Ik ben sinds kort in het bezit van een r5 campusje en heb soms het gevoel dat hij bij het inrijden van een bocht een beetje (heel) veel overhangt naar een bepaalde kant. Om mijzelf een beetje veiliger te voelen en om de buitenkant van mijn campusje beetje te verfraaien zou ik graag de achteras handmatig een beetje verlagen en desnoods andere vering vooraan plaatsen als dit nodig is.
Iemand ervaring met dit soort praktijken?
Hier is veel ervaring mee, vooraan is verlagingsveren plaatsen (voor een campus zal je het moeilijk vinden, die van een gtt passen ook), en achter is torsie en is redelijk simpel zelf te doen. Als je op het forum zoekt naar "ravensburger" kan je een complete handleiding vinden hoe de torsie-as te verstellen.
Thanks
Die torsie ziet er inderdaad interessant uit. Ik ben student dus ik heb tijd zat
Naar mrtn => kun je me anders een gokje geven van hoeveel zo'n verlagingset kost (liefst van de goedkoopste, want wie weet hoelang rij ik er nog mee rond )
Is autostyle spul, maar ik ben er wel tevreden mee.
Verlaagd ongeveer 35mm volgens de opgave, maar is bij mij al 45mm geworden na een tijdje inzakken .
56 euro maar
Het is toch over een hele set dat je het hebt, dus niet alleen de veren zelf??
Tof tof, het zullen dus geen zotte kosten zijn. Ik had me dat anders voorgesteld