gezocht: tijdelijk te gebruiken clio type 1 motorkap
mijn nieuwe voorkant.
Laatst gewijzigd door jiggy op zo 5 nov 2006 11:43, 3 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Jiggy, jou auto is in 1 klap minstens 1000 euro minder waard. 
Heb je dat zelf gelast? Dan kun je je laskunsten nog botvieren op delen die het wel hard nodig hebben op je clio lol! Ik spreek uit ervaring hehe!
Heb je dat zelf gelast? Dan kun je je laskunsten nog botvieren op delen die het wel hard nodig hebben op je clio lol! Ik spreek uit ervaring hehe!
Laatst gewijzigd door MarcoG op vr 25 mar 2005 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Sorry, ik vind het bij een clio eig niet zo mooi staan.
maar gelukkig ieder zijn smaak
maar gelukkig ieder zijn smaak

Misschien steken de knipperlichten iets verder vooruit.Rob.H schreef:Of zou dat gedaan zijn voor de knipperlichten.
oke mensen.
het las werk is niks mis mee,maar de motorkap moet nog ff gepoetst worden.
en die randjes bij de knipperlichten zijn gesmolten moet nog ff wat op verzinnen. maar wie naar tt assen gaan zullen zien dat het dan super strak is.
ojah marco g vertel wat zou er mis zijn met las werk?????
groeten marcel
het las werk is niks mis mee,maar de motorkap moet nog ff gepoetst worden.
en die randjes bij de knipperlichten zijn gesmolten moet nog ff wat op verzinnen. maar wie naar tt assen gaan zullen zien dat het dan super strak is.
ojah marco g vertel wat zou er mis zijn met las werk?????
groeten marcel
Ik kom even kijken als ik em zie, ik sta er zelf ook.jiggy schreef:maar wie naar tt assen gaan zullen zien dat het dan super strak is.

is goed zie je dan wel.evo schreef:Ik kom even kijken als ik em zie, ik sta er zelf ook.jiggy schreef:maar wie naar tt assen gaan zullen zien dat het dan super strak is.
ciao
Laswerk zal wel prima zijn jiggy, alleen zit er gewoonlijk wel genoeg roest aan een oude renault om te vervangen, wat dan wel hard nodig is ook om ergere schade te voorkomen. Check je kokerbalken maar eens, ook van onder de auto bekijken als ie op een brug staat (dikke rand=roest tussen platen in), spatbordrandjes, en haal je plastic voorspatborden eens los. Precies op een naad van het chassis wil ie ook lekker krokant worden daaronder, alleen dat plekje is zeer moeilijk te vinden zonder iets te demonteren.
Als je lassen toch leuk vind hehe! mag je aan die van mij lassen, voordat je dalijk nog allerlei andere rare dingen aan je 16v gaat bakken en braden.
Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind die booskijkers niet een meerwaarde voor je auto. Wel top dat je het tenminste last, misschien konden ze wat minder...
Ik merk toch dat hoe goedkoper die 16vŽs worden, hoe meer "GTI-achtige" taferelen rond die autoŽs spelen. "Boaaa fette sjpoilur!".
Als je lassen toch leuk vind hehe! mag je aan die van mij lassen, voordat je dalijk nog allerlei andere rare dingen aan je 16v gaat bakken en braden.
Ik hoop dat je het niet erg vind, maar ik vind die booskijkers niet een meerwaarde voor je auto. Wel top dat je het tenminste last, misschien konden ze wat minder...
Ik merk toch dat hoe goedkoper die 16vŽs worden, hoe meer "GTI-achtige" taferelen rond die autoŽs spelen. "Boaaa fette sjpoilur!".
dat klopt renault en roest is wel iets dat samen gaat,maar het valt mee bij mij, maar ben druk bezig met het verwijderen van roest.
nou jah ieder zijn mening ik vind het wel mooi.
ciao mensen
nou jah ieder zijn mening ik vind het wel mooi.
ciao mensen
ik vind het op zich niet heel lelijk, maar et gaat de kant van een opel kadet gsi op ofzo.
moet meer rondingen erin maken vind ik. maar ja, das ieder zen eigen keus. over 2 maanden koop ik zelf ook een clio en ga em mooi stylen.
ben zelf geen lasser dus kan zijn dak nog maar es een oproep doe dan als dat nodig is.
mijn plannen:
clio 1.8 16v
spoilerkit rondom
f50 style motorkap
iets afgeronde booskijkers aan motorkap
gladde achterklep
dakspoiler
dubbele uitlaat ovaal l+r
lexus look lights dark
angel eyes ik koplampen maken
kuipstoelen verstelbaar
audioinstallatie wegbouwen
getinte ramen
nou maar hopen dat men portemonnee het toelaat...
moet meer rondingen erin maken vind ik. maar ja, das ieder zen eigen keus. over 2 maanden koop ik zelf ook een clio en ga em mooi stylen.
ben zelf geen lasser dus kan zijn dak nog maar es een oproep doe dan als dat nodig is.
mijn plannen:
clio 1.8 16v
spoilerkit rondom
f50 style motorkap
iets afgeronde booskijkers aan motorkap
gladde achterklep
dakspoiler
dubbele uitlaat ovaal l+r
lexus look lights dark
angel eyes ik koplampen maken
kuipstoelen verstelbaar
audioinstallatie wegbouwen
getinte ramen
nou maar hopen dat men portemonnee het toelaat...

