Na een week kreeg ik al me eerste mankementje, een stuk wiellager

Volgende week komt er dus een nieuwe middenpijp, katvervanger en powerfilter op.
Er waren natuurlijk nog een aantal primaire dingen die ik vervangen wilde hebben dus heb ik de mistlampen vervangen die wel werken maar door steenslag en corrosie zodanig vergaan waren dat er amper nog lichtstralen op de weg kwamen, dus whoppa setje ring microline halogens erop.
Het interieur zag er redelijk strak uit op een aantal dingetjes na, namelijk het kachelpaneel (waarvan 1 knop het helemaal niet deed en de achtergrond verlichting niet en het plastic was helemaal gebobbeld en vervallen, op marktplaats een nieuwe gescoord en ingebouwd.
Maarja het uiterlijk is dan al ietsje beter, in het interieur moet natuurlijk ook beter, dus gelijk wat equus metertjes aangeschaft die ik onder de radio slede aan het monteren ben.
Wat ik nog wil doen:
-zonnedak opnieuw openen, die zit nu op een of andere manier dichtgemaakt hartstikke zonde vind ik dus daar ga ik nog wat op verzinnen.
-sportiever interieurs dus zowiezo sportpedalen (wit met uv neon erboven)
-eventueel sportstoelen met 4 punts gordels.
-betere soundsystem

-witte 16V motorkap
-side skirts
-andere versnellingspook (detail

-wielen uitbalanceren want boven de 140 begint de boel aardig te trillen
-DVD scherm op de plek waar nu de asbak en de sigaretten aansteker zit. met een rail systeem dus kleppie open scherm eruit trekken en filmpje kijken maar

fotos volgen VANAVOND