Zijn er nog mensen die lid zijn van Club Renault Sportives die meegaan naar de Alpine fabrieken in Dieppe?
Ze gaan er naar toe op 18 en 19 oktober.
De kosten vallen wel mee, als je de benzinekosten buiten beschouwing laat natuurlijk.
ik zit er aan te denken om er naar toe te gaan samen met Joost.
Hij laat me morgen weten of hij meegaat.
Zijn er nog meer liefhebbers die gaan?
Ze gaan er naar toe op 18 en 19 oktober.
De kosten vallen wel mee, als je de benzinekosten buiten beschouwing laat natuurlijk.
ik zit er aan te denken om er naar toe te gaan samen met Joost.
Hij laat me morgen weten of hij meegaat.
Zijn er nog meer liefhebbers die gaan?
Dat ligt in Frankrijk, maar dat wist je denk ik al, ongeveer even ver als Parijs, volgens Roy.
Ik weet niet hoe het zit als je geen lid bent.
Maar volgens mij moet dat geen probleem opleveren.
Ik zal eens bellen voor je.
Ik weet niet hoe het zit als je geen lid bent.
Maar volgens mij moet dat geen probleem opleveren.
Ik zal eens bellen voor je.
Het zou een probleem kunnen zijn.
In de nieuwsbrief wordt gesproken over het feit dat bij overschrijding van het aantal plaatsen wordt gekeken naar volgorde van inschrijving.
M.a.w.: te laat = pech!
Ook maak ik uit het inschrijfformulier op dat niet-leden óók meemogen, maar leden krijgen voorrang.
Letterlijk staat er:
"Wanneer er meer belangstelling is dan plaatsen, dan hebben leden en sympathisanten voorrang boven niet-leden"
Er is maar één remedie: zorgen dat we met de RTC ook een keer een soortgelijk bezoek maken!
(niet origineel, maar wél leuk!!
)
In de nieuwsbrief wordt gesproken over het feit dat bij overschrijding van het aantal plaatsen wordt gekeken naar volgorde van inschrijving.
M.a.w.: te laat = pech!
Ook maak ik uit het inschrijfformulier op dat niet-leden óók meemogen, maar leden krijgen voorrang.
Letterlijk staat er:
"Wanneer er meer belangstelling is dan plaatsen, dan hebben leden en sympathisanten voorrang boven niet-leden"
Er is maar één remedie: zorgen dat we met de RTC ook een keer een soortgelijk bezoek maken!
(niet origineel, maar wél leuk!!
Ik dacht dat Alpine niet meer bestond. Wat maken ze daar nu voor auto's ? Wanneer je de kans krijgt zou ik zeker gaan kijken. Het is tof om een keer zo'n fabriek van binnen te bekijken. Ik ben zelf eens in de, sorry, VW fabriek in Emden geweest. Zeer interessant.
Op dit moment produceren ze o.a. de Clio RS 2.0. In Dieppe wordt niet de totale auto gefabriceerd, je kunt beter spreken van een assemblage bedrijf. Een reguliere Clio wordt omgetoverd naar een bliksemsnelle RS 2.0.
-
- Car: Renault Clio III RS
Volgend jaar is er een grote meeting in dieppe.Het begint donderdag 7 mei en duurt tot zaterdag.Dit wordt gehouden omdat alpine dan 50 jarig bestaat.
Misschien wel leuk om met een aantal auto's daarheen tegaan.
-
- Moderator
- Car: Megane
zo dit lijkt mij wel erg vetantoine schreef:Volgend jaar is er een grote meeting in dieppe.Het begint donderdag 7 mei en duurt tot zaterdag.Dit wordt gehouden omdat alpine dan 50 jarig bestaat.

is dat niet tegelijk met het 25-jarig feestje van de 5 gtturbo elders in frankrijk ? en uiteraard dan ook samen met speed rosmalen 2005 ?antoine schreef:Volgend jaar is er een grote meeting in dieppe.Het begint donderdag 7 mei en duurt tot zaterdag.Dit wordt gehouden omdat alpine dan 50 jarig bestaat.
there is no spoon.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Vertel eens?Tijn schreef:is dat niet tegelijk met het 25-jarig feestje van de 5 gtturbo elders in frankrijk ?antoine schreef:Volgend jaar is er een grote meeting in dieppe.Het begint donderdag 7 mei en duurt tot zaterdag.Dit wordt gehouden omdat alpine dan 50 jarig bestaat.
.:: TurboPowerr ::.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15544
20 jaar , sorry. in in.meetings, en inderdaad, da's hetzelfde weekeind.
20 jaar , sorry. in in.meetings, en inderdaad, da's hetzelfde weekeind.
there is no spoon.
-
- Contacteer:
Deze zomer hebben wij samen met de EAC de fabrieken van alpine bezocht, aanrader dus!
http://photobucket.com/albums/v293/coro ... i/?start=0
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ga denk ik ook heen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Ja dat wist ikkevinb schreef:Deze zomer hebben wij samen met de EAC de fabrieken van alpine bezocht, aanrader dus!

-
- Contacteer:
wel, dan heb u iets gemist!! sorryantoine schreef:Ja dat wist ikkevinb schreef:Deze zomer hebben wij samen met de EAC de fabrieken van alpine bezocht, aanrader dus!
http://photobucket.com/albums/v293/coro ... i/?start=0Was ook uitgenodigd maar was verhinderd.

##Pof## **schop** omhoogantoine schreef:Volgend jaar is er een grote meeting in dieppe.Het begint donderdag 7 mei en duurt tot zaterdag.Dit wordt gehouden omdat alpine dan 50 jarig bestaat.
mij leek dit erg leuk en ik vroeg me af of er meer informatie is.

-
50 jaar ALPINE
7-8 mei 2005
Alpine 50 jaar passie
In juli 1955 Jean Rédélé presenteerde officieel z'n " Coach A 106 " aan de regie Renault!
Geschilderd in de Franse kleuren, zijn 3 Alpine's gepresenteerd in het hart van de fabriek van Renault in Boulogne-Billancourt, symboliseerde de geboorte van een mythe die 50 jaar later zonder ophouden de ontelbare liefhebbers van het merk bleven bewonderen.
L'Association des Anciens d'Alpine willen de geboorte van de Alpine herdenken, door het houden van een reünie te Dieppé, van allen die een passie hebben voor de Alpine in het weekend van Hemelvaartdag 2005.
Een ontmoeting die u niet mag missen op 5,6 en 7 mei 2005 te Dieppé.
De manifestatie zal groten deels plaats vinden aan de zeezijde
* Verzamelen en tentoon stellen van de auto's deelnemers.
* Proeven van bekwaamheid, concours de presentatie enz.
* Salon de expositie van de hele reeks Alpine's.
* Verkoop van losse onderdelen.
Voor hen die dit willen bevat het programma ook.
* Een historische rally type Monte Carlo ( verzamelen en dan gemeenschappelijke parcours ).
* Een gala avond met uitreiking der trofeeën.
* Een bezoek aan de fabriek van de Alpine.
De belangrijkste acteurs van de " saga " Alpine zullen present zijn en drivers van historische equips zullen deelnemen aan de rally.
Dus streep de datum aan in uw agenda en volg oplettend de komende mededelingen ( De deelnemers formulieren zullen verzonden worden in december.
en gaan er nog mensen van hier?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ik denk dat er dan ook een aantal in France zitten.
dit is toch ook in France