RTC stickers
-
een domme vraag maar waar kan ik RTC kentekenplaathouders en stickers bestellen?
-
niemand weet het? 

verkrijgbaar op 1 van de meetings. PM wilma van het bestuur ff 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
ok thanks!!-Ray- schreef:verkrijgbaar op 1 van de meetings. PM wilma van het bestuur ff
-
ok thanks en wat is er zoal allemaal leverbaar?en de prijzen??dennisvr schreef:o.a. op de grote meetings waar de RTC te vinden is, of op meetings waar een bestuurslid ze voor je mee kan nemen.
-
- Contacteer:
je kan beter die sticker niet bestellen want ze blijven toch niet plakken 

-
cliotuning schreef:je kan beter die sticker niet bestellen want ze blijven toch niet plakken

-
- Über-Spammer
ze plakken wel maar het plakken zelf is nogal lastig 

-
- Contacteer:
ach anders wil Wilma het vast wel ff doen, plakken wij die golf van haar vol met weggeef stickers 
-
Erik (Schepjes) schreef:ach anders wil Wilma het vast wel ff doen, plakken wij die golf van haar vol met weggeef stickers

cliotuning schreef:je kan beter die sticker niet bestellen want ze blijven toch niet plakken

Eerst je ramen eens kuisen helpt altijd

Ik ga 2 keere per week naar de car wash met dit weer en die van mij van mij hangen er nog altijd even goed op als in het begin
-
ja beter wil weten wat er allemaal leverbaar isdennisvr schreef:ik zal op de nieuwe site weer ff de merchandise lijst zetten.megane2driver schreef: ok thanks en wat is er zoal allemaal leverbaar?en de prijzen??
ook verloren gegegaan
-
- Moderator
- Car: Megane
HEAj BADGAST, dan ken jij romano niet die wast zijn auto 2x in de weekandyboy schreef:cliotuning schreef:je kan beter die sticker niet bestellen want ze blijven toch niet plakken![]()
Eerst je ramen eens kuisen helpt altijd
![]()
Ik ga 2 keere per week naar de car wash met dit weer en die van mij van mij hangen er nog altijd even goed op als in het begin
Blijf jij maar ff bij me uit de buurtErik (Schepjes) schreef:ach anders wil Wilma het vast wel ff doen, plakken wij die golf van haar vol met weggeef stickers

-
Zondag a.s. is onze stickerplakster weer te vinden op een meeting. Ze staat dan op de Street Power Edition 4 te Assen.
Standnummer: 202