De Onbekende Renault.
-
ja vast ook aan het wandelen daar net als ik (en de rest van de famStrijder schreef:Kamp westerbork.... wat een locatie om een van de rtc tegen te komen.

ik was met een raar kleurtje laguna maar reed over de snelweg dus vast niet gezienjochem de haas schreef:Ja dat was ik , moet helaas ook tanken met zo'n ding.Ton schreef:om kwart over vier bij haje aan de a6 richting lelystad een zilver grijze gtturbo mooie velgies lexus look achterlichten en er zat een slang aan
Wel lache rijd vaak door de randstad word ik nooit gespot ga ik 1 x naar lelystad en ja hoor .........
Maar niets gezien waarvan ik dacht das iets van de RTC , dus waar was jij mee?
Zaterdag 26 maart in Maasbracht:
-Grijze clio 16v met een andere linkervoorvelg, MB sticker op achteruit en een foute uitlaat
-Bloedmooie zwarte GTT, pshh pshh...jee!
Reden allebei op de drukste straat van Maasbracht...
-Grijze clio 16v met een andere linkervoorvelg, MB sticker op achteruit en een foute uitlaat
-Bloedmooie zwarte GTT, pshh pshh...jee!

Reden allebei op de drukste straat van Maasbracht...
Een uurtje terug in het ozo mooie Hoeven.
2 x 5GTT, de laatste was duidelijk Dennis.
Heb nog gezwaaid
2 x 5GTT, de laatste was duidelijk Dennis.
Heb nog gezwaaid

5 minuten geleden gespot in het centrum van het mooie Roden
EEN HELE MOOIE BLAUWE CLIO 16 GRANPRIX UITVOERING MET PRACHTIGE GOUDKLEURIGE VELGEN EN HELE MOOIE BREDE SIDESKIRTS.
EEN HELE MOOIE BLAUWE CLIO 16 GRANPRIX UITVOERING MET PRACHTIGE GOUDKLEURIGE VELGEN EN HELE MOOIE BREDE SIDESKIRTS.
-
In het kader van "vermist", , vroeg ik mij af of een van jullie de onderstaande Renaults misschien kent, ze zijn allemaal van mij geweest, en ze moeten waarschijnlijk nog ergens rondrijden :
- Renault Twingo blauw metallic,verlaagd,15inch O.Z zwarte F1 velgen,witte zijknipperlichtglazen,smoke knipperlichtglazen,xenon look koplampen RP-BP-80 bouwjaar 1997 (moet in de buurt van Heerhugowaard zijn want heb hem een paar keer bij Renault dealer stokman gezien)
- Renault Clio groen 3 deurs GV-NR-75
- Renault Kangoo wit dubbele uitlaat,witte achterlichten,knipperlichten in spiegels,17inch Oxign velgen,bumper,spiegels in kleur 63-VZ-GP
Zou het leuk vinden om te weten of deze Renaults nog rondrijden, misschien is die wel van een van jullie, of staan ze ergens te koop, of staan ze op de sloop.
Ben benieuwd.....
- Renault Twingo blauw metallic,verlaagd,15inch O.Z zwarte F1 velgen,witte zijknipperlichtglazen,smoke knipperlichtglazen,xenon look koplampen RP-BP-80 bouwjaar 1997 (moet in de buurt van Heerhugowaard zijn want heb hem een paar keer bij Renault dealer stokman gezien)
- Renault Clio groen 3 deurs GV-NR-75
- Renault Kangoo wit dubbele uitlaat,witte achterlichten,knipperlichten in spiegels,17inch Oxign velgen,bumper,spiegels in kleur 63-VZ-GP
Zou het leuk vinden om te weten of deze Renaults nog rondrijden, misschien is die wel van een van jullie, of staan ze ergens te koop, of staan ze op de sloop.
Ben benieuwd.....
Kenteken RP-BP-80
Datum eerste afgifte Nederland 12 mei 1997
Datum eerste toelating 12 mei 1997
Datum aanvang tenaamstelling 6 oktober 2000
Vervaldatum APK 6 oktober 2005
-----------------------------------------------------
kenteken GV-NR-75
Datum eerste afgifte Nederland 2 september 1993
Datum eerste toelating 2 september 1993
Datum aanvang tenaamstelling 7 juli 1998
Vervaldatum APK 18 augustus 2005
-------------------------------------------------------------
kenteken 63-VZ-GP
Datum eerste afgifte Nederland 8 oktober 2001
Datum eerste toelating 8 oktober 2001
Datum aanvang tenaamstelling 14 januari 2004
Vervaldatum APK 2 december 2005
-------------------------------
dus ze rijden nog wel...
kenteken GV-NR-75
kenteken 63-VZ-GP
dus ze rijden nog wel...

