Ronnie B. schreef:Vanmiddag reed er om half 1 in woerden een 5GT Turbo Bleu-sport.
deze auto was in nieuwstaat zo te zien.Dikke O.Z Superturismo's er onder.Kenteken was YL-52-BK Bestuurder was Chris zelf
Ja denk t ook er ontbraken waarschijnlijk hier en daar ook nog wat onderdelen?? toch
Hessel, anders kijk je eens in nl.techniek.projecten.
Ronnie B. schreef:Vanmiddag reed er om half 1 in woerden een 5GT Turbo Bleu-sport.
deze auto was in nieuwstaat zo te zien.Dikke O.Z Superturismo's er onder.Kenteken was YL-52-BK Bestuurder was Chris zelf
Ja denk t ook er ontbraken waarschijnlijk hier en daar ook nog wat onderdelen?? toch
Hessel, anders kijk je eens in nl.techniek.projecten.
Ronnie, ik had weinig tijd, sorrie.
Neem mijn tekst terug...................ben sprakeloos....ziet er echt te gekl uit!!!
Gisterenavond op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam.
Renault Clio 16
Kenteken: TH-DG-??
Kleur: Zwart
Bijzonderheden: Had een Alien achterspoiler, OZ SuperTurismo's, rolkooi, strakke achterklep (ook onderstrip eraf en glad). Hij had ook RTC stickers op de zijruitjes.
Gisteren gespot bij Renault-dealer Bochane in Zeist een zwarte Renault Mégane 2.0 16V T 225 RS
staat tekoop met slechts 5700km op de teller voor maar 30.000euro
Luco/Alpine-racer schreef:kan je beter een nieuwe kopen
hij is wel full-options dus als je alles bij mekaar zal hij nieuw tegen de
40.000euro aanliggen scheelt je toch weer wat
als ik het geld had zou ik mijn RS er wel op inruilen
Vandaag kwam er om een uur of 13:00 bij sportschool the hoogervorst, een Clio Williams, kenteken GS-FV-93, stalen velgen (wellicht nog voor de winter) voorbij rijden
Leuke bijkomstigheid is dat deze wagen 2 juli 1993 op kenteken is gezet (in NL), en mijne 30 juli 1993 (weliswaar in Duitsland magoed)
Een renault 5 gte bleu sport
Een gele renault 5 gt turbo
Een rode megane met dikke ice (tevens eigenaar van een 5 alpine turbo met turbo 2 uitbouwkit)
Een rode renault express
Een klein uurtje geleden gespot in Eindhoven, geen idee hoe de straat heet...
Renault 5 Turbo 2!
Donkerblauw
Originele staat
Kenteken: FN-NH-04
Redelijk uniek om zo'n ding gewoon in een parkeerhaven in Eindhoven te spotten. Ik heb een paar foto's gemaakt, maar staan nog op mijn foon. Misschien morgen...
Ton schreef:om kwart over vier bij haje aan de a6 richting lelystad een zilver grijze gtturbo mooie velgies lexus look achterlichten en er zat een slang aan
Ton schreef:om kwart over vier bij haje aan de a6 richting lelystad een zilver grijze gtturbo mooie velgies lexus look achterlichten en er zat een slang aan
Een slang hmmmm hebben we hier te maken met een copy cat????
las even verder
Jacco Twingi schreef:
Ja dat was ik , moet helaas ook tanken met zo'n ding.
Wel lache rijd vaak door de randstad word ik nooit gespot ga ik 1 x naar lelystad en ja hoor .........
Maar niets gezien waarvan ik dacht das iets van de RTC , dus waar was jij mee?