(Liefst ook de oplossing van de garage, de km. stand van de auto op het moment dat het mankement zich voordeed, en of het onder garantie is gerepareerd).

Afgezien van dat raammotortje zijn dat allemaal normale slijtageonderdelen. Das gewoon slijtate en geen echt mankementP@TB@D schreef:*raammotortje kapot
*Einddemper op lasnaat afgebroken
*tussendemper op lasnaat afgeberoken
*remblokken
Steven schreef:Afgezien van dat raammotortje zijn dat allemaal normale slijtageonderdelen. Das gewoon slijtage en geen echt mankementP@TB@D schreef:*raammotortje kapot
*Einddemper op lasnaat afgebroken
*tussendemper op lasnaat afgeberoken
*remblokken
Verder is het lasnaad
als je dat vind moet je lekker samen met Steven, Nederlandse les gaan geven op de middelbare school.Marcel B. schreef:idd, vind dat daar wel wat meer op gelet mag worden
Ja, dat zijn geen sterke dingetjes.Yrjo schreef:-middendemper
Hou alsjeblieft rekening met het vervangen van je middendemper op zeer korte termijn!Sander2 schreef:Bij mij tot nu toe (*knocks on wood*) alleen het mechanisme van het linker voorraam kapot gegaan. Het raam ging moeilijk open en kraakte ook bij het opendoen.
De garage heeft het mechanisme onder garantie vervangen.
Heeft de ph3 dezelfde middendemper? Mijn auto is net 1 jaar oud, en 13000 km. gelopen. Dus ik hoop er nog even mee te doenGijsClioRS schreef:Hou alsjeblieft rekening met het vervangen van je middendemper op zeer korte termijn!Sander2 schreef:Bij mij tot nu toe (*knocks on wood*) alleen het mechanisme van het linker voorraam kapot gegaan. Het raam ging moeilijk open en kraakte ook bij het opendoen.
De garage heeft het mechanisme onder garantie vervangen.![]()
Lijkt me toch vrij duidelijk dat de meneren van Renault 's iets aan de kwaliteit van dat ding mogen (eh... MOETEN) gaan doen!
We kunnen jou beter terugsturen naar de middelbare school met dat beroerde Nederlands van jeP@TB@D schreef:als je dat vind moet je lekker samen met Steven, Nederlandse les gaan geven op de middelbare school.Marcel B. schreef:idd, vind dat daar wel wat meer op gelet mag worden
Stelletje zeikerds!!!!!!!!!!!
Ik geloof het wel. Maar je hoort 't vanzelf wel als de dempingsschotjes los in de demper liggen. Een geweldige rammelaar en bij 4000rpm breekt de hel los onder je auto.Sander2 schreef:Heeft de ph3 dezelfde middendemper? Mijn auto is net 1 jaar oud, en 13000 km. gelopen. Dus ik hoop er nog even mee te doen
Nou, bedankt voor het vooruitzicht!#Ron# schreef:Ik geloof het wel. Maar je hoort 't vanzelf wel als de dempingsschotjes los in de demper liggen. Een geweldige rammelaar en bij 4000rpm breekt de hel los onder je auto.Sander2 schreef:Heeft de ph3 dezelfde middendemper? Mijn auto is net 1 jaar oud, en 13000 km. gelopen. Dus ik hoop er nog even mee te doen
Gelukkig hoef ik daar binnenkort niet bang meer voor te zijn.#Ron# schreef:Ik geloof het wel. Maar je hoort 't vanzelf wel als de dempingsschotjes los in de demper liggen. Een geweldige rammelaar en bij 4000rpm breekt de hel los onder je auto.
Heb je die reparatie moeten betalen?Yrjo schreef:al kapot geweest:
-lambdasonde
Da's toch wel vervelend! Bedankt voor de input. Wellicht dat je je in dit topic even wilt voorstellen, met wat foto's van je auto etc. Thanks.435 schreef:Mijn RS in juli 2001 nieuw gekocht. Tot dusver gehad:
- bolletje van de koplampsproeier rechts is er al 7 x uitgesprongen. Nu blijft hij eindelijk zitten, maar hij doet het dan ook niet meer
- bij +/- 40.000 km is de uitlaat er onderuit gerot.....viel er ineens vanaf toen ik over een drempel reed
- leer van het stuur is stukgescheurd.....onder de plek waar de rubberen dingetjes zitten voor je duimen. Heb er nu maar zwart tape opgeplakt
- versnellingsbak lek, al bij +/- 5000km. De dealer heeft er vanalles aan gedaan maar er geen nieuwe onder gezet. Na een boze brief naar Renault Nederland hebben ze er toch maar een nieuwe onder gegooid
- gashendel afgesleten. Achter het gaspendaal zit een kabeltje ofzo die versleten was. Op de snelweg kon ik ineens geen gas meer geven en lag m'n pendaal plat. Ik schrok me de pl##ris. Ongeveer een jaar geleden gebeurd.
Nou dat was het voor mij tot dusver
Het grootste deel is wel vergoed. Toen die uitlaat er onderuit viel heb ik er maar meteen een remus onder gezet. Mijn vader en schoonvader zijn allebei monteur dus dat scheelt flink. Alle beurten en reparaties doen m'n vaders nu, scheelt toch behoorlijk wat poen.elmotheelk (Eric) schreef:Shit he. Ik hoop dat je niet steeds de volle mep heb moeten betalen! Hopelijk heb je voortaan minder problemen en kan je meer van je RS genieten. Welkom trouwens.
Ja sorry ik was te snelSander2 schreef: Da's toch wel vervelend! Bedankt voor de input. Wellicht dat je je in dit topic even wilt voorstellen, met wat foto's van je auto etc. Thanks.![]()
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70