Maar dat drukt de pret niet

Boek mee en ff tussendoor wat leren als ik me verveel

Chris@R5 schreef:verveel
Ik had t over die meidenErik Olijnsma schreef:Als ze dan die meiden ook weer meehebben, dan scheelt dat al gauw 2 extra bonuspunten per meidPaul1916v schreef:met lekker weer is dat op zich wel een pluspunt ja
Jacco Twingi schreef:Is er iets mis met de Twingo's op de stand dan?dennisvr schreef:ik kan die twingo en die zilveren clio niet stiekum verplaatsen zeker?![]()
![]()
Hjb?????Jacco Twingi schreef:STFUdennisvr schreef:ja, zodat we de twingo van jacco niet meer zienChris schreef:Hij bedoelt verplaatsen naar de RTC stand! Denk ik.....![]()
![]()
Oh oh, blijf je ergens pitten?Frits schreef:He ff wat anders.
Spreken we nog wat af? Of we met zn allen nog verzamelen?? Wat ik begrepen heb komen: chris, erik, gabri door smilde toch?? Aangezien ik daar blijf maffen is het misschien een idee om daar ergens nog te verzamelen.
GR.Frits
Wij rijden over AssenFrits schreef:He ff wat anders.
Spreken we nog wat af? Of we met zn allen nog verzamelen?? Wat ik begrepen heb komen: chris, erik, gabri door smilde toch?? Aangezien ik daar blijf maffen is het misschien een idee om daar ergens nog te verzamelen.
GR.Frits
Als je wilt sprinten of op het paddock staan, moet je er rond negen uur zijn.Ivo8hoven schreef:Ben erg benieuwd naar de vooruitzichten van het weer a.s. zondag...., we zitten natuurlijk wel in het hoge noorden...![]()
Om 10.00 uur gaat het terrein toch open....?
Eff wat anders, zijn er nog mensen die mee gaan doen aan de sprintwedstrijden....?
Ik denk dat ik maar es een keer gek ga doen....
Voor sprinten geven ze wel aan dat je er voor negenen moet zijn, zal even een mailtje sturen naar VDB dat ze de naam veranderen. Sprinten kost trouwnes wel iest van 5 euro meen ik.Mrtn schreef:Marcel, ik heb eventueel interesse in die 'sprint' kaart, kwil eerst even kijken daar hoe het allemaal is en hoe het gaat. Neem de kaart iig mee, ik zal er rond 10en zijn ongeveermoet je die voor/rond 9.00uur inleveren dan??