Ik ben zojuist tot de afschuwelijke ontdekking gekomen dat een stukje lak van mijn deur aan het afbladderen is.
Nu komt dit waarschijnlijk doordat de deur iets te hard tegen de strip die aan het chassis zit vast gemaakt komt.
Van buitenaf is het bijna niet te zien, het is ook nog niet aan het roesten.
Ik vroeg mij dus af wat ik het beste er mee kan doen, zonder opnieuw te spuiten?
lak afgebladderd
-
Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefd.
uhm.. nix denk ik.. overnieuw spuiten is volgens mij de enige oplossing die werkt..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is een project topic niet handiger?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
@erik
Heb je liever dat ik alles in mijn project topic gooi?
Dan doe ik dat voortaan.
@iedereen
En over dat overspuiten, best prijzig voor een autotje wat 10 jaar oud is, ik zat zelf te denken het op te vullen met plamuur, is namelijk maar een stukje van ongeveer 4 cm lang en .5 cm breed, en dan ff kijken of ik het kleurtje er op kan krijgen, kan dat ook?
Heb je liever dat ik alles in mijn project topic gooi?
Dan doe ik dat voortaan.
@iedereen
En over dat overspuiten, best prijzig voor een autotje wat 10 jaar oud is, ik zat zelf te denken het op te vullen met plamuur, is namelijk maar een stukje van ongeveer 4 cm lang en .5 cm breed, en dan ff kijken of ik het kleurtje er op kan krijgen, kan dat ook?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wordt het eens wel een stuk overzichtelijker van, want je plant op deze manier nogal wat nieuwe topics, wat de boel behoorlijk (onnodig) onoverzichtelijk maakt
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
even schuren, grondlaagje aanbrengen en een goeie kleur spuitbus uitzoeken en kleur erop en klaar
plamuur alleen gebruiken als dat echt nodig is
-
Er zit een verschil van ongeveer 1.5 mm misschien iets meer tussen de laag lak en het metaal, denk dat ik dat het beste kan opvullen toch?Gabri schreef:even schuren, grondlaagje aanbrengen en een goeie kleur spuitbus uitzoeken en kleur erop en klaar
-
Geweldig programma niet dan!!!antoine schreef:Morgen om 19:00 uur ff naar wheeler dealers kijken. Mochten ze het morgen niet laten zien dan overmorgen.
uitschuren en opnieuw spuiten... en als je het niet vertrouwt, laat et dan bij een schadehersteller doen
als je op de rand van je deur bedoelt thv je motorkap of t einde van je deur, dat hebben 99% vd clio's. Ik heb t geweoon netjees opeschuurd en met lakstiftje bijgetip, word zeker netjes en zit er al twee jaar probleemloos...
-
Het zit aan de bovenkant van de deur, en dan daar op de rand.
-
hey merijn, heb jij ook een clio, ik heb vandaag in oss namelijk een renault clio gezien waar een sticker van de renault tuning club op zat.
De kleur is rood, en ZEER beschadigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
een rode clio met RTC stickers in Oss? die heb ik nog nooit gezien (kom uit Heesch)
-
toch is het zo, ik werk bij de DK tussen oss en heesch.
En daar was er 1, of ie uit Oss komt weet ik niet zeker, maar verwachtte ik, omdat ik zowieso al wist van 2 mensen van dit forum dat ze uit oss komen.
En daar was er 1, of ie uit Oss komt weet ik niet zeker, maar verwachtte ik, omdat ik zowieso al wist van 2 mensen van dit forum dat ze uit oss komen.
Dat klopt!Son Boelie schreef:hey merijn, heb jij ook een clio, ik heb vandaag in oss namelijk een renault clio gezien waar een sticker van de renault tuning club op zat.