-
Vandaag gespot:
Bij de voormalige Renault dealer in Hellum:
- Renault 5 GT Turbo
- kleur: wit
- Staat: netjes
- Bijzonderheden: Renault Sport stickers, Metaal kleurige Clio Williams velgen (weet merk niet meer)
In Appingedam:
- Renault Clio 16v phase 1
- Kleur: rood
- Staat: mwoah.......
- Bijzonderheden: linker koplamp zat een gat in en er zat een zwarte raamband op met een tribalachtig iets erop.
Bij de voormalige Renault dealer in Hellum:
- Renault 5 GT Turbo
- kleur: wit
- Staat: netjes
- Bijzonderheden: Renault Sport stickers, Metaal kleurige Clio Williams velgen (weet merk niet meer)
In Appingedam:
- Renault Clio 16v phase 1
- Kleur: rood
- Staat: mwoah.......
- Bijzonderheden: linker koplamp zat een gat in en er zat een zwarte raamband op met een tribalachtig iets erop.
-
Fleetwood schreef:Kenteken RP-BP-80
kenteken GV-NR-75
kenteken 63-VZ-GP
dus ze rijden nog wel...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gister bij ons op de camping in Appeltern deze Clio 1.4 16V met 17inch Aez Icon 5, m3 spiegeltjes en volgens mij een RS achterbumper??
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding(7).JPG[/img]
Erg nette wagen
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding(7).JPG[/img]
Erg nette wagen

Mijn dusMerijn schreef:Een klein uurtje geleden gespot in Eindhoven, geen idee hoe de straat heet...
Renault 5 Turbo 2!
Donkerblauw
Originele staat
Kenteken: FN-NH-04
Redelijk uniek om zo'n ding gewoon in een parkeerhaven in Eindhoven te spotten.Ik heb een paar foto's gemaakt, maar staan nog op mijn foon. Misschien morgen...
Groeten,
Erik
-
- Contacteer:
Vanmiddag gespot bij de mac in R'dam zuid(charlios) naast de renault dealer. Een blauwe R5GTT met het kenteken: HF-PG-46. Zat wel een zilvere rtc raamsticker op de ruit
alleen een kentekenplaathouder van 'zeeuw' beetje jammer
Stond daar geparkeerd voor de mac undercover in een rode golf II. Wie o wie ging er wat te drinken halen daar 

-
Kenteken is bekend, maar ik heb helaas geen aanvullende gegevens. Misschien kun je een RTC sticker of briefje onder de ruitenwisser doen?Jacco Twingi schreef:Vandaag in GORINCHEM:
Clio Williams: JT-DL-20
Alweer
-
- Contacteer:
Toch niet zo'n slang van de benzine pomp?Ton schreef:om kwart over vier bij haje aan de a6 richting lelystad een zilver grijze gtturbo mooie velgies lexus look achterlichten en er zat een slang aan

Ik zal er een sticker onder doen met de vraag of ie contact wil op nemen met jou...LotuzClioWilliams schreef:Kenteken is bekend, maar ik heb helaas geen aanvullende gegevens. Misschien kun je een RTC sticker of briefje onder de ruitenwisser doen?Jacco Twingi schreef:Vandaag in GORINCHEM:
Alweer
Zoiets?

