de agent was in een goede bui... (yeaah right!'

een boete van 30k/m per uur te hard.. = 125 euro..
Ik denk wel dat ie twee keer flitst, dat is tegen de rooie ogen. Kortom je staat er zelf mooier op, voor de auto maakt het niet uit .....Erik (Schepjes) schreef:deze miste we geloof ik![]()
gelijk eerste vraag.. flits een flitspaal altijd 2x?
En met de motto: Een dag niet gescheurd is een dag niet geleefdSon Boelie schreef:Het geld zo dat wanneer een agent het heeft gezien, of zelfs 2 maakt niet uit.
Als ze het niet op video hebben staan kunnen ze je nog alles maken.
Van een ambtenaar in dienst word verwacht dat deze integer is daarom telt het woord van een agent ook voor 2.
Ben namelijk zelf ook van plan in die richting te gaan, maar jonges, maak je geen zorgen, renault laat ik voorbij rijden![]()
![]()
Ik betaal alle rekeningen pas na de eerste aanmaning~Haas~ schreef:mensen, vraagje.
Moest een boete lappen voor 14 april en dat was ik een beetje vergeten, heb m vorige week snel op de bus gedaan. Maar nu bestaat natuurlijk de kans dat de postbank eerst ff rente trekt van mijn transactie en dan pas naar het CJIB overmaakt. Hoe weet ik nou of t geld op tijd is aangekomen? Of is dat afwachten totdat ik een verhoging krijg? en zo ja, wat dan, dan heb ik al een deel betaald? Iemand een idee??
Watbetreft reacties: niet slim om t te vergeten, niet zo laat betalen, enz. Ja ja ja ja ja ja...jullie zijn mijn moeder niet, dus laat ze aub achterwege
Waarschijnlijk laten ze 't lopen zo, ze zijn niet zo streng op de dag als het niet regelmatig voorkomt.Jacco Twingi schreef:Ik betaal alle rekeningen pas na de eerste aanmaning~Haas~ schreef:mensen, vraagje.
Moest een boete lappen voor 14 april en dat was ik een beetje vergeten, heb m vorige week snel op de bus gedaan. Maar nu bestaat natuurlijk de kans dat de postbank eerst ff rente trekt van mijn transactie en dan pas naar het CJIB overmaakt. Hoe weet ik nou of t geld op tijd is aangekomen? Of is dat afwachten totdat ik een verhoging krijg? en zo ja, wat dan, dan heb ik al een deel betaald? Iemand een idee??
Watbetreft reacties: niet slim om t te vergeten, niet zo laat betalen, enz. Ja ja ja ja ja ja...jullie zijn mijn moeder niet, dus laat ze aub achterwege![]()
Oeps... "Dan hebben ze elkaar net gekruist"
Heb eens een onbewaakte mobiel flitsapparaat gezien om 0600 uur, ben alleen niet gaan stoppen om hem mee te nemen...MarcoG schreef:Bad Boy....betaal die fok bekeuring, en beloof jezelf dat je daarvoor iets terug doet.
Politieauto in de fik steken, flitspaal afbranden, camera van een mobiele flitser jatten en in een vijver flikkeren (of benzine erover en afbranden waar die mongool bij staat)...bedenk iets leuks.
tsja, je kunt al die flitspalen wel gaan slopen en gaan bewerken, maar daar zullen de boete's dus juist niet goedkoper door gaan wordenErik (Schepjes) schreef:![]()
zal die hier ook eens gaan bewerken![]()
btje jammer alleen dat erverder op zo'n nsb er woont
Hey haas, de nazi's zijn ook niet opgehouden met hun onzin door ze vriendelijk te vragen.~Haas~ schreef:tsja, je kunt al die flitspalen wel gaan slopen en gaan bewerken, maar daar zullen de boete's dus juist niet goedkoper door gaan wordenErik (Schepjes) schreef:![]()
zal die hier ook eens gaan bewerken![]()
btje jammer alleen dat erverder op zo'n nsb er woontSterker nog, meer kosten betekent meer inkomsten nodig, dus nog meer controles? Rijd dan gewoon ff wat minder en ontkom zo een boete...
Ist zo?Son Boelie schreef:Ooit bij nagedacht dat ze er niet alleen zijn om mensen boetes te geven?