Als we allemaal vrijdag gaan rijden kunnen we dat zeker wel doen.
Waarom ga je niet met de GT dan?

Als we allemaal vrijdag gaan rijden kunnen we dat zeker wel doen.
Waarom ga je niet met de GT dan?
Volgens mij is dit de vertaling.Woord vooraf
Goededag iedereen en welkom op het inschrijfformulier de manifestatie ter gelegenheid van het 20 jarige bestaan van de GTT. De manifistatie vind op zaterdag 7 en zondag 8 mei plaats op autocircuit La Chatre en in de directe omgeving daarvan.
Het inschrijfformulier bevat informatie die je moet weten om mee te doen en mee te rijden. Informatie over de regels op et circuit, de campings, verantwoordelijkheden etc.
Lees het formulier en de informatie aandachtig door. Meer informatie kan je krijgen via de mail of op het forum van de organistatie.
Ik wens jullie veel leesplezier (?) Ik hoop jullie allemaal te zien op La Chatre in mei 2005!
Met vriendelijke groet,
Jerome,
voorzitter Club Super 5 GT Turbo
ik kom 99% zeker met de gte en mn paChris schreef:Danny.Chris schreef:Zeker:
- Chris. GTT.
- Jochem. GTT.
- Ronnie. GTT.
- MacMouse (met de cabrio)
- Léon. Ibiza GTT
Jochem, Ronnie en ik gaan 100% zeker.
Ik had de planning om een uur of 8 op vrijdag morgen te gaan rijden, ben dan op tijd in La Chatre hebben we nog effe tijd om het hotel te zoekenmaar waneer vertrekken jullie? want wij vertrekken waarschijnlijk vrijdag s`avonds
wij vertrekken vrijdag middag rond 2 uur waarschijnlijk erheen,Danny van Duren schreef:vanavond effe inschrijfformulier efef vertalen met een kennis van me, en opsturen, ik ga er samen met mn vader heen. maar waneer vertrekken jullie? want wij vertrekken waarschijnlijk vrijdag s`avonds
tja ik zit er toch over te denken om gewoon in te schrijven en het over te maken maarja ik zie nog welChris schreef:Niet. Wij rijden daarheen en dan zien we het wel.
Jérome schreef:thank you, but I have finished to translate !
So ! I'm happy to tell you that the registration form is available now in english !!!![]()
http://www.gt-turbo.org/20ans/20ans_reg ... n_form.pdf !![]()
I hope that my very poor english still comprehensible !
Do not hesitate to transmit the PDF to other interested people.
I'm @ your disposal if you have any question.
We prefer you pay before the meeting, in order to prevent from loosing time on the meeting. Moreover, you wouldn't have lot of cash. If you cancel your trip and you say it at lastest 1 week before, you will be integrally payed back.Chris schreef:Jerome, i think we have all the information right now.
Must we pay via bank or can we pay in cash at the circuit?!