PS: Als ik hem morgen niet in Gorinchem aantref, is ie waarschijnlijk weer vertrokken naar Utrecht...
Dus mensen... OPGELET

Heb hem nog niet rond zien rijden in de buurtmegane2driver schreef:- Renault Twingo blauw metallic,verlaagd,15inch O.Z zwarte F1 velgen,witte zijknipperlichtglazen,smoke knipperlichtglazen,xenon look koplampen RP-BP-80 bouwjaar 1997 (moet in de buurt van Heerhugowaard zijn want heb hem een paar keer bij Renault dealer stokman gezien)

Zal es opletten!
-
- Contacteer:
Net in de 15km lange K*T file op de A4 een tijd lang achter een Clio RS phase 2 zilver gereden (volledig standaard). Niemand van hier dacht ik?
-
Op eerste paasdag gespot een blauwe clio met RTC kenmerken op de weg van Zelhem naar doetinchem/gaanderen.
Wie o Wie....
Verder gespot in Velswijk (ook op 1e paasdag) de twingo van moos..
Wie o Wie....
Verder gespot in Velswijk (ook op 1e paasdag) de twingo van moos..
-
- Moderator
- Car: Megane
vandaag in alphen a/d rijn een zwarte 16v bij autodesignshop.
Hij had ene nieuwe eindemper onder ze waggie laten zetten:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb009.jpg[/img]
Heb de eigenaar een sticker gegeven, dus ben benieuwd haha
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afb009.jpg[/img]
Hele wijze Clio, echt superlaag!P@TB@D schreef:vandaag in alphen a/d rijn een zwarte 16v bij autodesignshop.
[img]jpg[/img]
Als het nog steeds dezelfde eigenaar is, dan heeft hij hem al wat jaartjes.
-
- Moderator
- Car: Megane
beetje een getinte vent. Helemaal standaard wel gechipt zei hij voor beter rijgedrag niet voor vermogen.
Verder mooie clio
Verder mooie clio

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mark -19- 16v schreef:27 maart een 5 gtt een grijze/groene bij het kamp westerbork
had een grote rtc sticker op de voor ruit zitten
Strijder schreef:Kamp westerbork.... wat een locatie om een van de rtc tegen te komen.
mark -19- 16v schreef: ja vast ook aan het wandelen daar net als ik (en de rest van de fam)
Als het deze was:
[img]http://www.maxtune-d.com/Dsc02632-2.jpg[/img]
Dan was ik het,
en was er heen met een aantal vrienden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
chris, zijn er ook mensen die je niet kent met een clio/19 of gtt?? Sjeez, noem iemand en jij kent ze...

-
Ja, zet er maar williamsregister@wanadoo.nl op dan.Jacco Twingi schreef:Ik zal er een sticker onder doen met de vraag of ie contact wil op nemen met jou...LotuzClioWilliams schreef:Kenteken is bekend, maar ik heb helaas geen aanvullende gegevens. Misschien kun je een RTC sticker of briefje onder de ruitenwisser doen?Jacco Twingi schreef:Vandaag in GORINCHEM:
Alweer
Zoiets?![]()

Staat met regelmaat in Utrecht, vlakbij Douwe Egberts.LotuzClioWilliams schreef:Ja, zet er maar williamsregister@wanadoo.nl op dan.Jacco Twingi schreef:Ik zal er een sticker onder doen met de vraag of ie contact wil op nemen met jou...LotuzClioWilliams schreef:Kenteken is bekend, maar ik heb helaas geen aanvullende gegevens. Misschien kun je een RTC sticker of briefje onder de ruitenwisser doen?Jacco Twingi schreef:Vandaag in GORINCHEM:
Alweer
Zoiets?![]()
Ronnie had hem onlangs ook bij een schadebedrijf zien staan.
Haas, Sander, tis een gave.

Ik heb een vaag vermoeden dat ie van een student is...Chris schreef: Staat met regelmaat in Utrecht, vlakbij Douwe Egberts.
Ronnie had hem onlangs ook bij een schadebedrijf zien staan.
Zn ouders wonen waarschijnlijk in Gorinchem en hij zit op kamers daar in Utrecht