Kruger, weet je nu waarom zoŽn verbouwde auto minder waard wordt?
a. niemand die em nog wil.
b. mensen weten dat als je zoveel geld aan optische "tuning" uitgegeven hebt, dat er in 9 van de 10 gevallen achterstallig onderhoud aan is gepleegd.
Ik zou toch echt mijn geld steken in de techniek van de auto ipv zoveel mogelijk plastic erop te gaan plakken. En ik kan je garanderen Kruger, met een setje mooie remmen, goeie schokdempers, polyurethaan rubbers, goeie banden, stabilisatorstang etc etc heb je serieuze fun.
Meer dan met die gore lexus lampen en al dat andere rare spul...
Schokdempers zie je niet zo goed onder de auto zitten, maar als je over een rotonde racet heb je je lol. Idem voor betere remmen, enzovoorts.
Denk er maar eens over na. En een tip vooraf: ga niet meteen als je die clio hebt al je geld uitgeven aan die (in mijn ogen rommel) maar rij er een paar maanden in rond. Bekijk de auto eens goed en zie wat voor onderhoud die nodig heeft. Dat is wel het belangrijkste.
a. niemand die em nog wil.
b. mensen weten dat als je zoveel geld aan optische "tuning" uitgegeven hebt, dat er in 9 van de 10 gevallen achterstallig onderhoud aan is gepleegd.
Ik zou toch echt mijn geld steken in de techniek van de auto ipv zoveel mogelijk plastic erop te gaan plakken. En ik kan je garanderen Kruger, met een setje mooie remmen, goeie schokdempers, polyurethaan rubbers, goeie banden, stabilisatorstang etc etc heb je serieuze fun.

Denk er maar eens over na. En een tip vooraf: ga niet meteen als je die clio hebt al je geld uitgeven aan die (in mijn ogen rommel) maar rij er een paar maanden in rond. Bekijk de auto eens goed en zie wat voor onderhoud die nodig heeft. Dat is wel het belangrijkste.
Nou nou wat een in-de-grond-trapperij allemaal 
Je moet niet vragen wat anderen ervan vinden, als je het zelf maar mooi vind.
Ik vraag me eerder af of je geen problemen krijgt met de apk nu, ik denk dat deze het lichtbeeld toch wel vertekenen.
Maja wie weet kun je zonder opniuw te spuiten em toch een beetje bijzagen en het onderste randje met lak bijtippen. Denk dat als je dat secuur doet, dat geen hond het ziet.

Je moet niet vragen wat anderen ervan vinden, als je het zelf maar mooi vind.
Ik vraag me eerder af of je geen problemen krijgt met de apk nu, ik denk dat deze het lichtbeeld toch wel vertekenen.
Maja wie weet kun je zonder opniuw te spuiten em toch een beetje bijzagen en het onderste randje met lak bijtippen. Denk dat als je dat secuur doet, dat geen hond het ziet.
-
Dat is een goeie tip. Maar er is in mijn ogen niets mis met optische tuning zolang het maar smaakvol (lees: niet te overdreven) gedaan wordt.MarcoG schreef: En een tip vooraf: ga niet meteen als je die clio hebt al je geld uitgeven aan die (in mijn ogen rommel) maar rij er een paar maanden in rond. Bekijk de auto eens goed en zie wat voor onderhoud die nodig heeft. Dat is wel het belangrijkste.
Was niet kwaad bedoelt, sorry
Ben alleen een beetje ehh, teleurgesteld. Ongelooflijk hoe sommige mensen (vooral die de aandacht leggen op optische tuning) de technische kant van de auto verwaarlozen...en dan die berg plastic weer proberen te verkopen lol!
In elk geval, met al dat op-plak-spul rij je niet fijner, je merkt er aan de binnenkant nauwelijks iets van.
Maar met betere techniek merk je van de binnenkant wel meer.
En geloof me, dat is echt wel fun!

Ben alleen een beetje ehh, teleurgesteld. Ongelooflijk hoe sommige mensen (vooral die de aandacht leggen op optische tuning) de technische kant van de auto verwaarlozen...en dan die berg plastic weer proberen te verkopen lol!

In elk geval, met al dat op-plak-spul rij je niet fijner, je merkt er aan de binnenkant nauwelijks iets van.
Maar met betere techniek merk je van de binnenkant wel meer.

