zijn geloof ik hetzelfde als van de alpine gt turbo met die zelfstellende handrem?
heb er nog een zooi liggen

Zijn niet hetzelfde,de 5gtturbo heeft achter 30mm zuigers,en jou alpine volgens mij 50mm of zoiets?Alpine-racer schreef:ik heb de achterklauwen zelf gereviseerd![]()
zijn geloof ik hetzelfde als van de alpine gt turbo met die zelfstellende handrem?
Die gaan op de reserve onderdelen planksteven schreef:Wat doe je met die ouwe achterremklauwen? die wil ik anders wel hebben voor een prikkie
Gewoon PrutsenSon Boelie schreef:????
Zonder ervaring en dit doet ie gewoon als het dagelijks werk is!!!
Begin maar eens met de eerste posts van dit forum door te lezen,en gewoon de projecten van anderen volgen,word je al een hoop wijzer vanSon Boelie schreef: Waar haal je de info vandaan, aangezeien je dit niet uit je duim kan zuigen.
Drie belangrijke punten bij de opvoeding:Bassie en adriaan,Bert en Ernie En LegoChris@R5 schreef:Vroeger met Lego gespeeld?
Enigste wat ik mis is die motorkapRonnie B. schreef:heb je toch weer een beetje heimwee naar een clio?
Tip: Moet je Fem meer aan het werk zettenRob schreef:Je zit niet stil zie ik. Bij mij gaat het iets minder snel..
Volgende weekMarcoG schreef:Ja Florus, echt mooi bezig. Als je met die 5 volgende week klaar bent breng ik mijn clio langs.