klinkt gezellig!Strijder schreef:kom eens een bakkie halen danHesselgouda schreef:Zeker zeker, bavo's, spaarne,patronaat, de Hout, de plaatselijke fc die t weer super doetmike16v schreef:JA dat klopt!! leuke stad he!!Hesselgouda schreef:Zie ik daar een chamade 16v aan het spaarne in mijn geboorte stad?????,heb er veel familie wonen, toffe stad!!
Hessel
Rode 19 S inegwisseld voor 19 16v chamade + foto's (fase1)
-
- Contacteer:
Het kan zijn dat je gewoon een hoge oliedruk hebt. Als het helemaal niet veranderd na een tijdje gereden te hebben dan kan er idd wat mis zijn.
zo een hoge olie druk kan toch haast niet?? er veranderd helemaal niksLady Justice schreef:Het kan zijn dat je gewoon een hoge oliedruk hebt. Als het helemaal niet veranderd na een tijdje gereden te hebben dan kan er idd wat mis zijn.
-
- Contacteer:
Bij mij staat ie koud net een paar streepjes van boven af. En als ik een tijdje gereden heb zakt ie naar 3 kwart zeg maar.mike16v schreef:zo een hoge olie druk kan toch haast niet?? er veranderd helemaal niksLady Justice schreef:Het kan zijn dat je gewoon een hoge oliedruk hebt. Als het helemaal niet veranderd na een tijdje gereden te hebben dan kan er idd wat mis zijn.
Maar als er helemaal niks veranderd...

[off topic] ik heb in de wieringermeer polder gewoont, wieringerwerf, ken het daar wel. wel altijd ver rijden zeker voor een meetingLady Justice schreef:Bij mij staat ie koud net een paar streepjes van boven af. En als ik een tijdje gereden heb zakt ie naar 3 kwart zeg maar.mike16v schreef:zo een hoge olie druk kan toch haast niet?? er veranderd helemaal niksLady Justice schreef:Het kan zijn dat je gewoon een hoge oliedruk hebt. Als het helemaal niet veranderd na een tijdje gereden te hebben dan kan er idd wat mis zijn.

Kom jij toch ook langsmike16v schreef:klinkt gezellig!Strijder schreef:kom eens een bakkie halen danHesselgouda schreef:Zeker zeker, bavo's, spaarne,patronaat, de Hout, de plaatselijke fc die t weer super doetmike16v schreef:JA dat klopt!! leuke stad he!!Hesselgouda schreef:Zie ik daar een chamade 16v aan het spaarne in mijn geboorte stad?????,heb er veel familie wonen, toffe stad!!
Hessel

-
- Contacteer:
Ja dat is het zeker.mike16v schreef:[off topic] ik heb in de wieringermeer polder gewoont, wieringerwerf, ken het daar wel. wel altijd ver rijden zeker voor een meetingLady Justice schreef:Bij mij staat ie koud net een paar streepjes van boven af. En als ik een tijdje gereden heb zakt ie naar 3 kwart zeg maar.mike16v schreef:zo een hoge olie druk kan toch haast niet?? er veranderd helemaal niksLady Justice schreef:Het kan zijn dat je gewoon een hoge oliedruk hebt. Als het helemaal niet veranderd na een tijdje gereden te hebben dan kan er idd wat mis zijn.