Sorry ik wil wel maar weet echt nu niet van te voren of ik kan komen. Hangt er ook allemaal even vanaf of ik mijn motor en interieur dan klaar heb.Job-turbo schreef:Er moeten idd wel wat meer mensen komen anders heeft het weinig zin op deze manier![]()
Kom dan maar eens gezellig langs in VeenwoudenLuco/Alpine-racer schreef:ik zal niet teveel zeggen maar eigenlijk is er maar 1 goede in nederland en dat is bert holland, alleen kan ik die niet betalen![]()
![]()
![]()
![]()
de rest zijn allemaal knoeiers die geen liefde voor hun vak hebben, maar er alleen maar hun geld mee verdienen.
is verder niks mis mee maar ik noem dat geen restaurateurs maar knoeiers
ik pastte erop met -4 en maik was lager, die pastte er ook op. hoe laag was jij ook weer?catrinus schreef:Iemand die het weet. Als hij omhoog geschroef moet worden kom ik nietcatrinus schreef: Trouwens hoe laag mag je auto max wezen?
hmm, apart, hoor weinig slechte berichten in de rondteLuco/Alpine-racer schreef:ik ben lid van de alpine renaultclub dus ja die in veen woude is bij mij en vele clubleden bekend en verder zeg ik er niks over
Misschien dat Job-turbo dat weet? De meeste sportieve auto's passen er zo op.catrinus schreef:Iemand die het weet. Als hij omhoog geschroef moet worden kom ik nietcatrinus schreef: Trouwens hoe laag mag je auto max wezen?
Geen idee om eerlijk te zijn . Schroefset begint pas bij -35 en eindigd bij -50. Ik zit ergens op de helft. Heb 10 cm speling onder de voorbumper maar dat moet straks nog minder wezen. Ze hadden hem bij de apk omhoog geschroefd.-Ray- schreef:ik pastte erop met -4 en maik was lager, die pastte er ook op. hoe laag was jij ook weer?catrinus schreef:Iemand die het weet. Als hij omhoog geschroef moet worden kom ik nietcatrinus schreef: Trouwens hoe laag mag je auto max wezen?