Chris je BS wordt echt dik

Wanneer ??? Ergens in april ??Hesselgouda schreef:Reunie altijd goed!!!!Arie van de Hoek schreef:Tijd voor een reunie-tje ??Hesselgouda schreef:Inderdaad Chris, pfhoe wat lijkt dat lang geleden!!Chris schreef:Snel maar eens in Woodies gaan kijken als ik zo door die gallery wandel...
In mijn tijd heette het dacht ik De Zeug ofzo.
Wa is daar te doen als ik vragen mag?Chris schreef:...
BTW, het was vanaaf erg gezellig op de Cobaltweg in Utrecht!!
Is dat dan weer aan de gang, zal donderdag eens wat info opsnuiven bij een bepaalde tunings-zaak in Utrecht.Chris schreef:Jullie bouwden vanaf het begin al een behoorlijke afstand op.
BTW, het was vanaaf erg gezellig op de Cobaltweg in Utrecht!!
laatste weekend van April! beter nog t eerste weekend in Mei!!Arie van de Hoek schreef:Wanneer ??? Ergens in april ??Hesselgouda schreef:Reunie altijd goed!!!!Arie van de Hoek schreef:Tijd voor een reunie-tje ??Hesselgouda schreef:Inderdaad Chris, pfhoe wat lijkt dat lang geleden!!Chris schreef:Snel maar eens in Woodies gaan kijken als ik zo door die gallery wandel...
In mijn tijd heette het dacht ik De Zeug ofzo.
Ronnie B. schreef:jaaahaaa.tozzzzz weeetsssssjeee Lada Burny burny Tttffffoooeeee![]()
![]()
![]()
Stelletje Swarzenekkerts! Jullie zitten 5 dagen per week gewichten te pompen?Ronnie B. schreef:was weer ff leuk he chris ff ouderwets een rondje rijden en stickers plakken?![]()
Heb je trouwens spierpijn?bij mij lichtjes
tja je moet er wat voor overGijsClioRS schreef:Stelletje Swarzenekkerts! Jullie zitten 5 dagen per week gewichten te pompen?Ronnie B. schreef:was weer ff leuk he chris ff ouderwets een rondje rijden en stickers plakken?![]()
Heb je trouwens spierpijn?bij mij lichtjes
Jacco Twingi schreef:Stuur Luco (Alpine-Racer) wel ff langs met zn PatrolRonnie B. schreef:mooi naatje weer zo'n paal erbij![]()
ik zag hem ook bij alphen
Hesselgouda schreef:Zometeen een feessie in de Zon....la la la bier voor weinig....Helaas alleen voor genodigden.....of toch niet???? kweenie