hey pat, wat heb jij bij dhr. renault voor je koelvloeistofvaatje betaald?