jup typ foutREMCO-X schreef:He Megane2driver reed ,er staat bij de specificaties van de preza dat je een wf23 turbo had? bedoelje niet gewoon een vf23

jup typ foutREMCO-X schreef:He Megane2driver reed ,er staat bij de specificaties van de preza dat je een wf23 turbo had? bedoelje niet gewoon een vf23
nou toch zou ik hem willen hebben!!Luco/Alpine-racer schreef:ja geluid is super maar prestaties vind ik eigenlijk tegenvallen
ach ja dromen kan nog altijdLuco/Alpine-racer schreef:dat kan je niet betlen is stukken duurder dan een subaru, zeker het onderhoud
nee ben niet zo weg van een Engelse auto,s geef mij maar een Mitsubishi Lancer Evo 6Luco/Alpine-racer schreef:ja haha je moet wat te wensen hebben![]()
zow vind ik aston martin helemaal te gek
dat zeker dat ze snel stuk gaan hehe heb ook de nieuwste Mini gehad 2 x moest een nieuwe versnellingsbak in!! ik had een Mini met kinderziektesLuco/Alpine-racer schreef:engelse autos hebben historie en karakter![]()
en zijn vaak stuk
ok sorrydennisvr schreef:Uhm, kan dit theekransje naar het Act. chat topic svp? Valt nu zo onderhand wel ruim buiten dit topic
tnx
Hesselgouda schreef:???????Luco/Alpine-racer schreef:ok baas
en thee is voor homo,s![]()
![]()
Chris schreef:Vanmiddag stond ik met de 5 naast een Astra GSI, kreeg toch nog een duimpie bij het volgende stoplicht.Ben ik niet gewend van Opel rijders als ze zoek worden gereden..
Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
aan de berijder!!! Floris???
Ja dan was het minder, tis toch een wagen van 1600+ kilojochem de haas schreef:Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
Tja best lache he zo laat op de avond
Ronnie B zat naast me het was weer ff ouderwets gas geven .....
Best snel he zo'n 5 en dat met de kraan dicht 0,7 barheel afentoe ging is ff open 1,3 bar
( rechte stuk van montfoort naar benschop , net na we van het smalle weggetje kwamen ) op die momenten zag ik weinig safraan meer
.....
wat raar dat je het tegen zulke auto's verliest..Merijn schreef:hehe... Ik heb vandaag ook meerdere mensen in een M3 CSL, RX7 en Lancer Evo VII een duipje gegeven als symathieke verliezer.
Ik stond gisteren aan het stoplicht ook naast een GSI, maar mn blok was nog koud, dus ik heb m moeten laten gaanChris schreef:Vanmiddag stond ik met de 5 naast een Astra GSI, kreeg toch nog een duimpie bij het volgende stoplicht.Ben ik niet gewend van Opel rijders als ze zoek worden gereden..
willow schreef:wat raar dat je het tegen zulke auto's verliest..Merijn schreef:hehe... Ik heb vandaag ook meerdere mensen in een M3 CSL, RX7 en Lancer Evo VII een duipje gegeven als symathieke verliezer.
pffff je noemt ook wel ff wat op he....niet normaal man..
Stelletje mafkezen!jochem de haas schreef:Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
Best snel he zo'n 5 en dat met de kraan dicht 0,7 barheel afentoe ging is ff open 1,3 bar
( rechte stuk van montfoort naar benschop , net na we van het smalle weggetje kwamen ) op die momenten zag ik weinig safraan meer
.....
ben ik daar dertig en knal ik nog als een malloot achter een veel te snelle auto aan!!! Wha ha ha ha lol heb ik zeker gehad!!!Chris schreef:Stelletje mafkezen!jochem de haas schreef:Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
.....
Totdat die brief van het CJIB op de deurmat ligtHesselgouda schreef:ben ik daar dertig en knal ik nog als een malloot achter een veel te snelle auto aan!!! Wha ha ha ha lol heb ik zeker gehad!!!Chris schreef:Stelletje mafkezen!jochem de haas schreef:Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
.....
Ik baal d'r van Hessel dat ik net te laat merkte dat je bij Bodegraven de snelweg naar Utrecht opdook....Hesselgouda schreef:ben ik daar dertig en knal ik nog als een malloot achter een veel te snelle auto aan!!! Wha ha ha ha lol heb ik zeker gehad!!!Chris schreef:Stelletje mafkezen!jochem de haas schreef:Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
.....
Volgende keer gaan wij!!!!Arie van de Hoek schreef:Ik baal d'r van Hessel dat ik net te laat merkte dat je bij Bodegraven de snelweg naar Utrecht opdook....Hesselgouda schreef:ben ik daar dertig en knal ik nog als een malloot achter een veel te snelle auto aan!!! Wha ha ha ha lol heb ik zeker gehad!!!Chris schreef:Stelletje mafkezen!jochem de haas schreef:Nee helaas dat was ik ........Hesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
.....
En via de GSm iemand bijbenen is nog niet zo makkelijk.