Bekeuring !!!!!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wildplassen? 

-
- Contacteer:
openbare dronkenschap?
wild plassen?
wild plassen?
sjonge jonge dat vraag je toch niet en plein public???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
owh.
PM!
gheh.. just kidding
PM!

gheh.. just kidding

-
- Contacteer:
nu wordt t toch wel een beetje vreemd hoor....Monica schreef:Gelukkig wordt de boete gedeeldMonica schreef:Het is iets waar ik heel goed in ben........
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dus het slaat toch op een 2e persoon 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Verder lezen!!! DoosWilma schreef:Gaat die Twingo zo hard dan? Vrijdag iig niet!Jacco Twingi schreef:Ik schaam me bijna om het te zeggen...
Maar ik zou niet weten hoe de nieuwe enveloppen eruit zien...
Nog steeds nix binnen

T was met de taxi

Die gaat idd wel iets harder dan mn Twingo

Ennuh.... T zal mij aan mn reet roesten dat het gebakkie niet zo hard gaat

Hij doet het prima

-
- Contacteer:
niet handsfree bellen dan misschien? dat je moeder je belde en je wel op moest nemen, en dat ze nu mee moet lappen?Monica schreef:Indirect

bedankt nederland, nu schrijven ze al boetes uit voor plaatsen waar je nooit bent geweest. Op die dag zaten we met de RCB bij mc donnie en de dag erna op vakantie vertrokken. De boete dateerd van vorig jaar en weiger te betalen. Der komt weer herrie van. Momenteel krijg ik brieven van rechtsvervolging en boetes tot 700
[img]http://img.photobucket.com/albums/v629/ ... cannen.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v629/ ... cannen.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
eerst betalen en dan bezwaar aantekenen en bewijzen dat je er niet was
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je zal toch eerst moeten betalen hier in nederland, staat achterop de accept ook nog eens 

nee hoor, is niet waar!Luco/Alpine-racer schreef:je zal toch eerst moeten betalen hier in nederland, staat achterop de accept ook nog eens
k heb voor een maat van mij ook een x een bezwaar brief naar justitie gestuurd.... hij had uiteraard niet betaald, omdat ie het niet eens was met de boete..
daarna is die tog "vrijgesproken" zonder dat ie van te voren betaald had
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan heb je mazzel 

Nie alle Nederlanders over een kam scheren he-jo- schreef:bedankt nederland, nu schrijven ze al boetes uit voor plaatsen waar je nooit bent geweest. Op die dag zaten we met de RCB bij mc donnie en de dag erna op vakantie vertrokken. De boete dateerd van vorig jaar en weiger te betalen. Der komt weer herrie van. Momenteel krijg ik brieven van rechtsvervolging en boetes tot 700

Je hebt al wel bezwaar aangetekend neem ik aan?
In de laatste autoweken staan ook al verhalen van de politie in Amsterdam, die verzint kentekens, omdat de foto's niet duidelijk zijn

-
Heren, nooit betalen en dan het bezwaarschrift pas indienen gezien je met het betalen van de boete 'bekent' dat je de overtreding hebt begaan. Onlangs ook een leuke brief van het CJIB binnen gekregen.
De overtreding:
"Als bestuurder de doorgetrokken streep overschrijden tussen rijstroken/op paden met verkeer in één richting"
yeah... right! Een aantal factoren zoals tijdstip, plaats van overtreding en het niet aanwezig zijn van foto/film materiaal (gezien door een ambtenaar, niet door een cameraatje
) kan ik het niet geweest zijn. Sterker nog, 10 minuten na het genoemde tijdstip heb ik nog contact gehad met Dennis v Remortel via e-mail. In die tussentijd zou ik 55 km gereden moeten hebben tussen plaats overtreding en het werkadres.....
PS: Dennis, nog bedankt voor de headers, bezwaarschrift is naar de Officier van Justitie
De overtreding:
"Als bestuurder de doorgetrokken streep overschrijden tussen rijstroken/op paden met verkeer in één richting"
yeah... right! Een aantal factoren zoals tijdstip, plaats van overtreding en het niet aanwezig zijn van foto/film materiaal (gezien door een ambtenaar, niet door een cameraatje

PS: Dennis, nog bedankt voor de headers, bezwaarschrift is naar de Officier van Justitie

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Moet je wel een flinke alpine hebben of een dikke biturbo!!!!spekkie b. schreef:Heren, nooit betalen en dan het bezwaarschrift pas indienen gezien je met het betalen van de boete 'bekent' dat je de overtreding hebt begaan. Onlangs ook een leuke brief van het CJIB binnen gekregen.
De overtreding:
yeah... right! Een aantal factoren zoals tijdstip, plaats van overtreding en het niet aanwezig zijn van foto/film materiaal (gezien door een ambtenaar, niet door een cameraatje) kan ik het niet geweest zijn. Sterker nog, 10 minuten na het genoemde tijdstip heb ik nog contact gehad met Dennis v Remortel via e-mail. In die tussentijd zou ik 55 km gereden moeten hebben tussen plaats overtreding en het werkadres.....

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Moet je wel een flinke alpine hebben of een dikkespekkie b. schreef:Heren, nooit betalen en dan het bezwaarschrift pas indienen gezien je met het betalen van de boete 'bekent' dat je de overtreding hebt begaan. Onlangs ook een leuke brief van het CJIB binnen gekregen.
De overtreding:
yeah... right! Een aantal factoren zoals tijdstip, plaats van overtreding en het niet aanwezig zijn van foto/film materiaal (gezien door een ambtenaar, niet door een cameraatje) kan ik het niet geweest zijn. Sterker nog, 10 minuten na het genoemde tijdstip heb ik nog contact gehad met Dennis v Remortel via e-mail. In die tussentijd zou ik 55 km gereden moeten hebben tussen plaats overtreding en het werkadres.....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
no problem dude.spekkie b. schreef:Heren, nooit betalen en dan het bezwaarschrift pas indienen gezien je met het betalen van de boete 'bekent' dat je de overtreding hebt begaan. Onlangs ook een leuke brief van het CJIB binnen gekregen.
De overtreding:
in ieder geval, ik betaal niets !
Kheb net hier bij ons nog maar eens 12 dagen rijverbod achter de rug en een boete van....3850 
Kheb net hier bij ons nog maar eens 12 dagen rijverbod achter de rug en een boete van....3850

tikfoutje hoop ik? 3850????
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kunnen we geen toertocht organiseren langs flitspalen
jullie houden de wacht en ik rij ze om met de patrol

jullie houden de wacht en ik rij ze om met de patrol