En geloof me, dat is echt wel fun!
-
Je zal vast wel mensen kennen die hun wagen optisch getuned hebben en voor de rest verwaarloosd hebben, maar je generaliseert nogal. Ik denk dat velen die zich met optisch tuning bezighouden ook hun waardevolste bezit goed zullen onderhouden.
Ik hoop het Lotuz.
Alleen bij mij in de buurt wemelt het van de rotte gsiŽs (alhoewel de meeste nu wel op de sloop liggen, best wel jammer eigenlijk) en GTIŽs, of beter, GTI-look-a-likes.
Combineer dat met een hele foute autowinkel hier in de buurt die alles behalve echte auto-onderdelen verkoopt...
En bovendien, waren mensen met die 16vŽs eerst niet zo happig op die optische veranderingen. Tuurlijk werd het wel gedaan, maar het begint nu toch proporties te krijgen van de golfjes etc. Ik denk dat dat misschien met de aanschafprijs van de auto te maken heeft.
Je hebt ook gelijk, Žt is gewoon persoonlijk. Daarom zul je op mijn auto nooit "angel eyes" zien of Lexus-look achterlichten. Ik geef mijn geld liever uit aan een extra stabilisatorstang, nieuwe dempers enzo.
Je weet zelf hoeveel geld dat kost.
Daarom zeg ik ook, voordat je dat spul aanschaft, kijk eerst wat de clio aan onderhoud nodig zal hebben. Kan veel zijn, kan ook weinig.
En de lol die je hebt als je zoŽn "pet-mans" in een GTI totaal wegrijdt...
Alleen bij mij in de buurt wemelt het van de rotte gsiŽs (alhoewel de meeste nu wel op de sloop liggen, best wel jammer eigenlijk) en GTIŽs, of beter, GTI-look-a-likes.
Combineer dat met een hele foute autowinkel hier in de buurt die alles behalve echte auto-onderdelen verkoopt...
En bovendien, waren mensen met die 16vŽs eerst niet zo happig op die optische veranderingen. Tuurlijk werd het wel gedaan, maar het begint nu toch proporties te krijgen van de golfjes etc. Ik denk dat dat misschien met de aanschafprijs van de auto te maken heeft.
Je hebt ook gelijk, Žt is gewoon persoonlijk. Daarom zul je op mijn auto nooit "angel eyes" zien of Lexus-look achterlichten. Ik geef mijn geld liever uit aan een extra stabilisatorstang, nieuwe dempers enzo.
Yep, en hebben hun rijbewijs ook vaak langer dan een half jaartjeIk denk dat velen die zich met optisch tuning bezighouden ook hun waardevolste bezit goed zullen onderhouden.
Daarom zeg ik ook, voordat je dat spul aanschaft, kijk eerst wat de clio aan onderhoud nodig zal hebben. Kan veel zijn, kan ook weinig.

En de lol die je hebt als je zoŽn "pet-mans" in een GTI totaal wegrijdt...

Laatst gewijzigd door MarcoG op ma 28 mar 2005 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Okee, hoe goedkoper de auto, hoe groter de kans op verwaarlozing is. Nog even en dan levert een Williams ook geen klap meer op, dus dan ga ik ook creatief met kunststof worden. 

Koop ook een petje die je veel te krom vouwt lolLotuzClioWilliams schreef:Okee, hoe goedkoper de auto, hoe groter de kans op verwaarlozing is. Nog even en dan levert een Williams ook geen klap meer op, dus dan ga ik ook creatief met kunststof worden.

zie mijn clio ben ik half jaar mee bezig geweest om alles te maken en andere dingen die niet goed waren.maar nu dat allemaal goed is ga ik de buitenkant gruwelijk maken met(bumpers,spiolers,enz enz enz)
en als die dan minder waard wordt maakt mij weinig uit.
vind altijd wel een persoon die hem wel wil voor veel geld.
en als die dan minder waard wordt maakt mij weinig uit.
vind altijd wel een persoon die hem wel wil voor veel geld.
ik vind het er strak uit zien hoor netjes
Ik vind het niet zo mooi eerlijk gezegd, maar maakt niet uit
Het is wel mooi gedaan

Vroem enzo
Wel gaaf dat je het zelf hebt gedaan, ik had echter het iets minder gedaan.
Ik heb de mijne wel eens gefotosoept:
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... ysmall.JPG[/img]
ik ben naar de garage geweest om te vragen hoe ver ik kon gaan met de booskijkers. en je mag 45% van je lampen bedekken als het het licht maar niet hindert, maar heb nu ook m3 spiegels die elictrice zijn en al ff een kleur laten maken van de clio, maar moet nog ff de bestuuring vinden van een clio die electrice ramen heeft. greetzzzzzzzzz marcel
jah die van jou is ook mooi ook zelf plaatjes ingelast?? en zelf gespotenPatrick (Basic) schreef:Wel gaaf dat je het zelf hebt gedaan, ik had echter het iets minder gedaan.