Update!
Oh ja, het is een 1992ér maar dat maakt verder niet uit
Nieuwe olieen, filters, distributie is gemonteerd, velgen zijn gefixed (lekkage langs velgrand) en enkele electronische probleempjes hersteld.
Het electronisch probleem is inderdaad gevonden, aanvankelijk dachten we dat het niets was, aangezien de auto gewoon liep en hij eerst door dit probleem niet starten zou. Maar er liggen 2 kabels vanaf het mistlichtrelais tot voor in de kabelboom helemaal bloot, kortsluiting gehad blijkbaar. Met de mistlampen voor is wat gerommeld, dus die moeten we morgen even herstellen zoals ze origineel zaten. Dan halen we de rotte kabels weg, en dan leggen we er nieuwe. Het hele dash vervangen vind ik geen optie, het bijgeleverde mist een aantal onderdelen en hier en daar een afgebroken beugeltje, dus laat maar lekker zo

Ik kan nu wel goed afkijken hoe de kabels moeten komen dus gaat wel lukken.
Ook is het oude alarm en startonderbreker (althans het relais en de kabels, een kastje heb ik niet gevonden) verwijderd. Waarschijnlijk is dit ook de oorzaak van de storing geweest.
Verder rijdt de auto
heerlijk 
Ongelofelijk soepel, de lage kmstand is wat dat betreft wel te merken, lijkt wel nieuw. Geen gestoot of spelingen, lekker strak, en een heerlijke wegligging!
MOrgen weer verder!