Ik heb sinds kort een Siemens Loox 600, nu schijnt het dat voorheen softwarecd's te koop waren waar mee je deze kon flashen naar 2003. Gaat dat nu nog? Ik kan nergens een programma o.i.d. vinden, en heb geen flauw idee hoe ik dat klaar moet krijgen. 't werkt allemaal niet lekker, vind de pda niet meteen op usb poort, dan moet ie weer programmas installeren tussendoor ...
Iemand ervaring hiermee?
Pocket PC Flashen naar 2003?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Wat is het huidige OS? 2002?
Heb je de nieuwste activesync geinstalleerd? De oude die er misschien bij zat geleverd (?) had enige problemen voor zover ik weet.
Heb je de nieuwste activesync geinstalleerd? De oude die er misschien bij zat geleverd (?) had enige problemen voor zover ik weet.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Al heb ik een compaq, ik werk ook met 2002 en de nieuwste activesync en ik vind geen problemen... Wat ik wel eens tegenkwam was dat de comp nog niet aan was en de pocket pc stond in de craddle, dat hij hem niet vond. Eruit halen en er opnieuw indoen was de oplossing, maar dat is vast niet jou probleem. Helaas zou ik het dan niet weten. Hij vindt hem dus soms wel? Misschien een driver update nodig?
Ipaq's worden door windows wel eens graag standard gezien. Bij andere merken is het vaak een kwestie van een stukje software instaleren voordat de pc het speeltje herkend.
Over het upgraden. Daar moet je echt een specifiek programma van hebben. Zo heb ik ook een hele tijd gezocht voor mijn ipaq 3970. Dit file is weer niet geschikt voor bevoorbeeld de 3850. Dus je moet echt het file hebben voor jou specifiek model(tenzij siemens het anders heeft gedaan).
Maar verwacht niet dat het makkelijk te vinden is. Ik zou er wel achteraan gaan. Bij mij is de Ipaq een stuk sneller geworden. Zo duurt het uitrekenen van een route met Tom tom 3 nu geen 40 seconde meer, maar tussen de 10 en de 15 seconde.
Dus ik zou het wel doen ja
laterz
Over het upgraden. Daar moet je echt een specifiek programma van hebben. Zo heb ik ook een hele tijd gezocht voor mijn ipaq 3970. Dit file is weer niet geschikt voor bevoorbeeld de 3850. Dus je moet echt het file hebben voor jou specifiek model(tenzij siemens het anders heeft gedaan).
Maar verwacht niet dat het makkelijk te vinden is. Ik zou er wel achteraan gaan. Bij mij is de Ipaq een stuk sneller geworden. Zo duurt het uitrekenen van een route met Tom tom 3 nu geen 40 seconde meer, maar tussen de 10 en de 15 seconde.
Dus ik zou het wel doen ja

laterz