Luco/Alpine-racer schreef:lekker sletje mmmmmmmmmmmmmm

Luco/Alpine-racer schreef:lekker sletje mmmmmmmmmmmmmm
die Impreza is al helaas verkochtLuco/Alpine-racer schreef:die impreza of die del ervoor![]()
hoeveel?
Chris schreef:Luco, veels te jong voor jouw, ouwe geilpijp.
Hesselgouda schreef:Hee Arnoud!!,Arnoud schreef:je zegt het zelf ook al....NogeenBart schreef:Een vriend van me heeft een Slopel Corsa met een 2.0 16v turbo blok erin... 300pk!
Heb er bij in de auto gezeten... Niet normaal zeg!!![]()
![]()
Wint regelmatig wedstrijden, maar dat kan ook niet anders.
maar ja het is en blijft een slOpel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet om af te kraken, maar hou gewoon niet van zulke auto's
grt, Arnoud
ken je die mop van die twee rtc leden die een slOpel garage in Goes binnenliepen????
wanneer jij maar wil!!Luco/Alpine-racer schreef:ghehe als ze ouder zijn dan 18 is het goed he![]()
![]()
aljeblieft een slageroomtaart, wanneer komt ze?
[/quote]NogeenBart schreef: Ik had JL-Tuning gebeld en gezegd dat het me wel leuk leek om hun bij te kunnen houden... En toen hoorde ik iemand aan de andere kant van de lijn hard lachen...DAT KAN JE WEL VERGETEN!! Hahahaha!
Zo, weer een ilusie minder....![]()
Oudewater?? damn daar heb ik toevallig ff gewoondHesselgouda schreef:Ikke tegen een HEEEEEEEEEEEeeeeeeeeele mooooooooooooooooie 5gtt, met een waanzinnig geluid..................damned wat ging dat door zeg, polder onveilig gemaakt in de buurt van Oudewater![]()
![]()
aan de berijder!!! ivo????
megane2driver schreef:wanneer jij maar wil!!Luco/Alpine-racer schreef:ghehe als ze ouder zijn dan 18 is het goed he![]()
![]()
ok waar moet ik die del naar toe sturen?Luco/Alpine-racer schreef:megane2driver schreef:wanneer jij maar wil!!Luco/Alpine-racer schreef:ghehe als ze ouder zijn dan 18 is het goed he![]()
![]()
nuuuuuuuuuuuuu
ok ze is nu onderweg met de vliegtuig naar jouwLuco/Alpine-racer schreef:naar mijn huis
ja altijd kan nooit uitslapen moet normaal ook elke dag vroeg werken vandaar die ritmeLuco/Alpine-racer schreef:jij bent er ook vroeg bij
ja ben internationale courier vandaar altijd vroeg opLuco/Alpine-racer schreef:jij ook al
Sander2 schreef:megane2driver is het spam record aan het verbeteren![]()
jup en omdat ik nu meer dan 10.000km per maand rij. en ik had het wel gehad met die Impreza bleef er maar geld inpompen en mijn vrouwtje en ma zatten steeds te janken als ik weer aan het blazen wasErik (Schepjes) schreef:omdat ie te veel zooop.. toch?
dat is zeker zo maar was wel een hele ervaring om een Ferrari F355 eruit gerden te hebbenLuco/Alpine-racer schreef:ach ja autos kosten geld, des te sneller des te duurder
ja dat is lachen toch!! die man in die Ferrari had zeker een minderwaardigheids complexLuco/Alpine-racer schreef:haha heb ik ook meegemaakt met de alpine ghehe
en achter me reed een opgefokt 5je die haalde hem ook indie vent balennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
heb ook in een Ferrari 360 Modena gereden van mijn beste vriend zijn broer met F1 schakeling maar wat een beest!! werd geil van het geluid als ie stationair draaitLuco/Alpine-racer schreef:ferrari is zwaar overtrokken heb er in een paar gereden, valt vies tegen en veel te duur