Misschien iets voor een toekomstig RTC-weekend?

nee dank jeSteven schreef:Nog meer mensen die naar In Qont-rol gaan? Smerik iig wel, dat weet ik. Nog meer stuiterende RTC-ers?
Altijd leuk, een weekendje CP...~Haas~ schreef:Heb CP weer overleefd, was vet weekend, maar hadden na 7 uur aanwezigheid de LAATSTE waarschuwing al te pakken. (Zou dat een record zijn?)
Wel 2-1 gewonnen dit weekendMerijn schreef:Een NEC-vlag provecerend? Eerder iets om eens goed om te lachen.
Tijdens het uitpakken al de laatste waarschuwing krijgenJacco Twingi schreef:Altijd leuk, een weekendje CP...~Haas~ schreef:Heb CP weer overleefd, was vet weekend, maar hadden na 7 uur aanwezigheid de LAATSTE waarschuwing al te pakken. (Zou dat een record zijn?)
![]()
Over records gesproken; wij zijn binnen een kwartier van een camping in Renesse afgetrapt![]()
Wie kan/kon dat beter?
Wij waren nog niet eens aan het uitpakkenFoeke schreef:Tijdens het uitpakken al de laatste waarschuwing krijgen
Apart, ik vond Dana, Luna, Zany en Isaac veel minder. Vooral Dana is echte takkeherrie. Die heb ik al jaren opgegevenErik (Schepjes) schreef:en ik kom net thuis
Dana was vet! net als luna en zany trouwens![]()
Steven niet gespot, hij was wel "bij Tha Manestage"
Foeke schreef:HAHAHA, toen ze zagen dat we 18 kratten aan het uitladen waren en een heineken krat omgebouwd was tot radio toen ging het gelijk de verkeerde kant op. Ameland he
Toch raar dat dat op verschillende plekken dezelfde werking heeft op mensen...~Haas~ schreef:ken dat idd...texel is dezelfde stijl zeg maar. Toen we terugkwamen van de supermarkt met een steekkar vol voor de eerste paar daagjes, werd er meteen raar gekeken...