Luco/Alpine-racer schreef:kunnen we geen toertocht organiseren langs flitspalen![]()
jullie houden de wacht en ik rij ze om met de patrol![]()
![]()
![]()
nee hoor staat er correct, 3850 -Ray- schreef:tikfoutje hoop ik? 3850????
Sodemieter! Da's even flink de knip trekken. Maar ja, 170 rijden waar je maar 70 mag...-jo- schreef:nee hoor staat er correct, 3850 -Ray- schreef:tikfoutje hoop ik? 3850????
12 januari 2005, lokatie antwerpse ring ter hoogte van berchem, richting Nederland.
Snelheidsovertreding 171 km/h
In acht genomen; verzwarende omstandigheden;
op deze plaats heerst er een snelheidsbeperking van 70 km/h, wegens, werkzaamheden op de pechstrook/vluchtstrook. (Dit is een 4 vaks punt !!! en reed uiterst links.)
....
Een boze meneer de politie rechter, 12 dagen rijverbod, 3850 boete.
Dank U wel en tot ziens....
ik begrijp je reaktie maar je zag de situatie niet. 4 vakken + 1 pechstrook waar ik enkel een vrachtwagen zag staan met zo een achterbump van plastiek op. (stootwagen) Verder helemaal niets. Komt daar nog bij dat ik uiterst links reed. Ik had zelfs de snelheidsbeperking niet gezien... Nu ja, gedane zaken nemen geen keer maar zulke boetes zijn geen oplossing. Sinds de invoering van die superboetes hier in belgië wordt het allemaal te gek voor woorden.GijsClioRS schreef:Sodemieter! Da's even flink de knip trekken. Maar ja, 170 rijden waar je maar 70 mag...-jo- schreef:nee hoor staat er correct, 3850 -Ray- schreef:tikfoutje hoop ik? 3850????
12 januari 2005, lokatie antwerpse ring ter hoogte van berchem, richting Nederland.
Snelheidsovertreding 171 km/h
In acht genomen; verzwarende omstandigheden;
op deze plaats heerst er een snelheidsbeperking van 70 km/h, wegens, werkzaamheden op de pechstrook/vluchtstrook. (Dit is een 4 vaks punt !!! en reed uiterst links.)
....
Een boze meneer de politie rechter, 12 dagen rijverbod, 3850 boete.
Dank U wel en tot ziens....![]()
en anders?-jo- schreef:dat was te betalen binnen 15 dagen...
Tsja heb er nog maar een keer ervaring mee, aardige vent die deurwaarder, stond raar te kijken toen ik hem koffie met een stroopwafel aanbood(Gouda) en hem het geld betaalde.-jo- schreef:schriftelijke aanmaning (2x) en dan deurwaarder. Gezellige kerels he.
Hopenlijk komt hij er niet onderuit.Ik heb een boete thuis gekregen maar op de acceptgiro staat de naam Peter Hogeveen terwijl ik Peter Hoogeveen heet en ik ken helemaal geen Peter Hogeveen. weten jullie of ik eventueel onder die boete uit kan komen en zoja hoe?